Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*snip*
Noen som er lei av folk som flyr rundt med dual SHOTGUNS om dagen eller? Er så plagsomt det, er instant kill somregel..

Dobbel shotgun er ekstremt mandig, og krever faktisk litt skills. Ikke like lett å løpe rundt på Estate med Ranger akimbo som å ligge å snipe...

 

Skills faktisk. Løpt litt rundt med det selv, men følte meg like skitten som når jeg skilla tube for å få shotgun.

Er ikke akkurat et skill våpen om man bruker det i sammarbeid med riktige perks og klarer å trykke kjapt når man ser noen.

For ikke å glemme ville enhver fjott omtrent som prøvde å fyre av hagler med ei hånd få seg en jævel.

Men nå går vel ikke akkurat MW2 inn i historien som et spesielt realistisk spill, ikke semi realistisk heller egentlig, som cod4 delvis havnet i.

 

Sånn set, er vel spillet hovedsaklig blitt redusert til nade/tube spam og random løping rundt med full spray.

Og siden IW er ei hore, blir det ingen promod eller annen form for forbedring i forhold til casual friendly versjonen utgitt orginalt.

Lenke til kommentar

Akimbo P90 med ninja, marathon pro og lightweight pro er en morsom sak... Marathon pro gjør at man går i stiger raskere og lightweight pro gjør at man får opp våpnene raskere etter sprint. Spillte noen runder med det nå og spesielt på favela var det helt suverent. 18 kill streak fra round start til jeg døde første gangen og campa ikke et eneste sekund :p

 

Ang. maps synes jeg egentlig samtlige er rimelig geniale på sine måter. Noen maps er mer krevende, men det er derfor man har flere classes. Virker som en del folk henger seg opp i en class/ett oppsett og glemmer å skifte/tilpasse classes til forskjellige typer maps. F.eks en submachine class eier på favela, men suger ræv på Afghan. Man må velge våpen etter hvor store rekkevidder det er snakk om på maps og hvor spredt folk spawner. Begynner virkelig å lære meg mapsa nå (er foreløpig på lvl 56) og det begynner å bli drit artig å knerte folk i hytt og gevær bare fordi jeg vet de pleier å komme enkelte steder. Siste runde med Favela blei jeg faen meg beskyldt for både speedhack, aimbot og wallhack lol.

Lenke til kommentar
Akimbo P90 med ninja, marathon pro og lightweight pro er en morsom sak... Marathon pro gjør at man går i stiger raskere og lightweight pro gjør at man får opp våpnene raskere etter sprint. Spillte noen runder med det nå og spesielt på favela var det helt suverent. 18 kill streak fra round start til jeg døde første gangen og campa ikke et eneste sekund :p

 

Ang. maps synes jeg egentlig samtlige er rimelig geniale på sine måter. Noen maps er mer krevende, men det er derfor man har flere classes. Virker som en del folk henger seg opp i en class/ett oppsett og glemmer å skifte/tilpasse classes til forskjellige typer maps. F.eks en submachine class eier på favela, men suger ræv på Afghan. Man må velge våpen etter hvor store rekkevidder det er snakk om på maps og hvor spredt folk spawner. Begynner virkelig å lære meg mapsa nå (er foreløpig på lvl 56) og det begynner å bli drit artig å knerte folk i hytt og gevær bare fordi jeg vet de pleier å komme enkelte steder. Siste runde med Favela blei jeg faen meg beskyldt for både speedhack, aimbot og wallhack lol.

Syns maps'an er litt dårlige i forhold til mw1 egenlig. Alle er jo overalt uansett tid i alle maps.

Lenke til kommentar
Har dere virkelig spilt igjennom spillet på veteran? er helt umulig for meg. Kommer kanskje en savespot fremover hvert 15min. Riobanen her er helt forjævlig

Veteran på MW2 er egentlig ganske lett sammenlignet med CoD4 på veteran :)

Faktisk ganske enig med deg. Spilt gjennom Cod 4 på veteran og synes at MW2 er lett i forhold til 4ern. Sleit riktignok med riobanen jeg og men med mange nok forsøk så gikk det til slutt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...