Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flere enn meg som sliter med at spillet plutselig "alt-tabber" seg selv, altså at vinduet plutselig legger seg ned av seg selv? :S Bruker Windows 7

Ja, jeg har samme problem. Jævlig irriterendes. Dør som regel hver gang. Jeg bruker også w7. Håper det er en luring som vet hvordan dette fikses. :)

Lenke til kommentar
Flere enn meg som sliter med at spillet plutselig "alt-tabber" seg selv, altså at vinduet plutselig legger seg ned av seg selv? :S Bruker Windows 7

Ja, jeg har samme problem. Jævlig irriterendes. Dør som regel hver gang. Jeg bruker også w7. Håper det er en luring som vet hvordan dette fikses. :)

Bruker dere tilfeldigvis AVG 9 som antivirus? For jeg fikk samme probløemet når jeg begynte å bruke AVG.
Lenke til kommentar
Flere enn meg som sliter med at spillet plutselig "alt-tabber" seg selv, altså at vinduet plutselig legger seg ned av seg selv? :S Bruker Windows 7

Ja, jeg har samme problem. Jævlig irriterendes. Dør som regel hver gang. Jeg bruker også w7. Håper det er en luring som vet hvordan dette fikses. :)

Bruker dere tilfeldigvis AVG 9 som antivirus? For jeg fikk samme probløemet når jeg begynte å bruke AVG.

 

Det skumle er at det gjør jeg :p Må jo ha en sammenheng. *Bytte virusprogram*

Lenke til kommentar
Flere enn meg som sliter med at spillet plutselig "alt-tabber" seg selv, altså at vinduet plutselig legger seg ned av seg selv? :S Bruker Windows 7

Ja, jeg har samme problem. Jævlig irriterendes. Dør som regel hver gang. Jeg bruker også w7. Håper det er en luring som vet hvordan dette fikses. :)

Bruker dere tilfeldigvis AVG 9 som antivirus? For jeg fikk samme probløemet når jeg begynte å bruke AVG.

Har samme problemet. Bruker XP og har AVG 9 som antivirus, tror jeg fikk problemet etter jeg oppdaterte til 9.

Lenke til kommentar

HQ er frustrerende når laget suger balle...Håpløst å prøve å ta HQ alene uten å se snurten av en eneste på laget på 2 min, klarer jo ikke både å holde unna fiender fra 3 kanter inkl. granater OG få HQ'en samtidig uten assistanse. ARGH. Hadde ihvertfall vært fint om lagene ble random igjen runden etterpå...

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Er det bare meg som begynner å bli lei de samme få banene går igjen og igjen.

Jeg har flere baner jeg etter at jeg kjøpte spillet til launch enda har til gode å få prøve live.

Terminal er en av de, og folk skryter jo sånn av brettet så jeg blir nyskjerrig, men Derail,Skidrow, Wasteland og et par til går igjen og igjen..

 

De tre mapsene er jo best da! : ]

 

Jeg pleier å gå inn i en lobby, se hvilket map den søker etter, om det ikke er noe kult map så går jeg ut av lobbyen og inn igjen, heeelt til jeg finner en jeg vil ha. Er ikke alltid den tar en server med DET mappet, men det er større sjanse enn å skip to vote

Lenke til kommentar
Er det bare meg som begynner å bli lei de samme få banene går igjen og igjen.

Jeg har flere baner jeg etter at jeg kjøpte spillet til launch enda har til gode å få prøve live.

Terminal er en av de, og folk skryter jo sånn av brettet så jeg blir nyskjerrig, men Derail,Skidrow, Wasteland og et par til går igjen og igjen..

 

De tre mapsene er jo best da! : ]

 

Jeg pleier å gå inn i en lobby, se hvilket map den søker etter, om det ikke er noe kult map så går jeg ut av lobbyen og inn igjen, heeelt til jeg finner en jeg vil ha. Er ikke alltid den tar en server med DET mappet, men det er større sjanse enn å skip to vote

 

Ok, bortsett fra Wasteland som var et møkkabrett allerede på COD 3 er de jo ikke ille, det er bare det at jeg jo er spent på hvordan de andre ser ut også.

Skulle drive med lobbyfisking er også mindre fristende, burde vel ikke være nødvendig og håpløst når man sitter med venner i lobbyen.

Lenke til kommentar
HQ er frustrerende når laget suger balle...Håpløst å prøve å ta HQ alene uten å se snurten av en eneste på laget på 2 min, klarer jo ikke både å holde unna fiender fra 3 kanter inkl. granater OG få HQ'en samtidig uten assistanse. ARGH. Hadde ihvertfall vært fint om lagene ble random igjen runden etterpå...

 

Er enig. Det finnes jo Mercenary-versjon av Team Deathmatch, som er randomisering av spillere, så da skulle det også ha vært slike modes på de andre gamemodene.... Er jo ikke noe vits for meg som enkeltperson å spille domination alene da jeg er garantert til å møte på et lag på 6 stk som har for vane å banke dritten ut av motstanderlag som er satt sammen på random.

Lenke til kommentar
Er det dritten som får meg til å riste og dø helt uten videre, etterfulgt av ingen killcam?

Tipper det er Stealth Bomber du har opplevd. Den vises ikke på kartet.

Vil nok heller sette en finger på nuke.

 

Det er absolutt ikke noe nuke jeg har opplevd. Det som skjer er at farten min blir mindre, helsa går mer og mer ned og plutselig dør jeg helt uten videre og ingen får kill på meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Det er absolutt ikke noe nuke jeg har opplevd. Det som skjer er at farten min blir mindre, helsa går mer og mer ned og plutselig dør jeg helt uten videre og ingen får kill på meg.

Prøv å holde deg innenfor banens grenser... ;)

 

Ja. Jeg mener det samme. Det gjelder også folk med 2 uzier, løpe fort perken osv og bare løpe og hoppe vilt rundt og skyte helt banalt

Burde jo ikke være noe problem å skyte dem fra litt avstand? Kan jo ikke sikte med akimbo.

 

Noen som er lei av folk som flyr rundt med dual SHOTGUNS om dagen eller? Er så plagsomt det, er instant kill somregel..

Dobbel shotgun er ekstremt mandig, og krever faktisk litt skills. Ikke like lett å løpe rundt på Estate med Ranger akimbo som å ligge å snipe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...