Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Har et lite problem. Spiller singelplayeren og er kommet til plassen med ubåt. Når jeg har drept alle og komt meg bort til helikopterpaden ved ubåten står det at jeg skal defende ubåten, men det kommer jo ingen fiender! Er det en bug, eller er jeg helt på kjøret? Har lett overalt etter fiender, men det er ingen. Har funnet 2/3 laptoper og prøvd det aller meste. Går jeg ned i ubåten dør jeg (stigen fungerer ikke).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nokon som kan fortelle meg kva prestige er? :)

Når du blir lvl 70 så kan du ta _alt_ på benytt og får nytt emblem, våpen, challenges mister du.

 

Eneste man beholder er Titles og Emblems + at du får et nytt emblem for hver gang du prestiger. Du kan prestige totalt 10 ganger og får nytt emblem for hver gang.

Lenke til kommentar
Idag ble jeg bare trist av å spille MP. Gjør det vanligvis veldig bra, vil jeg selv si i hvert fall, men akkurat idag feiler jeg på alle områder. Bommer som faen osvosv. Noe er veldig galt :(

Fikk ikke til idag selv heller...Spilte (for meg å være) veldig godt igår, med god K/D-ratio og det hele, men idag ga jeg fort opp etter å ikke treffe en eneste person selv etter å ha bytta "server". Var helt blind. Brukte heller tida på coop, som alltid funker :)

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Faen har blitt helt avhengig av Ninja + Cold Blooded + Silencer :p Er så evig digg å være undetectable med måten radaren fungerer på. At det er UAV er en ting, men så har man faen meg thermal og heartbeat i tillegg til at man vises hvis man skyter med et "unsupressed weapon". Sistnevnte synes jeg virkelig burde vært fjerna. Føler det mister litt av spenning når man i 70-90% av kampen vet ca. hvor samtlige fiender er. Synes radaren burde vært mer CS style at kun de fiendene du eller en fra ditt lag så ble vist på radaren og de du ikke hadde i line of sight var statiske ekko.

 

Men igjen så er vel poenget med dette systemet at det skal begrense camping og "friste" spillerene til å løpe mot fienden når de vet ca. hvor de er, istedenfor å vente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...