akristina92 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 http://forums.steampowered.com/forums/show...d.php?t=1019454 Her er forresten portene du må åpne. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Om det hadde vært på konsoll hadde ikke blitt noe annerledes, da pc versjonen strengt tatt ER xbox 360 versjonen med mus og tastatur støtte. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Lite fornøyd med Steam nå. Jeg hadde en nydelig runde med bla en killstreak på 15, men ble disconnected like etter at runden var ferdig. Den ble ikke lagret... For øvrig så klarte jeg å dumme meg ut ganske så bra. Jeg fikk en Pave Low via en kasse fra oven, like etter fikk jeg en Predator Missile. Gjett hva jeg klarte å gjøre med den Predatoren... Jepp, jeg skjøt ned mitt eget helikopter som knapt hadde fått posisjonert seg. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg må muligens formatere PCen og skifte harddisk. Er det da mulig å få lagret progressen i MP (er lvl 41) via steam slik at når jeg legger inn i igjen Steam og MW2 på en fresh install så kan jeg fortsette der jeg slapp? Elsker forøvrig at det er Hardcore versjoner men skjønner ikke hvorfor det ikke er til alle modes, bare TDM og S&D. Lenke til kommentar
claes Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 fourzerotwo We're planning to add a new hardcore playlist to #MW2 just in time for the holiday break. Look for Hardcore Ricochet: HQ Pro on Wednesday! http://twitter.com/fourzerotwo/status/6001363678 Hardcore Headquarters Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg må muligens formatere PCen og skifte harddisk. Er det da mulig å få lagret progressen i MP (er lvl 41) Du kan jo ta backup av hele Steam-mappen. Jeg mener at du da heller ikke trenger å reinstallere spillene. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Jeg må muligens formatere PCen og skifte harddisk. Er det da mulig å få lagret progressen i MP (er lvl 41) Du kan jo ta backup av hele Steam-mappen. Jeg mener at du da heller ikke trenger å reinstallere spillene. Stemmer. Må kun reinstallere selve steam klienten. Hvordan det er med MP progression saves aner jeg ikke. Endret 24. november 2009 av Feh Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Blir ikke progresjon lagret online? Lenke til kommentar
Kim1231451 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Blir ikke progresjon lagret online? det blir den, prøvde i går Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Det var da enda bra. Det gjorde den ikke med MW1. Lenke til kommentar
Kim1231451 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Det var da enda bra. Det gjorde den ikke med MW1. Har bare testet mp tho, ikke sikker på sp. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Tenkte på MP. Husker jeg formaterte maskinen og da var MP progresjonen min borte og startet på lvl 1 med MW1. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Mp progresjon lagres naturlig nok online. Det gjør derimot ikke Sp eller joint operataions Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Mp progresjon lagres naturlig nok online. Det gjør derimot ikke Sp eller joint operataions How come? Hvorfor splitte lagrings metode? Virker bare dumt :/ Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 fourzerotwo We're planning to add a new hardcore playlist to #MW2 just in time for the holiday break. Look for Hardcore Ricochet: HQ Pro on Wednesday! http://twitter.com/fourzerotwo/status/6001363678 Hardcore Headquarters Takk for denne Claaaes På tide vi får noen nye HC modes. Jeg og mine venner spiller kun HC, og man kan trygt si at vi savner litt variasjon... Lenke til kommentar
dredg Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Det er kun MP jeg er interessert i så det er glimrende, da kan jeg trygt formatere. Takk for hjelp. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 How come? Hvorfor splitte lagrings metode? Virker bare dumt :/ Vel, at SinglePlayer lagre lokalt kan jeg forstå. Men JointOperations er for meg et mysterium. Jeg hadde kommet meg gjennom Alfa, Beta og Charlie biten på JO, men Steam fucka seg og jeg måtte reinstallere... Alt måtte gjøres på nytt... Håpløst. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Joint Operations? mener du Special Ops eller heter det noe annet på pc? Uansett kjipt å miste saven, og jeg hadde trudd de hadde lagret den online. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Nokon som kan fortelle meg kva prestige er? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Nokon som kan fortelle meg kva prestige er? Når du blir lvl 70 så kan du ta _alt_ på benytt og får nytt emblem, våpen, challenges mister du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå