Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lite fornøyd med Steam nå. Jeg hadde en nydelig runde med bla en killstreak på 15, men ble disconnected like etter at runden var ferdig. Den ble ikke lagret...

 

For øvrig så klarte jeg å dumme meg ut ganske så bra. Jeg fikk en Pave Low via en kasse fra oven, like etter fikk jeg en Predator Missile. Gjett hva jeg klarte å gjøre med den Predatoren... Jepp, jeg skjøt ned mitt eget helikopter som knapt hadde fått posisjonert seg.

Lenke til kommentar

Jeg må muligens formatere PCen og skifte harddisk. Er det da mulig å få lagret progressen i MP (er lvl 41) via steam slik at når jeg legger inn i igjen Steam og MW2 på en fresh install så kan jeg fortsette der jeg slapp?

 

Elsker forøvrig at det er Hardcore versjoner men skjønner ikke hvorfor det ikke er til alle modes, bare TDM og S&D.

Lenke til kommentar
Jeg må muligens formatere PCen og skifte harddisk. Er det da mulig å få lagret progressen i MP (er lvl 41)

Du kan jo ta backup av hele Steam-mappen. Jeg mener at du da heller ikke trenger å reinstallere spillene.

 

Stemmer. Må kun reinstallere selve steam klienten. Hvordan det er med MP progression saves aner jeg ikke.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
How come?

Hvorfor splitte lagrings metode? Virker bare dumt :/

Vel, at SinglePlayer lagre lokalt kan jeg forstå. Men JointOperations er for meg et mysterium. Jeg hadde kommet meg gjennom Alfa, Beta og Charlie biten på JO, men Steam fucka seg og jeg måtte reinstallere... Alt måtte gjøres på nytt... Håpløst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...