kloningen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 10 kills gir deg 1000 xp. Eller..? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 500 XP per kill. 50 poeng. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Tror last kill er 1000 exp også, eller så fikk jeg det fordi vi vant. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Åja.. my bad... mikser mellom de. Hvor ser dere hvor mye XP man får? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det popper opp "+ (antall XP)" på skjermen Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Åja.. Spiller bare hardcore jeg.. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det kommer også i postgame-statistikkene. Hvor mye du har fått totalt, altså. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Morsomt når man faktisk får det til en runde Fikk plutselig 2 predator missiles, 1 drop-sak + en haug av UAV's på en runde... Til og med best K/D-ratio. Kjenner det hjelper å komme opp i level + kjøre på med kurant sikte. Seinest for et par dager sida fikk jeg ikke til en dritt, pga. jeg ikke fant ut hvor man stilte inn red dot-sikte...Begynner å bli gøy nå Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Stille inn red dot siktet? Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 har noen av dere møt en clan som kaller seg "Ridge" som går i en gruppe med shields og bare er stygge i huet, er umulig og ta dem omtrent. BAre Grenade launcher som funker. Ble så sur da jeg spilte mot de idag =P Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Prøvde ACR i dag og blei ganske skuffet med det første. Var mykje vanskeligare å få kills med det. For lite damage for min del. Heilt til eg la på Silencer, då blei det mykje betre og scoren blei større Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Stille inn red dot siktet? Reagerte på dette jeg også Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Stille inn red dot siktet? Reagerte på dette jeg også Velge det i menyen hvor man modifiserer klassen ja? Må jo velge attachment såvidt jeg kunne skjønne. Skrur seg jo ikke på selv... Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Stille inn red dot siktet? Reagerte på dette jeg også Velge det i menyen hvor man modifiserer klassen ja? Må jo velge attachment såvidt jeg kunne skjønne. Skrur seg jo ikke på selv... Var bare måten du sa det på Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Stille inn red dot siktet? Reagerte på dette jeg også Velge det i menyen hvor man modifiserer klassen ja? Må jo velge attachment såvidt jeg kunne skjønne. Skrur seg jo ikke på selv... Jeg tolket det som å stille inn X og Y akse, ikke bare adde atachments Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Mente jo stille inn i menyen underforstått, ikke stille inn selve siktet selvsagt... Lenke til kommentar
akak Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Jeg kan ikke joine når jeg får invites fra andre. Får bare unable to connect to hoste. Wut is galt? Kan ikke invite andre heller Endret 23. november 2009 av akak Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Mente jo stille inn i menyen underforstått, ikke stille inn selve siktet selvsagt... Trodde du mente å kalibrere siktet, for lengde og sånt. Hehe Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg kan ikke joine når jeg får invites fra andre. Får bare unable to connect to hoste. Wut is galt? Kan ikke invite andre heller På grunn av matchmaking-systemet må du sannsynligvis inn i ruter-innstillingene dine og åpne noen porter. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg kan ikke joine når jeg får invites fra andre. Får bare unable to connect to hoste. Wut is galt? Kan ikke invite andre heller Med mindre du spiller på Xbox eller PS3, hvorav du mest har problemer med NAT (Network address translation). Du må fortsatt innom ruteren og åpne noen porter, så hør på Flaringo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå