Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Det mange glemmer er at for mange, inkludert meg, handler det kun om å være det største rasshølet. Noobtube, army og danger close er selvsagt i så måte.

 

Stats og skills bryr meg rett i brunøyet, det er ikke derfor de aller fleste spiller FPS. Det handler om å ha det mest mulig moro, og det å være drittsekk er (dessverre) den beineste veien til Rom.

 

Selvsagt trenger ikke alle å like denne spillestilen, men det er jo nettopp det som gjør det så artig.

 

Hehe jeg er veldig glad jeg spiller cod 4 promod og ikke mw 2.

 

Jeg er veldig glad jeg ikke tar noe så banalt som et skytespill stort mer alvorlig enn at jeg har lyst å drepe piksler på den måten som gjør andre mest irritert.

 

"Spillestilen" din som du kaller det har vi et annet ord for, Noob eller nybegynner om du vil.

 

Det høres jo fint ut det. Jeg er ikke avhengig av å sitte og bygge opp massive pads når jeg sitter på konsoll og spiller skytespill. Jeg har herjet godt med Intervention også, men synes ikke det var like moro. Konsentrert er jeg når jeg leser universitetspensum. Spiller jeg skal det ikke tenkes. Dog ganske stolt av å få Fall-camo på børsa i level 30, men da hadde jeg til gjengjeld fått mer enn nok av sniping.

 

Dere er jo noen helgener dere da, som ikke spiller for å gjøre andre sinte og lei. Det er jo nettopp derfor mange ønsker å bli gode i slike spill - å gjøre livet så surt som mulig for motstanderen. Jeg tror ikke dere er klar over at vi søker samme utfall, men har forskjellige måter å gjøre det på. At dere er såpass nedlatende til noobtubers betyr jo enkelt og greit at denne taktikken er overlegen til å fremprovosere frustrasjon hos motstanderen.

 

Jeg vet ikke om dere er klar over hvilken eksplosjonsradius slike granater har jeg, men enkle håndgranater har jo godt og vel 5m drapsradius og er ganske effektive helt opp til 15 meter. Jeg tipper en noob-tube har ganske like tall å vise til, og 5 meter er faktisk ganske langt. Når man i tillegg har perks som Danger Close økes jo dette kunstig. Men nå kan ingen spurte i uendeligheten, transportere seg selv tre meter for å knive noen, se claymores gjennom allskens vegger eller løpe lydløst heller. Å klage på realisme i et slikt spill er en relativt dødfødt sport.

 

Men for all del, jeg hevder ikke jeg er noe god i CoD, jeg synes bare det er forferdelig morsomt å være sleip i slike onlineskytere. Men jeg går ikke rundt og sier at alle som ikke spiller som meg er noen duster.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

umad.jpg

Skummelt hvor overbrukt og kjedelig det bildet har blitt til slutt, finn noe nytt så kanskje jeg ler med deg :)

 

Forresten, doofen spiller du på pc?

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Joda, spiller på pc...

Da har du til og med en full presis mus til hjelp, også bruker du nubetube? For meg så kan du bare forsette med det siden det ikke påvirker meg på noen måte(dog mange andre), men slutt å skryt om det så mye her.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Er denne tråden din? Oh hell no...

Nei, men nærmere hver gang du poster kommer denne diskusjonen, husker du postet ett samtale bildet der du gliste over at du nubetubet noen eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Jepp, ble befriended av en eller annen quickscoper som raga vilt på meg siden jeg tuba meg til nuke og brukte den for tidlig :roll:

 

Han hadde faktisk noen rimelig bra videoer på tuben, men var jo hysterisk siden jeg ødela for montagematchene hans. Det ble for få kills på han og for korte fights...

 

Jeg vet ikke hvor lenge jeg mora meg me å få han å rage på chatten :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jepp, ble befriended av en eller annen quickscoper som raga vilt på meg siden jeg tuba meg til nuke og brukte den for tidlig :roll:

 

Han hadde faktisk noen rimelig bra videoer på tuben, men var jo hysterisk siden jeg ødela for montagematchene hans. Det ble for få kills på han og for korte fights...

 

Jeg vet ikke hvor lenge jeg mora meg me å få han å rage på chatten :p

Så poenget for deg er å få andre til og rage? Hørtes jævlig kjedelig ut.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Hvis du siktet til meg for å være sur nå så tar du feil. Skulle bare finne ut tankemåten til folk som deg som nubetuber, for meg er den like patetisk som spillemåten deres. Men det spiller ingen rolle, fordi mw2 er ødelagt nok for meg.

Lenke til kommentar

Vel, jeg driter langveis i hvordan folk spiller...

 

Når noen rager for hvordan jeg spiller så er det jææææævla herlig å fyre opp under til de klikker, og da gjerne overdrive spillemåten i tillegg...

 

Jeg lar INGEN diktere hav jeg skal gjøre ingame, iwnet hadde satt begrensninger hvis det JEG gjør ikke var tillatt og så lenge de ikke gjør det så gjør jeg som jeg selv vil...

 

GET MAD :tease:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er veldig glad jeg ikke tar noe så banalt som et skytespill stort mer alvorlig enn at jeg har lyst å drepe piksler på den måten som gjør andre mest irritert.

(...)Konsentrert er jeg når jeg leser universitetspensum. Spiller jeg skal det ikke tenkes.

At du er gammel nok til å gå på noe universitet det fatter jeg ikke. Det her er for barnslig. Har du tenkt på at det er andre der ute som også spiller for samme grunn som deg da - for å ta pause fra studeringen? Må si det er ikke så morro å gå tilbake til lesingen etter å ha møtt noen på nettet som bare jobber for å få deg sur. - Og dette skulle være de minuttene du tok pause for å avkoble og få motivasjon til videre lesning.

 

Dere er jo noen helgener dere da, som ikke spiller for å gjøre andre sinte og lei. Det er jo nettopp derfor mange ønsker å bli gode i slike spill - å gjøre livet så surt som mulig for motstanderen. Jeg tror ikke dere er klar over at vi søker samme utfall, men har forskjellige måter å gjøre det på.

Jeg ser ingen grunn til å spille for å få andre til å bli sure. Selvfølgelig, det går ann å ha en god runde der du egentlig var litt sleip og tirra på deg noen andre, men jeg spiller jo ikke for å PRØVE å få de sure! Og er det derfor du vil bli god? Tror du det er grunnen til at folk vil bli gode i spill? For å gjøre livet så surt som mulig for motstanderen!? Hvordan er det gøy? Gir det deg en tilfredstillelse når du gjør livet surt for andre? Dette er en tankegang jeg har null forståelse for, og bare blir oppgitt av. (Nei jeg er ikke sur, slik du sitter å håper på)

 

Om jeg skal bli god i et spill, er det for å ha det mer gøy selv. Det er morsommere når du føler at du presterer noe. Men om jeg ville vært proff ville jeg også spillt sammens med andre som var på samme nivå slik at jeg hadde fått en utfordring. Og jeg ville håpet at begge/alle hadde det gøy under spillingen.

 

Jeg ville absolutt ikke flydd rundt på mange public-servere med fullt av dårlige til passe gode spillere bare for å gjøre livet surt for dem!

 

At dere er såpass nedlatende til noobtubers betyr jo enkelt og greit at denne taktikken er overlegen til å fremprovosere frustrasjon hos motstanderen.

Jaha.

Det er vel nesten bare det den er god til også? Som jeg har sagt tidligere spiller jeg ikke for å provosere andre, men du velger vel våpen ut ifra hvem som er best på akkuratt dette du?

 

(...)Jeg vet ikke om dere er klar over hvilken eksplosjonsradius slike granater har jeg

Joda, de har sikkert laang raduis i virkeligheten. Men dette er ikke virkeligheten. Sammenlign området du kan bevege deg på i virkeligheten og på spillet. Dessuten så er det ingen som skyter en granatkaster tilfeldig opp i luften på ekte, og håper at den treffer noen. Som du sier, å diskutere realisme i et slikt spill er nesten ikke vits. [ihvertfall slike detaljer.]

 

 

(...)Men jeg går ikke rundt og sier at alle som ikke spiller som meg er noen duster.

Da har vi noe felles da. Jeg er ikke bedre enn den gjennomsnittlige spiller, og jeg har ingen trang til å dytte min spillestil på andre. Jeg syntes alle kan spille den måten de føler for. Men når de begynner å gå inn for å gjøre livet surt for alle andre, ja da kaller jeg de noen duster.

 

Jeg vil heller si at min frihet slutter der din starter. Vi må ta hensyn til hverandre, og respektere hverandre, om det skal bli noe hyggelig. I spillet så vel som i det virkelige liv.

Endret av mhen93
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sap med all whiningen rundt om noobtube? ja, det er irriterende, men, hvor ofte har vi ikke hatt den diskusjonen her før? Uansett hvor mye man klager her, så blir det jo ikke akkurat noe bedre. :roll:

 

Litt enig med doofen her, hvis noen er jævlig sint på deg, så er det ofte morsomt å f.eks. ta fram noobtuben å få han til å rage skikkelig på deg :w00t:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tingen her er jo at MW2 krever lite aim generelt. Jeg mener UMP + runningperks = win. Det var en ting...

 

Og det å whine om public gaming er så lol at jeg blir kvalm av og elger på de som klager på det. Akkurat som det finnes AWP-campere i CS:S, invis loverboys i HoN/DotA, Banshees i Starcraft2, Tower Rush i Warcraft 3, så finnes der faktisk nybegynner-vennlige ting i dette spillet også.

 

Sure, go ahead, hate the players, hate the game, but more than that i hate you guys for really giving a donkey's crap about the whole scam. The internet trolling scam - it's everywhere.

 

trollface.jpg

 

WP Doofen. GWAN berzerk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Tingen her er jo at MW2 krever lite aim generelt. Jeg mener UMP + runningperks = win. Det var en ting...

 

Og det å whine om public gaming er så lol at jeg blir kvalm av og elger på de som klager på det. Akkurat som det finnes AWP-campere i CS:S, invis loverboys i HoN/DotA, Banshees i Starcraft2, Tower Rush i Warcraft 3, så finnes der faktisk nybegynner-vennlige ting i dette spillet også.

Nei, du skal egentlig ikke klage på hva folk gjør public. MEN, når de KUN gjør det for å irritere, da føler jeg det er noe å klage på. Det er en drittsekk holdning.

 

Føler egentlig ikke du kan sammenligne AWP campere i CS:S med nubetube på cod 6, hvertfall ikke tower rush i wc3. Nubetube er rett og slett ustoppelig. Om du går for flagg i domination, om du løper med flagg i ctf, om du planter en bombe på demolition, for ikke å glemme om du spiller headquaters og skal gå for ett objective. Når en håndfull av spillere da sitter med nubetube i ett hjørne, påfyller ammo fordi de får kill på kill mot de som faktisk går for å vinne, så blir det for dumt.

 

Det i seg selv er det ikke noe som kan gjøres med, MEN det at de i tillegg oppfører seg som drittsekker etterpå, det er da det går grenser for hvor idiot man kan være.

 

For å være helt ærlig, så vil jeg heller ha en wallhacker på det andre laget enn 2-3 nubetubere. Da er det hvertfall en person som vet at han ikke duger til noe annet, så han må ty til å hacke. Istedenfor 2-3 som bruker det absolutt letteste du kan bruke i spillet, for det å skryte ekstremt etterpå over hvor sint han fikk en person.

Lenke til kommentar

I ringenes herre, tror du de fremste orkene whiner fordi alvene har pil og bue?

 

Nei, de mater på, (spoiler) sprenger gjerne Helms Deep i luften for å skape alternative ruter. Du og dere gir jo fullstendig opp, legger ut side opp og side ned om deres frustrasjon på et jævla forum.

 

HVIS NOOBTUBERE SITTER I ET HJØRNE?! SERIØST?!?! HVA ER PROBLEMET MED DETTE? HEI, SEMTEX, HEI FRAG GRENADE.

 

Jeg har vunnet mang en gang Headquarters; trodde du denne modden inviterer til close knifing combat, og ikke taktiske eksplosiver? Les, et lag skal inn i et rom og holde på det en viss tid. HVEM I HELVETE HADDE IKKE BRUKT EKSPLOSIVER FOR Å KNUSE LIVSKJITEN UT AV DEM FOR Å OVERTA HQ IGJEN?!?!

 

Du må fatte lenger enn din egen nesetipp, slutte å stille krav til noen som overhode ikke er pliktig å overholde dem - du ser bare utrolig gnålete ut...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

I ringenes herre, tror du de fremste orkene whiner fordi alvene har pil og bue?

 

Nei, de mater på, (spoiler) sprenger gjerne Helms Deep i luften for å skape alternative ruter. Du og dere gir jo fullstendig opp, legger ut side opp og side ned om deres frustrasjon på et jævla forum.

 

HVIS NOOBTUBERE SITTER I ET HJØRNE?! SERIØST?!?! HVA ER PROBLEMET MED DETTE? HEI, SEMTEX, HEI FRAG GRENADE.

 

Jeg har vunnet mang en gang Headquarters; trodde du denne modden inviterer til close knifing combat, og ikke taktiske eksplosiver? Les, et lag skal inn i et rom og holde på det en viss tid. HVEM I HELVETE HADDE IKKE BRUKT EKSPLOSIVER FOR Å KNUSE LIVSKJITEN UT AV DEM FOR Å OVERTA HQ IGJEN?!?!

 

Du må fatte lenger enn din egen nesetipp, slutte å stille krav til noen som overhode ikke er pliktig å overholde dem - du ser bare utrolig gnålete ut...

Å sammeligne en film som jeg ikke har hatt noen del av blir for dumt.

 

Afghan nubetube domi:

Rundown nubetube domi:

Derail nubetube domi:

Wasteland nubetube domi: http://www.youtube.com/watch?v=LpOT-yU0JTU

Quarry nubetube domi: http://www.youtube.com/watch?v=5JLk84LbFg4&feature=related

 

Ustoppelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...