Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Da er du vel dårlig da? :tease:

Dårlig :/? Har vært ranket top 5 på gamebattles i både mw2 singles, doubles og team ladder. Samme med black ops.

Lenke til kommentar

Det mange glemmer er at for mange, inkludert meg, handler det kun om å være det største rasshølet. Noobtube, army og danger close er selvsagt i så måte.

Stats og skills bryr meg rett i brunøyet, det er ikke derfor de aller fleste spiller FPS. Det handler om å ha det mest mulig moro, og det å være drittsekk er (dessverre) den beineste veien til Rom.

Selvsagt trenger ikke alle å like denne spillestilen, men det er jo nettopp det som gjør det så artig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Det er det samme som å spille en fotball kamp der motstander laget er i rullestol. Tube dreper alt og hva enn jeg prøver så blir jeg alltid nubetubet. At folk kan syntes det er gøy å spille sånn skjønner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Ja, så kan jo alle på hele mw2 tube. Da blir det rett og slett ikke gøy å spille for noen, om det kun hadde vært tubere.

Lenke til kommentar

OMA er den største grunnen til at jeg ikke klarer mer mw2. Hadde de fjernet OMA så hadde mw2 vært det beste spillet i serien. Jeg ser ingen god grunn til at folk skal kunne random noobtube til seg en nuke eller hva det skal være.

Når jeg spilte spillet løp jeg alltid rundt i endene av kartet kun for å ta noobtuberne pluss at jeg konstant skyter ned killstreaksene deres.

Lenke til kommentar

Det mange glemmer er at for mange, inkludert meg, handler det kun om å være det største rasshølet. Noobtube, army og danger close er selvsagt i så måte.

Stats og skills bryr meg rett i brunøyet, det er ikke derfor de aller fleste spiller FPS. Det handler om å ha det mest mulig moro, og det å være drittsekk er (dessverre) den beineste veien til Rom.

Selvsagt trenger ikke alle å like denne spillestilen, men det er jo nettopp det som gjør det så artig.

Det er barnslig oppførsel som de fleste bør vokse av seg tidlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er barnslig oppførsel som de fleste bør vokse av seg tidlig.

Velkommen til internettet.

Lenke til kommentar

Hehe jeg er veldig glad jeg spiller cod 4 promod og ikke mw 2. "Spillestilen" din som du kaller det har vi et annet ord for, Noob eller nybegynner om du vil.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe jeg er veldig glad jeg spiller cod 4 promod og ikke mw 2. "Spillestilen" din som du kaller det har vi et annet ord for, Noob eller nybegynner om du vil.

Everyone kinda has this persona of their way to play is the only way to play and if you dont play like they you are an asshole..

Du vil bare at alle skal spille slik som DEG... :whistle:

Endret av Doofenschmitz
Lenke til kommentar

Det mange glemmer er at for mange, inkludert meg, handler det kun om å være det største rasshølet.

("Captein Obvius" sier han er veldig glad for at han spiller cod4 promod, så han slipper å møte folk som bare vil være et rasshøl.

Og han sier at spillestilen ".Marcus" nevner er noe de kaller for "noob".)

Ser ikke helt at "Captein Obvius" vil at alle skal spille akkuratt som han selv ut ifra det inlegget du siterte han i.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Everyone kinda has this persona of their way to play is the only way to play and if you dont play like they you are an asshole..

Nei jeg sier bare at de som bruker noob perks bruker det fordi de trenger dem for og få kills. Resten av oss klarer oss fint uten

Lenke til kommentar

Beklager dobbelpost. [vel, ble ikke doppelpost allikevel da :)]

Skjønner ikke greien med at n00b-tuber er så fryktelig hatet jeg. Om det er bingo blir jeg selvsagt irritert, men velplasserte skudd ser jeg ikke hvorfor er så fryktelig dumt.

Noobtube er hatet fordi du i mw2 kan skyte mange meter bortenfor, men fortsatt drepe flere personer. Om vi ser på Black ops, er det så vidt jeg har merket en MYE mindre radius på skuddet, og du må faktisk treffe ganske nøyaktig med "noob-tuben" for å drepe noen. Hadde den vært slik i mw2 også, er jeg sikker på at den hadde vært mye mindre hatet.

Det er ikke det vellplasserte skudded man blir irritert på, det er det skuddet som egentlig bommer med mange meter, men som allikevel dreper deg.

Endret av mhen93
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

noobtube er best <3

Erik... ^_^

Uansett, de som liker å være en drittsekk, får bare forsette. Hvis det så gleder deg er å gjøre andre sur, så viser det mer om deg enn noen andre.

Its not the game that´s bad, its the people that play it.

Der doofen, hører du hjemme.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...