saladin waits for alice Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Min bror kjøpte nylig mw2 til den nylig kjøpte ps3 vår, er et ganske gøy spill, men misliker noob tubbingen, Quickscoping og til en viss grad commando (elsk/hat forhold). Misliker også killstreaks, i det minste er det lettere å gjemme seg og skyte ned helikopter/harriet. Men bortsett fra det, er jeg rimelig fornøyd med spillet, liker at jeg kan kombinere perks slik jeg egentlig ønsket det i BLOPS. Og overraskende nok, omtrent ingen form for hacking på ps3 online (hadde hørt masse fæle rykter om det). Når host leaver og at matchmaking servere ikke er alltid tilgjengelig, det er selvsagt ikke hyggelig, men så er tjenesten gratis, så ikke så mye klaging fra min side Edit: jeg liker å bruke marathon, hardline og commando. Endret 4. juli 2011 av amir90 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Åja? Skal jeg quickscope? HAH! edit: det er ikke " OMA, Danger close, tube", det skal være OMA, tube, claymore med OMA PRO, Hardline PRO og Ninja Pro... Nei, du skal helst spille på en måte som ikke blir oppfattet som ren idioti. Skjønner at det er tydeligvis vanskelig for deg. Lenke til kommentar
seblar Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Åja? Skal jeg quickscope? HAH! edit: det er ikke " OMA, Danger close, tube", det skal være OMA, tube, claymore med OMA PRO, Hardline PRO og Ninja Pro... Nei, du skal helst spille på en måte som ikke blir oppfattet som ren idioti. Skjønner at det er tydeligvis vanskelig for deg. Liker ikke noobtubing jeg heller, men han har betalt for spillet som alle andre, og kan spille det på den måten han vil, ikke som alle andre vil at han skal spille det. Just sayin... Lenke til kommentar
feggy Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Skjønner ikke greien med at n00b-tuber er så fryktelig hatet jeg. Om det er bingo blir jeg selvsagt irritert, men velplasserte skudd ser jeg ikke hvorfor er så fryktelig dumt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Skjønner ikke greien med at n00b-tuber er så fryktelig hatet jeg. Om det er bingo blir jeg selvsagt irritert, men velplasserte skudd ser jeg ikke hvorfor er så fryktelig dumt. Velplasserte skudd? så lenge du er i nærheten med 10 meter så er de død, det er en av de feigeste måten man kan spille på, og selv om han har kjøpt spillet så er ikke det bra nok grunnlag til å være en idiot. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 problemet er spammen. Alle med DC og OMA. En og annen velplassert tube gjør meg ingenting, men når det blir brukt som hovedvåpen er det ikke moro lengre. Samme med alle som skyter tubes fra spawn i starten av hver SnD runde. Meningsløst. I mine øyne er det OMA og DC som er synderne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 For ikke å glemme folk som gjør det bare for å irritere, noe det virker Doofen gjør. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Skjønner ikke greien med at n00b-tuber er så fryktelig hatet jeg. Om det er bingo blir jeg selvsagt irritert, men velplasserte skudd ser jeg ikke hvorfor er så fryktelig dumt. Velplasserte skudd? så lenge du er i nærheten med 10 meter så er de død, det er en av de feigeste måten man kan spille på, og selv om han har kjøpt spillet så er ikke det bra nok grunnlag til å være en idiot. Så du mener det ikke går an med velplasserte skudd? Interessant tanke! Uansett, denne diskusjonen har vært sikkert 10 ganger de siste hundre sidene, og hver gang har det vært Qs mot n00btube og ingen har gått vinnende ut. Dersom folk skal bitche og whine kan det vel blir rakket ned på AA12 eller G18? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Skjønner ikke greien med at n00b-tuber er så fryktelig hatet jeg. Om det er bingo blir jeg selvsagt irritert, men velplasserte skudd ser jeg ikke hvorfor er så fryktelig dumt. Velplasserte skudd? så lenge du er i nærheten med 10 meter så er de død, det er en av de feigeste måten man kan spille på, og selv om han har kjøpt spillet så er ikke det bra nok grunnlag til å være en idiot. Så du mener det ikke går an med velplasserte skudd? Interessant tanke! Uansett, denne diskusjonen har vært sikkert 10 ganger de siste hundre sidene, og hver gang har det vært Qs mot n00btube og ingen har gått vinnende ut. Dersom folk skal bitche og whine kan det vel blir rakket ned på AA12 eller G18? Jeg mener at Nubetube generelt blandet med One Man Army og Danger close er latterlig. At folk faktisk gidd å spille slik forstår jeg egentlig ikke. Ufattelig irriterende å møte på sånne folk, og det må være ufattelig kjedelig å være slik. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Prater her enda du berzerk Det hender ja, ^_^ Lenke til kommentar
dTd Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 testa mw2 igjen her om dagen og spilla det noen timer i går og i dag... Fortsatt like awesome, men fy å fy mange noobs det er blir annklaget for cheat annhver runde og blitt kicka fra et par servere -.- Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Så du mener det ikke går an med velplasserte skudd? Interessant tanke! Uansett, denne diskusjonen har vært sikkert 10 ganger de siste hundre sidene, og hver gang har det vært Qs mot n00btube og ingen har gått vinnende ut. Dersom folk skal bitche og whine kan det vel blir rakket ned på AA12 eller G18? Poenget er at granatkasteren har fryktelig stor impact radius, så man behøver ikke sikte så godt for å treffe folk. AA12 er ok fordi den vel har den korteste rekkevidden i hele spillet. G18 burde vært tonet ned ett hakk, fordi den har ok rekkevidde, gjør bra skade og skyter hurtig. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Se denne og slutt å whine om alt mulig... http://www.youtube.com/watch?v=9lLOmWpfrvc Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Nubetube så må du bare treffe i nærheten av personen. Assault rifle må du faktisk treffe på personen, der har du forskjellen. Jeg bruker Blast shield, men for å være helt ærlig hjelper det ikke meg en dritt. Når jeg kommer inn i en lobby med 6 stykk som kun nubetuber med one man army og danger close, mens de snakker shit etterpå om hvor god de er. Ja da blir jeg irritert, samme som at du blir irritert når du møter folk som er elendig til å kjøre bil, men har hatt sertifikatet i over 40 år. Spørsmålet mitt er da doofenschmitz, hvorfor er det gøy å nubetube når alt blir så lett da? Takler du ikke utfordringer? Endret 9. juli 2011 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Nope, heldigvis sluttet jeg med mw2 public for en god stund siden. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Nubetube så må du bare treffe i nærheten av personen. Assault rifle må du faktisk treffe på personen, der har du forskjellen. Jeg bruker Blast shield, men for å være helt ærlig hjelper det ikke meg en dritt. Når jeg kommer inn i en lobby med 6 stykk som kun nubetuber med one man army og danger close, mens de snakker shit etterpå om hvor god de er. Ja da blir jeg irritert, samme som at du blir irritert når du møter folk som er elendig til å kjøre bil, men har hatt sertifikatet i over 40 år. Spørsmålet mitt er da doofenschmitz, hvorfor er det gøy å nubetube når alt blir så lett da? Takler du ikke utfordringer? Ok jeg skal gi meg... Jeg tuber de gangene jeg vil nuke, ellers spiller jeg på alle mulige måter. Det jeg mest gjør er å bruke ACR eller SCAR-H med silencer, coldblooded og ninja og jakter på campere. Som han sier i videoen så kan det meste kontres. Jeg løper ti ltider rundt med SPAS, det mener jeg er litt mer utfordrende siden alt av skudd må times, den skyter ikke så fort... Grunnen til at jeg har promotert tubing så barnslig er fordi denne tråden utviklet seg tidligere til det at quickscoping var kult, og om man ikke syntes det så var man nab... Som han så sinnsykt bra sier det i videoen: Everyone kinda has this persona of their way to play is the only way to play and if you dont play like they you are an asshole... Jeg DIGGER quickscoping, camping, ump-runners, commando og alt som folk klager på. Og det er fordi jeg vet å kontre disse tingene, camping er enkelt, send en tube inn til camperen men vent til han nesten har en killstreak. Artig å høre campere rage Ump-runners camper man og tar med claymore eller tuben. Quickscopers er bare å sidesteppe og så eie med hagle eller primary. Commando hører man jo milevis unna så det er ikke no stress. Du skjønner kanskje mer hvor jeg vil hen nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Hvordan kontrer man nubetube? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Ved å ikke være en idiot å stå i ro åpne plasser? Å du kan ikke klage på random tubes, for det kunne like godt vært en granat.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå