Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, jeg hater campere så intenst at det ikke er mulig. Er spesielt ille på ground war. Spilte noen runder med det nå, og omtrent alle banene unntatt Scrapyard og Derail (er en del camping her også, men enklere å flanke) er helt ekle å spille på. Om å gjøre å være så feig som mulig virker det som, for så å skaffe et helikopter eller w/e. Nei, ren domination er bedre faktisk, merkelig nok.

Lenke til kommentar
Huff, jeg hater campere så intenst at det ikke er mulig. Er spesielt ille på ground war. Spilte noen runder med det nå, og omtrent alle banene unntatt Scrapyard og Derail (er en del camping her også, men enklere å flanke) er helt ekle å spille på. Om å gjøre å være så feig som mulig virker det som, for så å skaffe et helikopter eller w/e. Nei, ren domination er bedre faktisk, merkelig nok.

 

 

Folk som sutrer over camping er de dårligste taperne jeg vet om. Sniper og campingspots ble lagt inn i spillet for en grunn, tror du ikke?

Noen er bedre med langdistansevåpen (som faktisk krever camping) enn med close combat, og at du sutrer over at de bruker det til sin taktiske fordel er bare tåpelig.

Lenke til kommentar

Det sier seg selv, sipere skal ligge på et sted og har oversikt over alt, hvis ikke så hadde det ikke vært en sniper! Folk må akseptere at noen vil vær den "classen" de vil være, man kan ikke gjøre en dritt med det, bortsett fra å drepe dem, som AmonAmarth sier: Sniper og campingspots ble lagt inn i spillet for en grunn.

 

Less talk, more gaming.

Lenke til kommentar

En ting er jo å sitte med en sniper ett eller annet oversiktlig sted og snipe og vise litt skills. En annen ting er å sitte med en eller annen vanlig rifle eller noe og sitte i en krok der noen går forbi fra tid til annen, for så å campe der hele gamet. Gjerne med heartbeatsensor så man veit når folk kommer. Det siste har jeg ingenting til overs for, med mindre det er for å beskytte ett eller annet, flagg e.l.

Lenke til kommentar

Alle våpnene er helt greit i mine øyne, de har alle sine svakheter og styrker som regel.

Det jeg ikke klarer å like er alle disse killstreaks helikopter,UAV osv som går konstant.

UAV skulle kommet ved 25 kills av teamet og maks 2 ganger pr. runde.

Helikopter og den andre driten enda sjeldnere.

Slik det er nå er det jo f... meg ting der hele tiden.

Lenke til kommentar
Alle våpnene er helt greit i mine øyne, de har alle sine svakheter og styrker som regel.

Det jeg ikke klarer å like er alle disse killstreaks helikopter,UAV osv som går konstant.

UAV skulle kommet ved 25 kills av teamet og maks 2 ganger pr. runde.

Helikopter og den andre driten enda sjeldnere.

Slik det er nå er det jo f... meg ting der hele tiden.

Enig der. Jævlig lei chopper gunner, AC130, harrier osv. Derfor har jeg alltid med meg stinger når jeg spiller nå. Skyter ned hva det skal være raskt og effektivt før den rekker å få noe kills i det hele tatt stort sett, skyter ned alle UAV jeg ser også. Chopper Gunner er definitivt det verste. Fikk en gang nesten 20 kills på rappen med selv. :p Problemet er vel at Care Packages burde krevd mye flere kills enn det gjør. Har man den perken der kill streak krever en mindre kill, så får man Care Package på 3 killen. Og er man heldig da, får man en av de overnevnte og derfor 10+ ekstra kills, med mindre noen skyter ned greia fort, slik jeg pleier å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...