Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

steam dritt? så last ned AiW:D

Det er en cracket server. sist jeg spilte var det rundt 8000 spillere online. Er greit og lite hacks for tiden fordi alle blir utestengt. mange mener aiw har bedre VAC enn steam. Vet ikke. etter jeg brukte aimbot en session ble jeg banna en uke, så jeg ditcha det. hehe :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er denna aIW folk snakker om? Noe jeg burde ha?

Kan jeg spille med vennene mine som ikke har den dersom jeg har denne patchen selv?

Forresten, dere er ikke alene om å bruke mange minutter på først lobby...

Samme gjelder hos meg, men etter første gamet så kommer man/jeg inn med en gang.

EDIT:

Og er det bare meg, eller er Steam helt dritt om dagen?

Kommer jo sånn "Must be logged in to Steam to play" etc hele tida...

Får spilt i 40 minutter så skjer det der.

Fler?

AlterIWnet(aIW) er en hacka versjon av mw2 som gjør at du ikke trenger å spille der igjennom steam. Her er også rank hack og mods lov, i motsettning til hos steam.

Og nei, det er ikke mulig å spille sammens med vennene dine som spiller på steam når du bruker denne versjonen. Men du kan ha begge, slik at du kan bruke steam når du spiller med venner. Det blir som to separerte spill på samme PC, der begge heter MW2.

Den beste måten er å legge inn denne "patchen" etter du har kopiert hele MW2 mappa til et annet sted på pc'en din. På denne måten kan du spille begge versjonene separat.

Lenke til kommentar

Prøvde jo for harde livet å få han til å rage like mye som da vi var ingame :p

Jeg nuka på 98-103 og da klikka han og kompisene internasjonalt :ph34r::p

Alle skulle reporte meg siden jeg hadde tuba meg til nuke, jeg hadde ødelagt montagelobbyen deres... :lol:

Lenke til kommentar

Er dere sinna konsollfolk?

Why? Han spiller public FFA med UMP/akimbo raffica. Hvem vinner ikke det?

sååååå

er det bare meg eller er MW2 så godt som offisielt død???

jeg mener jeg kan ikke lenger finne en match hvor jeg enten er host og pwner alle pga jeg har uber ping de har dritt ping eller vise versa.

Kommer sikkert ann på platformen, men på xbox er det fremdeles mange folk.

Lenke til kommentar

Tviler jeg strekt på. Så ikke noe anderledes ut enn noen som bruker en standard Xbox kontroller.

Da er du blind for eg har aldri sett noen klare å rotere og reagere så raskt med en stikke.

Jeg er bare bedre enn deg med en håndkontroller thats all. Du må jo skjønne at selv om han spiller med mus og keyboard er han begrenset av at spillet er lagt opp til håndkontrollere. Du får ikke mer enn 10 i sense uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...