danielch Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Han var den som startet med quickscoping. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Ny patch på veil til MW2. IW har patchen inn til interntesting for øyeblikket. Addresserer sikkerhetsproblemene som plager MW2 for øyeblikket.. Samt... Brace yourself.. Fikser steinen på kartet "fuel". Oh the joy!! Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Eurogamer.net Eurogamer.net Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 bra at den jævla steinen blir fiksa ! Hater at last man standing i SnD alltid sitter der Lenke til kommentar
guak Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Du som sier at qs er fjortiss, du må være rimelig dårlig? En spillestil på et spill har da ingenting med å være fjortiss å gjøre? Fortell meg hva det har med å være fjortiss å gjøre? Og konamixx, har møtt deg en del ganger. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Det er fjrotiss fordi de tenker ikke gjennom hva de egentlig driver med;) De prøver å få gode kill til deres motages og gør det ofte i challange games og ødlegger for laget da de kun vil ha pene kills. de ødlegger gamene med kanskje 4 kills og 10 deaths. osv.... 3 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Det er fjrotiss fordi de tenker ikke gjennom hva de egentlig driver med;) De prøver å få gode kill til deres motages og gør det ofte i challange games og ødlegger for laget da de kun vil ha pene kills. de ødlegger gamene med kanskje 4 kills og 10 deaths. osv.... Kunne ikke sagt det bedre selv Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=oyaRT806Spo Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Vil si at jeg klarer meg fint i objetive game modes som Qs'er. Jeg går ikke for montage kills men spiller på en stealthy måte slik at jeg kan ta ut fiender som ikke vet at jeg er i deres nærvær. Blir jeg last man standing funker M93 Raffica fint som et alternative main weapon i visse situasjoner. Skal jeg først leke skikkelig med Sniper går jeg heller i en Private match. Må si meg enig med at det kan være gøy til tider og klikke helt med Sniper i SnD, men det fører til svært dårlig team work, hvis en dude leker Super helt Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Det er fjrotiss fordi de tenker ikke gjennom hva de egentlig driver med;) De prøver å få gode kill til deres motages og gør det ofte i challange games og ødlegger for laget da de kun vil ha pene kills. de ødlegger gamene med kanskje 4 kills og 10 deaths. osv.... Kunne ikke sagt det bedre selv So in other words: Alle som har negativ K/D er fjortiser, siden de ødelegger for laget? Forøvrig er det nok et fåtall av MW2 spillerne som har mulighet til å ta opp noe til en evt montage. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Har du hørt om FRAPS? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Snakker konsoll jeg Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Quickscope i seg selv er ikke fjortiss, det er når du legger til 360 noscopez pro gamer yo at det er fjortiss Lenke til kommentar
Corey Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Bare jeg som har problemer med å logge seg på PS3 online? Jeg har aldri hacket, men kontoene mine har blitt hacket ved flere anledninger (ufrivillig), hvor jeg har alle challenges og alle tags osv. Lurer fordi jeg leste på pressfire.no at Sony skal sperre selve PS3en til di som hacker. Sony kan suge meg sidelengs hvis di så mye som insinuerer at jeg har hacket! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Sony kan suge meg sidelengs hvis di så mye som insinuerer at jeg har hacket! Det er nok ikke bare ubehagelig for Sony, men for deg og av å bli sugd sidelengs Lenke til kommentar
guak Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Det er fjrotiss fordi de tenker ikke gjennom hva de egentlig driver med;) De prøver å få gode kill til deres motages og gør det ofte i challange games og ødlegger for laget da de kun vil ha pene kills. de ødlegger gamene med kanskje 4 kills og 10 deaths. osv.... Du tenker vell ikke grundig over hva du skriver før du skriver det? Bare fordi noen gjør slikt, betyr det ikke at alle er sånn. Du må ikke dra alle under en kam. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Her om dagen så endte jeg opp på en S&D CL. Det endte med at hackeren som hadde lobbyen deranket alle og seff drepte alle. Jeg endte med å spamme hackeren med masse drit, hvor jeg fikk svar tilbake: Blocked and reported. Noen dager senere kom det en mail ifra Sony, hvor overskriften var "Playstation online Concern". Sony utdypte hvor bekymret di var over min atferd på deres online-tjeneste, hvorpå jeg slipper unna med en advarsel. Jeg svarte høflig hvordan ståa var, at personen som rapporterte meg var en hacker og det var da grunnen til mitt utbrudd. Spørsmål 1: hvordan rapporterer man? Jeg har fått til å rapportere på Kjeksboks 360, men aldri på PS3? Spørsmål 2: hvis Sony greier å se min aktivitet, da må det vel være å se, i dette tilfellet, hackeren sin aktivitet? Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Funker dazzle på xbox? Noen som vet? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) ^_^ Endret 22. februar 2011 av Enquad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå