Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Campaign-spoiler...

 

Noen som vet hvorfor Shepherd plutselig ble "the bad guy"? Fikk aldri noen ordentlig forklaring i campaignen...

 

Sakset fra andre steder:

General Shepherd betrays them and kills both Ghost and Roach. He intends to take advantage of the global crisis to turn himself into a global hero as well as write history how he sees fit.
He wanted to turn America into THE global superpower, with himself as the hero who made it so. To do that, he played Makarov to kick up trouble in Russia, then he put Allen in with Makarov, leaked info about Allen's real identity to Makarov, Makarov gets Russia to attack the US, Shepard saves them and he's the big hero. He betrays you because you know about Makarov's computer, which contains files linking Sheperd to Makarov.

 

 

 

 

Faen meg umulig :p

 

Snu 180, ut i gangen så til venstre, så første høyre. Da kommer du til den delen hvor det er helikoptre og fly. Så plukker du bare en etter en mens de kommer inn i rommet.

Lenke til kommentar

Spilte min mest epic'e runde noensinne istad, jeg og en kompis spilte Search & Destroy med 3/4 randoms på laget, vi møtte en hel klan som kommuniserte. De "gruste" oss og tok kjapt 3-0, men på runde 4 klarte vi å plante bomba, de drepte alle oss men lot være å defuse (de sto rett ved å danset) for å få flere runder ellernoe. Det som da skjer er at vi snur det hele til 3-4 og vinner hele driten, jeg lo så jeg grein! :lol:

Endret av Claaaes
Lenke til kommentar
Spilte min mest epic'e runde noensinne istad, jeg og en kompis spilte Search & Destroy med 3/4 randoms på laget, vi møtte en hel klan som kommuniserte. De "gruste" oss og tok kjapt 3-0, men på runde 4 klarte vi å plante bomba, de drepte alle oss men lot være å defuse (de sto rett ved å danset) for å få flere runder ellernoe. Det som da skjer er at vi snur det hele til 3-4 og vinner hele driten, jeg lo så jeg grein! :lol:

 

Minner om CSS match vi hadde for noen år tilbake, ledet suverent, hadde vel alle 5 i live så kom en fjott å eide oss alle, vi skulle liksom bare leke med han men dummet ut =)

Lenke til kommentar

Hadde dedikerte servere hjulpet mot litt opp-og-ned ping osv.? Til tider funker det fint, mens andre ganger ser jeg på killcam at folk løper rett mot meg flere meter før de skyter, til tross for at jeg ikke så noen som helst, og trodde det kom en bakfra...Kjipt å bli eid i perioder fordi de andre ser meg lenge før jeg ser dem...

Lenke til kommentar

Dette har vel ikke så veldig mye med MW2 å gjøre, men det er jo det jeg vil spille online, så jeg prøve likevel :p

 

Xbox'en min sin NAT er satt til 'Strict', og derfor får jeg ikke bli med i parties og slikt. Jeg vet hvordan jeg skal fikse det med en ruter, men nå har det seg slik at jeg i den nye hybelen min kun bruker en direkte nettverkskabel. Hvordan kan jeg åpne NAT'en da?

Lenke til kommentar
Hadde dedikerte servere hjulpet mot litt opp-og-ned ping osv.? Til tider funker det fint, mens andre ganger ser jeg på killcam at folk løper rett mot meg flere meter før de skyter, til tross for at jeg ikke så noen som helst, og trodde det kom en bakfra...Kjipt å bli eid i perioder fordi de andre ser meg lenge før jeg ser dem...

 

Det er akkurat slikt dritt du unngår med dedikerte servere ja.

Lenke til kommentar
Dette har vel ikke så veldig mye med MW2 å gjøre, men det er jo det jeg vil spille online, så jeg prøve likevel :p

 

Xbox'en min sin NAT er satt til 'Strict', og derfor får jeg ikke bli med i parties og slikt. Jeg vet hvordan jeg skal fikse det med en ruter, men nå har det seg slik at jeg i den nye hybelen min kun bruker en direkte nettverkskabel. Hvordan kan jeg åpne NAT'en da?

 

Du må høre med de som administrerer oppkoblingen. Hvis det er hos deg, slik det er hos meg i min studenthybel, så kan du ikke ordne dette selv.

Lenke til kommentar

Jeg savner spammen jeg. 15-20 vs. 15-20 er genialt. Er ingenting som xper fortere enn MW1 servere med 30+ players. Tar jo en halv evighet å komme til lvl 70 nå, i tillegg SKAL jeg gjøre det 10 ganger :p

 

Edit:

 

Spiller utelukkende ground war, men sitter sjelden/aldri å camper. Flyr rundt og knerter folk i hit og pist. Camperne må jo vente før de får sjansen til å drepe noen. Gir blanke F i K/D ratio så da ender jeg heller på toppen av lista med 1/1 K/D enn å havne lenger ned med 10/1 i K/D.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...