Berniy Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Spiller kun SnD public med 6 venner ellers orker jeg ikke og spille public i det hele tatt. Begynte med Qs'ing da Cod 4 kom ut, og spilt Objectiv sniper siden det. Aldri drevet med disse syke trick shottene, men er et 360 Gw innen rekkevidde gjør jeg det Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Om man skal snakke skills så prøv M9 med silencer, om man i det hele tett dreper noen med den er man GOD! Har flere ganger stått med siktet PÅ hodet til folk og bare fått hitmarker... Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Da har du ikke skutt mange nok skudd mot huet hans Lenke til kommentar
Manken Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Qs'ing er fjortis... OG man må minst ha to x'er og tre z'er i navnet for å være en verdig qs'er. Dette er vel almenn kunnskap? 1 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Hva har du røyka? Jeg kjenner ingen med XxXXx eller ZzzZz i navnet som QSer. Har sett flere UMP spillere med dette. Det er COD, dømt til å ende med masse fjortiser. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg quickscoper og har faktisk to X'er i gamertaget. Har riktignok hatt det lengre enn jeg har quickscopet og er rimelig mye gamlere enn 14. Skjønner ikke hvorfor folk er så gretten på quickscopere. 2 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 enkelt å få mange kills når man er få og andre er mange. flere å drepe mens det andre laget løper rundt som idioter og leiter etter de 2:P Lenke til kommentar
Manken Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Eneste stedet jeg har sagt Qs'ing er en del flaks, er på PC, Xbox og PS3 er det bare å peke på motspilleren og trykke sikt+skyt så fort en kan... Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Vet ikke helt om du har skjønt CoD, men det er slik man gjør det med alle våpen. Sikter og skyter. 1 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 På PC er quickscoping skill, ikke flaks. Noscoping er luck though.. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Spilte QS mot en optic igår, tapte med 1 kill Lenke til kommentar
Manken Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Vet ikke helt om du har skjønt CoD, men det er slik man gjør det med alle våpen. Sikter og skyter. Når jeg skrev sikt, så mente jeg knappen man scoper med, ikke verbet "å sikte". Lenke til kommentar
danielch Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Spilte QS mot en optic igår, tapte med 1 kill Vedder på at det var en fanboy med en gamertag som ikke er i dems rooster, eller en med en modifisert gamertag. H*ns gamertag var? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Husker ikke gamertag, men jeg gikk inn på optic-siden og skjekka, og der var han Lenke til kommentar
danielch Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Kan nesten garantere at gamertaggen var modifisert. 1on1'er teller heller ikke, da det går på dette med hvem som har kastet bort mest tid på Rust. Gj anyways :] Endret 15. februar 2011 av Enquad Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Spilte først 1v1 på rust halvtimes tid, før det joinet venner av begge, så vi ble 5 stk tror jeg, med FFA- før vi gikk online jeg(og kompisen min som satt ved sden av) og han. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Selv spiller jeg med folk fra Striatus (Delhvis OpTic på PC), NaSty, Four, anTi, Hitch og HeKTiK.. Disse er på topp 10 når det gjelder competitive sniping på PC. Klarer meg greit i 1on1's osv, morro å spille med dem også. Men du skal ha credits for å nesten vinne over en i OpTic Endret 15. februar 2011 av Enquad Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Vi satser objektiver i mitt klan (med mindre vi fyller opp en GWK-lobby). Quickscoping krever mer skills en allt annet i COD-serien (På PC). Berniy: Jeg startet med quickscoping så fort zzirGrizz kom med triksene sine (Lenge før MW2).. Men nå spiller vi nesten ikke public, da vi driver med comnpetitive sniping. hva er egentlig triksene hans? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Såvidt internett vet var det vel han som fant ut hvordan man kunne noscope med presisjon i MW1. Husker første gang jeg så vidoene hans. Ting han gjorde med sniperen var sykt. Han var forøvrig en rimelig god sniper i CoD2 også. Matrix montagen hans fra CoD4 hadde rimelig syk redigering dagen den ble lansert. Ser ikke spesielt bra ut nå, men den gangen var det rimelig heftig. Endret 15. februar 2011 av Konamixx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå