Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neida, så langt i fra.

 

Jeg spiller stort sett hardcore og da er vel de fleste våpen så og si like når det gjelder skade de gjør?

 

Personlig så synes jeg et hvilket som helst våpen med tube på er mye mer irriterende en ump og nå til dags virker det som om det er en oppsving i antall brukere av denne kombinasjonen.

Vel og merke om jeg bare ikke har vært uheldig og joina mange runder med akkurat disse folka.

Lenke til kommentar

For å være helt ærlig så har jeg ikke peiling på hvor mye sterkere/svakere våpen er i forhold til hverandre.

 

Synes ikke jeg dreper et større antall spillere med ump i forhold til et hvilket som helst annet våpen.

Jeg spiller med det fordi jeg liker det av en eller annen grunn.

 

Nå er ikke jeg blant de flinkeste spillerne i verden så det kan hende at ump'en gjør større skade i hendene på noen som vet hva de gjør.

Lenke til kommentar

Til deg som sier at qs bare er flaks. !v1 meg hundre ganger og se hvem som vinner. Vinner jeg 100 ganger på rad, har jeg bare griseflax da? hahahha

 

Og til personen som sier at ump ikke er OP og er vanskelig å bruke: Har du virkelig prøvd andre våpen enn ump? Ump knuser det meste close range, og hvis man burster, er den ikke veldig dårlig longrange. Ump er en av få våpen som bruker maks 3 skudd med SP uansett hvike attachments man bruker. Hvis det ikke er OP vet ikke jeg..

Lenke til kommentar

Til deg som sier at qs bare er flaks. !v1 meg hundre ganger og se hvem som vinner. Vinner jeg 100 ganger på rad, har jeg bare griseflax da? hahahha

 

Og til personen som sier at ump ikke er OP og er vanskelig å bruke: Har du virkelig prøvd andre våpen enn ump? Ump knuser det meste close range, og hvis man burster, er den ikke veldig dårlig longrange. Ump er en av få våpen som bruker maks 3 skudd med SP uansett hvike attachments man bruker. Hvis det ikke er OP vet ikke jeg..

SP som i stopping power? Bruker aldri stopping power jeg ihvertfall, og som regel går det da 8-10 skudd før folk dør. På avstand må man da kjøre f.eks. 3x3 kuler for å unngå kjemperekyl, noe som tar ganske lang tid, og på kort avstand finnes det flere raskere våpen. Det er et bra våpen for små baner, men ikke noe mer enn det. Jeg vinner aldri fighter på at jeg bruker UMP, jeg vinner fordi jeg er kjappere eller sikter bedre. Jeg dør som regel dersom reaksjonen er lik som motstander.

Lenke til kommentar

Prøv qs i et objectivegame...

 

De jeg har sett som gjør det (og det er mange) capper ALDRI flagg, baser eller områder... I går spilte jeg GW og en kar sprang kun rundt å prøvde å qs men kniva når han ikke fikk det til...

 

Han var på det andre laget, de tapte seff storveies... Endte med 200-57... GG!!!!!!!!!!1

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi satser objektiver i mitt klan (med mindre vi fyller opp en GWK-lobby).

Quickscoping krever mer skills en allt annet i COD-serien (På PC).

 

Berniy: Jeg startet med quickscoping så fort zzirGrizz kom med triksene sine (Lenge før MW2)..

 

Men nå spiller vi nesten ikke public, da vi driver med comnpetitive sniping.

Endret av Enquad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...