Manken Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Noe galt med det? Uansett, må være lov å si at man har ganske mange haters når man bruker UMP, i og med at det er en del bedre enn mange våpner... Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Neida, så langt i fra. Jeg spiller stort sett hardcore og da er vel de fleste våpen så og si like når det gjelder skade de gjør? Personlig så synes jeg et hvilket som helst våpen med tube på er mye mer irriterende en ump og nå til dags virker det som om det er en oppsving i antall brukere av denne kombinasjonen. Vel og merke om jeg bare ikke har vært uheldig og joina mange runder med akkurat disse folka. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Spiller så og si HC, så er kanskje derfor vi ikke er helt enige når det gjelder styrken til UMP. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 For å være helt ærlig så har jeg ikke peiling på hvor mye sterkere/svakere våpen er i forhold til hverandre. Synes ikke jeg dreper et større antall spillere med ump i forhold til et hvilket som helst annet våpen. Jeg spiller med det fordi jeg liker det av en eller annen grunn. Nå er ikke jeg blant de flinkeste spillerne i verden så det kan hende at ump'en gjør større skade i hendene på noen som vet hva de gjør. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Er ikke så mye å bry seg om om en spiller bruker UMP eller ikke, alt kommer an på hvordan man selv spiller og håndterer de andres sin spille stil Lenke til kommentar
Manken Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Helt enig i det du sier Berniy Men til noe helt annet; sier du spille......stil IRL også ? Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Ski or Die bch, gamer når ikke er i bakken eller på fest Lenke til kommentar
Manken Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Hva har det med det jeg spurte om å si ? Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Hmm "Spille stil irl" lol wtf? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Påpekte bare orddelingsfeil-syndromet som 90% av befolkningen lider av. Og jeg skjønner ikke hvorfor folk skriver ting i to ord. Ingen som sier ting i to ord? Spille....stil er det ingen som sier IRL(in real life). Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 OMA Noobtube er gøy, men tror jeg legger det vekk og spiller på skills heretter Trykk på bildet for større bilde Lenke til kommentar
guak Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Til deg som sier at qs bare er flaks. !v1 meg hundre ganger og se hvem som vinner. Vinner jeg 100 ganger på rad, har jeg bare griseflax da? hahahha Og til personen som sier at ump ikke er OP og er vanskelig å bruke: Har du virkelig prøvd andre våpen enn ump? Ump knuser det meste close range, og hvis man burster, er den ikke veldig dårlig longrange. Ump er en av få våpen som bruker maks 3 skudd med SP uansett hvike attachments man bruker. Hvis det ikke er OP vet ikke jeg.. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Det er ikke bare flaks... Det er FJORTIS i tillegg... 1 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg vil ikke annse meg som en fjortis. JEg quickscoper, og gjør det fordi det er morro! Jeg hadde ikke spillt COD lengre, hadde det ikke vært for quickscoping (Nettopp fordi man lett blir lei av å løpe rundt med en ACR eller en UMP). Lenke til kommentar
Manken Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Hvorfor ikke bruke et drittvåpen som F2000 og eie alle ? det er gøy Lenke til kommentar
danielch Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Ben there, done that. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Quickscooping er fjorttis..... Prøv det ut litt mer i lengden før du kommer med slike utspill Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Til deg som sier at qs bare er flaks. !v1 meg hundre ganger og se hvem som vinner. Vinner jeg 100 ganger på rad, har jeg bare griseflax da? hahahha Og til personen som sier at ump ikke er OP og er vanskelig å bruke: Har du virkelig prøvd andre våpen enn ump? Ump knuser det meste close range, og hvis man burster, er den ikke veldig dårlig longrange. Ump er en av få våpen som bruker maks 3 skudd med SP uansett hvike attachments man bruker. Hvis det ikke er OP vet ikke jeg.. SP som i stopping power? Bruker aldri stopping power jeg ihvertfall, og som regel går det da 8-10 skudd før folk dør. På avstand må man da kjøre f.eks. 3x3 kuler for å unngå kjemperekyl, noe som tar ganske lang tid, og på kort avstand finnes det flere raskere våpen. Det er et bra våpen for små baner, men ikke noe mer enn det. Jeg vinner aldri fighter på at jeg bruker UMP, jeg vinner fordi jeg er kjappere eller sikter bedre. Jeg dør som regel dersom reaksjonen er lik som motstander. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Prøv qs i et objectivegame... De jeg har sett som gjør det (og det er mange) capper ALDRI flagg, baser eller områder... I går spilte jeg GW og en kar sprang kun rundt å prøvde å qs men kniva når han ikke fikk det til... Han var på det andre laget, de tapte seff storveies... Endte med 200-57... GG!!!!!!!!!!1 1 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Vi satser objektiver i mitt klan (med mindre vi fyller opp en GWK-lobby). Quickscoping krever mer skills en allt annet i COD-serien (På PC). Berniy: Jeg startet med quickscoping så fort zzirGrizz kom med triksene sine (Lenge før MW2).. Men nå spiller vi nesten ikke public, da vi driver med comnpetitive sniping. Endret 15. februar 2011 av Enquad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå