Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quickscooping er ikke så "flaks-aktig". Spørs alt på hvordan du spiller, men den runden virket det for effektivt på en god måte :)

 

Når jeg spiller for agressivt med sniper aka OpTiC osv så ender jeg opp med å møte virkeligheten du dør om du møter en SMG i Close Quarters, Nytter ikke for meg med syke 360's og slike trick shots.

 

Klarer det skjeldent og det synes jeg er digg :)

Lenke til kommentar

Seriøst, det er da ikke noe galt med UMP? Ikke overpowered, og ikke er det lett å bruke heller. Rekylen er jo helst ekstrem dersom man er oppreist (uten at det er til stort hinder for spillinga mi allikevel).

Den er nok overpowered, og den har så og si ingen recoil.

De fleste bruker den med marathon + lightweight/stopping power = løpe rundt som en galing og skyte alle. Når man til og med bruker silencer, 20+ kills lett.

Lenke til kommentar

synes å huske at den hadde ganske mye recoil i forhold til de andre våpenene i mw2. den har også ganske lav rate of fire, så kan se på den som assault rifle med mer mobility. og lightweight+marathon er ikke noe som er spesielt promlematisk ved ump?

Prøvd å spille med det? Det er absolutt barnemat og ingen utfordring.

Lenke til kommentar

UMP45+ Silencer er et av de våpnene "casual" CoD gamer'n liker å bruke. Ikke dårlig på 1-100m og de som ikke spiller så mye vil føle at de klarer seg greit med dette våpenet uten så stor "innsats".

 

Kan være irriterende til tider og dø av slike på streak, Men det finnes måter og kontre slike spillere ;)

 

Kan bytte ut SP med Scavenger alt etter behov, jeg foretrekker SOH.

 

Famas- Holo SOH+SP+ Ninja

AK 74- FMJ SOH+SP+ Ninja

M16- Holo SOH+SP+ Ninja

 

Slike oppsett tar knekken på UMP folka enkelt med riktig fremgangs måte ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...