Dufen Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Man kan ikke ha 3 claymores samtidig Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Har store lommer noen vet du..... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 To er maks, når du setter ned den tredje vil den første eksplodere. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Duverden så bra MW2 faktisk er om man sammenligner med MW1...ALT er jo faktisk bedre Med unntak av G18 akimbo er det strengt tatt ingenting som er i nærheten av å være kjipere i toeren. Å prøve MW1 noen dager har fått meg til å innse hva som gjør toeren så gøy å spille. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Har selv gått tilbake til Mw2 etter å ha spilt black ops. Selvfølgelig flere irritasjonsmomenter i Mw2, men synes mw2 er mer high-pace og flyter bedre. Har på en måte følelsen av at alt er så "seigt" i BO. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Duverden så bra MW2 faktisk er om man sammenligner med MW1...ALT er jo faktisk bedre Med unntak av G18 akimbo er det strengt tatt ingenting som er i nærheten av å være kjipere i toeren. Å prøve MW1 noen dager har fått meg til å innse hva som gjør toeren så gøy å spille. Danger Close?? Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Duverden så bra MW2 faktisk er om man sammenligner med MW1...ALT er jo faktisk bedre Med unntak av G18 akimbo er det strengt tatt ingenting som er i nærheten av å være kjipere i toeren. Å prøve MW1 noen dager har fått meg til å innse hva som gjør toeren så gøy å spille. Danger Close?? Kan ikke huske sist jeg så noen med Danger Close. Aldri noen som bruker det på PC som jeg legger merke til, ihvertfall. Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Fikk min beste runde på "lan" i natt, 45-2 på team d Brukte barret med ago, men hater denne sniperen Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 mw2 må jo være det største drit spillet på år og dag. 4 Lenke til kommentar
Manken Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Og alle synes det samme som deg? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Skrujernet spiller WoW så MW2 går kanskje for fort for ham... Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Duverden så bra MW2 faktisk er om man sammenligner med MW1...ALT er jo faktisk bedre Med unntak av G18 akimbo er det strengt tatt ingenting som er i nærheten av å være kjipere i toeren. Å prøve MW1 noen dager har fått meg til å innse hva som gjør toeren så gøy å spille. Du har åpenbart ikke prøvd Promod, rofl. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Duverden så bra MW2 faktisk er om man sammenligner med MW1...ALT er jo faktisk bedre Med unntak av G18 akimbo er det strengt tatt ingenting som er i nærheten av å være kjipere i toeren. Å prøve MW1 noen dager har fått meg til å innse hva som gjør toeren så gøy å spille. Du har åpenbart ikke prøvd Promod, rofl. For så vidt ikke. Men banene i seg selv er så mye bedre på MW2, at bare det gjør at det eier MW1 hardt. Nå liker jeg store baner da, er jo strengt tatt kun én bane i MW1 der det er vits med noe annet enn SMG IMO. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hva synes folk om F2000? Ser aldri folk som bruker den, men synes selv den er IMBA (hvis du klarer å bruke den ofc). Den burde vært en SMG, dog... Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Den funker, men bruker den ikke pga at de andre våpen er bedre. Men er ganske enig at den burde ha vært smg Lenke til kommentar
Manken Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Er det serious shit man holder på skjønner jeg at man velger bedre våpen, men for Fun? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Duverden så bra MW2 faktisk er om man sammenligner med MW1...ALT er jo faktisk bedre Med unntak av G18 akimbo er det strengt tatt ingenting som er i nærheten av å være kjipere i toeren. Å prøve MW1 noen dager har fått meg til å innse hva som gjør toeren så gøy å spille. joa, hvis du ser bort fra alle g18 akimbo-sprayerne, stun-fagsene, laggen, painkiller, dc noobtubere og alt annet kødd i mw2, så er det et ganske moro spill. men er jaggu ikke vanskelig å gå inn i en match å få hele fiendelaget til å rage. Lenke til kommentar
guak Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Noen som vil spille litt search? Bare å lgge til iFluuzY , spiller xbox Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Aaaaaaaah sweet reliefe... Endelig komer aimen seg! Har nå 2-3:1 hver match Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Flawless Sniper runde på SnD Wasteland igår 6 vs 2. Spillet med en god venn og første match rage quitta hele laget vårt siden de blei tatt i en quad spawntube. Så da skjedde det noe merkelig med oss to som var igjen. Fikk "Killer-Innstingtet" og Qs'inga føltes perfekt Mot 6 UMP "Try-Hards" var det gøy å eie dem så langt ned i støvlene med litt taktisk Sneaky Qs'ing Endret 11. februar 2011 av Berniy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå