Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Duverden så bra MW2 faktisk er om man sammenligner med MW1...ALT er jo faktisk bedre :) Med unntak av G18 akimbo er det strengt tatt ingenting som er i nærheten av å være kjipere i toeren. Å prøve MW1 noen dager har fått meg til å innse hva som gjør toeren så gøy å spille.

 

Danger Close?? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Duverden så bra MW2 faktisk er om man sammenligner med MW1...ALT er jo faktisk bedre :) Med unntak av G18 akimbo er det strengt tatt ingenting som er i nærheten av å være kjipere i toeren. Å prøve MW1 noen dager har fått meg til å innse hva som gjør toeren så gøy å spille.

 

Danger Close?? :dontgetit:

Kan ikke huske sist jeg så noen med Danger Close. Aldri noen som bruker det på PC som jeg legger merke til, ihvertfall.

Lenke til kommentar

Duverden så bra MW2 faktisk er om man sammenligner med MW1...ALT er jo faktisk bedre :) Med unntak av G18 akimbo er det strengt tatt ingenting som er i nærheten av å være kjipere i toeren. Å prøve MW1 noen dager har fått meg til å innse hva som gjør toeren så gøy å spille.

 

Du har åpenbart ikke prøvd Promod, rofl.

Lenke til kommentar

Duverden så bra MW2 faktisk er om man sammenligner med MW1...ALT er jo faktisk bedre :) Med unntak av G18 akimbo er det strengt tatt ingenting som er i nærheten av å være kjipere i toeren. Å prøve MW1 noen dager har fått meg til å innse hva som gjør toeren så gøy å spille.

 

Du har åpenbart ikke prøvd Promod, rofl.

For så vidt ikke. Men banene i seg selv er så mye bedre på MW2, at bare det gjør at det eier MW1 hardt. Nå liker jeg store baner da, er jo strengt tatt kun én bane i MW1 der det er vits med noe annet enn SMG IMO.

Lenke til kommentar

Duverden så bra MW2 faktisk er om man sammenligner med MW1...ALT er jo faktisk bedre :) Med unntak av G18 akimbo er det strengt tatt ingenting som er i nærheten av å være kjipere i toeren. Å prøve MW1 noen dager har fått meg til å innse hva som gjør toeren så gøy å spille.

joa, hvis du ser bort fra alle g18 akimbo-sprayerne, stun-fagsene, laggen, painkiller, dc noobtubere og alt annet kødd i mw2, så er det et ganske moro spill. men er jaggu ikke vanskelig å gå inn i en match å få hele fiendelaget til å rage.

Lenke til kommentar

Flawless Sniper runde på SnD Wasteland igår 6 vs 2. Spillet med en god venn og første match rage quitta hele laget vårt siden de blei tatt i en quad spawntube. Så da skjedde det noe merkelig med oss to som var igjen.

 

Fikk "Killer-Innstingtet" og Qs'inga føltes perfekt :D Mot 6 UMP "Try-Hards" var det gøy å eie dem så langt ned i støvlene med litt taktisk Sneaky Qs'ing :)

Endret av Berniy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...