Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Noen som har tips til hvordan man tar ned chopper gunners med bare ett skudd? Dersom fienden har en kar med Stinger, tar det dem aldri mer enn ett skudd å få ned mine choppers. Skal jeg derimot ta ned en hos fienden, bruker jeg som regel to forsøk (da rekker vedkommende å finne meg), dør, to forsøk til, dør, før den til slutt forsvinner av seg selv...Harriers går ned lett, men choppers synes umulig om dagen. Har ikke klart å ta ned en chopper på over en måned...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker selvsagt cold blooded, selv om det strengt tatt ikke hjelper mot chopper gunner. Klarer uansett ikke å få de ned på minst 5-6 skudd, altså 3 deaths. Fienden får dem som sagt ned på ett skudd i 70% av tilfellene, ellers to. Det skal være mulig å få til på en, jeg skjønner bare ikke hvordan.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Det er en endeløs diskusjon som aldri vil ta slutt. Jeg foretrekker PC fordi jeg synes det er køl umulig å faktisk spille et skytespill med to forbanna joysticker. Men det er bare meg. Kudos til de som klarer å bli flinke på konsoll.

 

Har spilt FPS på konsoll helt siden Halo i 2002, og jeg foretrekker faktisk FPS på konsoll kontra pc, selv om jeg spilte CS i mange år.

 

Ellers så er det godt å se at det er så mange som spiller MW2 fortsatt. Var et halvt år i statene uten xbox, og det var hardt uten COD. Planen var å kjøpte Black Ops, selv om forventningene var lave grunnet Treyarc. Endte opp med at jeg spilte det i to uker hos en kompis, siden min egen xbox var på rep, og da jeg fikk den igjen var det bare å kjøre i gang med MW2. Syntes egentlig alt er bedre med MW2. Banene på Black Ops er kanskje det verste. Makan til sjelløst møkk har jeg aldri vært borti.

 

Går mest i S&D og TDM express. Veldig morro å spille S&D for tiden. Veldig mange 10th prestige folk som skal briefe med intervention-skillza sine og hopper rundt som noen galinger for å få de feteste killcams. Hehe. Jeg spiller kun sniper (for tiden intervention selv etter at jeg fikk 2500 kills med barretten), evt. med AUG HBAR på mindre baner, men jeg gidder ikke fly rundt som en løk for å få fete killcams og no-scopes. Alltid morro å one-shotte disse tullingene med SPAS'n.

Lenke til kommentar

Oppskrift på CB PRO i en match...

 

Spill Hardcore team deathmatch og vent på en pavelow.

Skyt på den med AT4, om den nå begynner å spinne så skyter du det du makter på den (uansett våpen, men LMG er det lettest med) og får CB PRO om du rekker å skyte 40 skudd på den før den forsvinner... :new_woot:

Lenke til kommentar

Bruker selvsagt cold blooded, selv om det strengt tatt ikke hjelper mot chopper gunner. Klarer uansett ikke å få de ned på minst 5-6 skudd, altså 3 deaths. Fienden får dem som sagt ned på ett skudd i 70% av tilfellene, ellers to. Det skal være mulig å få til på en, jeg skjønner bare ikke hvordan.

Om man står rett under/veldig nær helien, så skal ikke flares rekke å bli sendt ut før missilet er truffet. Mener det var slik det fungerte.

Lenke til kommentar

Fekk cb pro nå. Herlig:) den er ikke patchet! ;) men kom nå noe vilt.

 

Folkens kom på noe;

 

W2hB's guide for å bli ignorert,!(kinda)

 

Her en lista dere MÅ ha for å gjøre dette fete trikset:

 

- Search and destroy ( funker brs på demo og andre bombe-games.)

- cold-blooded pro

- commando pro( må ikke ha pro)

 

Så se for deg at du skal defende bomben på search, du og en annen er last alive, men du legger deg 2 virtuelle meter fra bomben, sikter så du akkurst kan se bomba.legg deg ned på magen. Så trykker du Y-knappen "repeatly" (mange ganger/gjentagende) , og når fienden planter bomba, reiser du deg opp og kniver(grunnen til å ha commando pro) eller så kan du jo bruke sleight of hand pro for å sikte inn fortere' så dreper du plantern;)

 

prøv det og gi respons. :)

 

FASIT i spoiler:

Det som skjer er at når du trykker Y mange ganger er at du skifter våpen men du ligger helt stille i en slags rar stilling. Og med cb pro, ser fienden ikke crosshairen og sikte stiller seg ikke inn på deg. Derfor løper fienden forbi deg og ikke tenker over deg, planter bomben, men da kliner du til å dreper fienden. Enkelt og greit men fungerer ikke garantisikkert, men det er utrolig hvordan det funker. Test selv og legg ut ev.t killcam her;)

 

Lenke til kommentar

Fekk cb pro nå. Herlig:) den er ikke patchet! ;) men kom nå noe vilt.

 

Folkens kom på noe;

 

W2hB's guide for å bli ignorert,!(kinda)

 

Her en lista dere MÅ ha for å gjøre dette fete trikset:

 

- Search and destroy ( funker brs på demo og andre bombe-games.)

- cold-blooded pro

- commando pro( må ikke ha pro)

 

Så se for deg at du skal defende bomben på search, du og en annen er last alive, men du legger deg 2 virtuelle meter fra bomben, sikter så du akkurst kan se bomba.legg deg ned på magen. Så trykker du Y-knappen "repeatly" (mange ganger/gjentagende) , og når fienden planter bomba, reiser du deg opp og kniver(grunnen til å ha commando pro) eller så kan du jo bruke sleight of hand pro for å sikte inn fortere' så dreper du plantern;)

 

prøv det og gi respons. :)

 

FASIT i spoiler:

Det som skjer er at når du trykker Y mange ganger er at du skifter våpen men du ligger helt stille i en slags rar stilling. Og med cb pro, ser fienden ikke crosshairen og sikte stiller seg ikke inn på deg. Derfor løper fienden forbi deg og ikke tenker over deg, planter bomben, men da kliner du til å dreper fienden. Enkelt og greit men fungerer ikke garantisikkert, men det er utrolig hvordan det funker. Test selv og legg ut ev.t killcam her;)

 

 

Dette er da noe de fleste vet fra før av? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...