Dellers Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Fungerte jo fint med den bat-fila. Så er bare spørsmålet om det fungerer f.eks. etter en formattering. Som sagt har det ikke funka å bruke gamle filer før, og single player-filene blir ofte borte uten forvarsel. Lenke til kommentar
aDelicateSetting Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hey, jeg ser dere spiller på pc. Spiller på xbox selv, men er det bedre pc? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Det er en endeløs diskusjon som aldri vil ta slutt. Jeg foretrekker PC fordi jeg synes det er køl umulig å faktisk spille et skytespill med to forbanna joysticker. Men det er bare meg. Kudos til de som klarer å bli flinke på konsoll. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Har spilt CS 1.6 i en årrekke før MW2, så helt klart at mus&tastatur funker bedre for meg. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Mus og tastatur er uten tvil bedre egna til å spille slike FPS-spill med. Jeg syns det er merkelig at f.eks. COD selger så mye mer på konsoll enn PC, da den typen spill er som skapt for PC. Konsoll er finfint for spill av typen GTA, Prince Of Persia osv., men COD egner seg klart bedre på en PC, da mus og tastatur er langt mer effektivt til hurtig og presis aiming. Ingenting galt med konsoller (har 360 selv), men de får juling av PC når det kommer til ordentlige skytespill. COD er liksom ikke noe typisk slappe av i sofaen-spill uansett (online krever full konsentrasjon). Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Mus og tastatur er uten tvil bedre egna til å spille slike FPS-spill med. Jeg syns det er merkelig at f.eks. COD selger så mye mer på konsoll enn PC, da den typen spill er som skapt for PC. Konsoll er finfint for spill av typen GTA, Prince Of Persia osv., men COD egner seg klart bedre på en PC, da mus og tastatur er langt mer effektivt til hurtig og presis aiming. Ingenting galt med konsoller (har 360 selv), men de får juling av PC når det kommer til ordentlige skytespill. COD er liksom ikke noe typisk slappe av i sofaen-spill uansett (online krever full konsentrasjon). Det har vel med utfordringa å gjere. Ja det er vanskeligare å spele FPS spel på konsoll, alt går litt treigare sidan det tar lengre tid å sikte inn nøyaktig. Men fordelen med konsoll er at dette er likt for alle (sjølv om det etterkvart blir meir utbredt med tastatur og mus til konsoll også). Når alle som speler multiplayer har nøyaktig samme hardware så er det kun to faktorer som speler inn, kor god spelaren er og internettforbindelsen. På PC vil du i tilegg til dette ha faktorer som type grafikk kort, størrelse på skjerm, hastighet på prosessor, type mus, type lydoppsett, osv. Det er dermed større sannsynligheit for at alle konkurerer på samme premisser når du speler på konsoll en når du speler på PC. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 i FØRSTE gamet mitt kommer jeg i prestige lobby. Welcome to MW2 tenkte jeg da :new_woot: Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hvor langt ble du prestiget? En bekjent kjøpte spillet og kom inn i en slik lobby og ble 3. prestige etter 5 minutter spilt Lenke til kommentar
guak Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jaja, var i 7 prestige lvl 50 nå igår, også logger jeg på nå, og er plutselig i lvl 38? wtf, er sykt iriirtert -.- Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jaja, var i 7 prestige lvl 50 nå igår, også logger jeg på nå, og er plutselig i lvl 38? wtf, er sykt iriirtert -.- Siterer en kompis her: BACKUP BACKUP BACKUP... Lenke til kommentar
guak Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 xbox 360.. skjedde etter updaten som kom idag. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Mus og tastatur er uten tvil bedre egna til å spille slike FPS-spill med. Jeg syns det er merkelig at f.eks. COD selger så mye mer på konsoll enn PC, da den typen spill er som skapt for PC. Konsoll er finfint for spill av typen GTA, Prince Of Persia osv., men COD egner seg klart bedre på en PC, da mus og tastatur er langt mer effektivt til hurtig og presis aiming. Ingenting galt med konsoller (har 360 selv), men de får juling av PC når det kommer til ordentlige skytespill. COD er liksom ikke noe typisk slappe av i sofaen-spill uansett (online krever full konsentrasjon). vel ejg suger på pc men gjør det bra på konsoll. så er smaksak;) Lenke til kommentar
guak Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 typisk. jeg går ned i prestige og tre kompiser kommer inn i 10th prestige lobby. faen så irritert jeg blir.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Til infomasjon så har jeg fjernet en piratdiskusjon herfra. Som moderator kan jeg det. Og neste gang en moderator sier at noe ikke er lov så respekterer vi det, sant? 2 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Det er da ikke ulovlig å nevne navnet til en serveremulator (kind of pirate-ish) i følge retningslinjene? Det er forbud å poste materiale som er beskyttet av opphavsretten, med mindre man har opphavsretten til dette materialet eller det er godkjent av opphavsmann. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent. Endret 19. januar 2011 av Enquad Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Mus og tastatur er uten tvil bedre egna til å spille slike FPS-spill med. Jeg syns det er merkelig at f.eks. COD selger så mye mer på konsoll enn PC, da den typen spill er som skapt for PC. Konsoll er finfint for spill av typen GTA, Prince Of Persia osv., men COD egner seg klart bedre på en PC, da mus og tastatur er langt mer effektivt til hurtig og presis aiming. Ingenting galt med konsoller (har 360 selv), men de får juling av PC når det kommer til ordentlige skytespill. COD er liksom ikke noe typisk slappe av i sofaen-spill uansett (online krever full konsentrasjon). Det har vel med utfordringa å gjere. Ja det er vanskeligare å spele FPS spel på konsoll, alt går litt treigare sidan det tar lengre tid å sikte inn nøyaktig. Men fordelen med konsoll er at dette er likt for alle (sjølv om det etterkvart blir meir utbredt med tastatur og mus til konsoll også). Når alle som speler multiplayer har nøyaktig samme hardware så er det kun to faktorer som speler inn, kor god spelaren er og internettforbindelsen. På PC vil du i tilegg til dette ha faktorer som type grafikk kort, størrelse på skjerm, hastighet på prosessor, type mus, type lydoppsett, osv. Det er dermed større sannsynligheit for at alle konkurerer på samme premisser når du speler på konsoll en når du speler på PC. Hardware har ikke noe å si på om du blir dårlig i spill, men mindre du får 1-40 fps ingame. Lenke til kommentar
guak Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 noen som hoster eller kjenner noen som hoster 10th her? lei av å levle nå.. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 noen som hoster eller kjenner noen som hoster 10th her? lei av å levle nå.. http://www.mpcforum.com/showthread.php?245224-Release-Easy-Account-Manager-for-CoD-MW-2 http://www.mpcforum.com/showthread.php?245273-Release-PSE-Playerstats-Editor Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Kjøper snart ett nytt spill! Enten er det mod servere eller så er det cheatere! asdøklasdkløølkasklødlkøasklødkølasdølkakølsdlkø :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: Lenke til kommentar
danielch Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Velkommen til COD =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå