Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

En kompis har kommet i en hacke lobby og fått en konto ødelagt. Nå har han laget en ny bruker men kommer ofte innom en slik lobby, men ikke jeg, har han bare uflaks?

 

Ps, hvis noen i lobbyen har dette klan nicket {DT} så stikk...

Dersom det er mer enn én med et klan-nick er det grunn i seg selv til å stikke. ALLE klanfolk som spiller sammen bruker g18 og camper (gjerne samtidig). Helt pinne seriøst ikke opplevd annet på over en måned ihvertfall (dermed stikker jeg som regel før runden starter, men tenkte jeg skulle prøve istad ihvertfall). Når teamet suger balle i tillegg er det litt småkjipt...Eide nettopp en haug campere (klan) på Wasteland, men det hjelper jo ikke med et lag som hverken tar flagg (jeg hadde chopper, de prøvde ikke engang å nærme seg fiendens flagg selv om jeg plukka dem alle tusen ganger), skyter ned fiendens luftsupport (slik at jeg kunne nuka og vi vunnet) eller på noen som helst måte prøver å gjøre noe. Endte 38-10 i K/D, som er greit nok (ihvertfall med tanke på at det ble en 6-7 spawndeaths i hula på rad), men hadde laget hjulpet til bare litt hver kunne vi vunnet lett. Er relativt lei av passive spillere nå, som bare går rundt og nyter omgivelsene, men som ikke engang prøver å spille noe som ligner TDM...Skjønner godt alle som spiller i party, da man er sikker på at laget ihvertfall har forstått LITT av spillet :p

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det mulig å gjøre noe med internettlinja som fungerer som en slags hack mon tro? Opplevde nettopp at hver gang jeg tok fiendens flagg ble det syk lag (sånn at man ikke kan bevege seg eller noe), før det etter 20-30 sekunder viser seg at jeg er død og fienden har tatt vårt flagg. Skjedde flere ganger, og kun når jeg hadde stjelt flagg. Får da være grenser til hva folk gjør for å vinne...

Forøvrig utrolig mye lettere (generelt) å spille midt på dagen merker jeg, virker som det er etter 8 på kvelden at alle de "kjipe" folka kommer på, samt at det kun er 3 baner i konstant repeat. Hatt kjempemange gode runder idag, rett og slett fordi fiendene er helt greie. Kan man håpe på dedikerte servere e.l. i et evt. MW3, slik at man slipper å møte visse typer spillere? Hadde jo vært meget moro :)

Edit: Her er et godt eksempel på ca. hvordan balansen mellom lagene pleier å være for min del (i ca. 9/10 runder - og grunnen til at jeg høres så negativ ut angående spillet hele tida):

ubalansert.jpg

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Jeg kommer seriøst bare inn på hacka runder om dagen!

Det irriterer meg fuckings grenseløst!

Var en dude som slettet alle mine achievements og attachments, så gikk jeg likesågreit en ny runde prestige.

Datt innom en til hacket runde, og fikk alle attachments, gikk til level 70 og har all titler og emblemer.

Har forstått det sånn at alle med DT eller @@ i nicket er hackere.

Lenke til kommentar

Ja, sånn blir det uten dedi- servere.......

Bare så synd at Treyarch, som fiksa dedikerte servere, ikke klarer å lage et spill som fungerer teknisk (seriøst, det går ikke an å sikte i BO!, og lyden er på jordet). Forøvrig syns jeg ikke det er plagsomt mye lag i de fleste rundene om dagen, selv om det i noen runder er enkelte spillere som ikke er mulig å ta pga. lag. Er jeg f.eks. host selv lagger det ikke for noen, men så har man jo disse hvor det lagger slik at alt skjer i slow motion.

Lenke til kommentar

BACKUUUUUUUUUUUUUP FFS!!!!!

 

Jeg kjører backup av MW2 hver 3 dag for å være sikker...

 

Det du (Dellers) opplevde når du spilt CTF var at hosten brukte noe som kalles "lagswitch"...

 

Slik jeg har forstått det så er det en simpel greie å få til som ikke kan oppdages av VAC eller IwNEt på noe vis siden det gjøres fysisk på nettverket til hosten...

Lenke til kommentar

Man tar backup av følgende...

 

Min datamaskin - C: - Programfiler - Steam - Steamapps - Common - Call of duty Modern warfare 2

 

Her kopierer du alle STATfilene i mappa kalt players og vips så er du sikra mot HOMOFILE RÆVSLEIKENDE SATANS hackere ;)

 

Her er en video av lagswitch BTW...

Se der ja! Akkurat sånn var det som skjedde! Aldri hørt om lagswitch før, men syns det virka veeeldig påfallende at det kunne lagge sånn akkurat når jeg hadde flagget, og at ikke alle datt ut (såpass med lag vil jo vanligvis bety at man mister connection med host).

Edit: Apropos backup, hvordan tar man backup av singleplayer/coop? Har mista alt der 2-3 ganger nå, mista det sist dagen etter at jeg og en kompis runna spec ops på veteran (hvilket var jækla irriterende). Blir jevnlig borte av seg selv virker det som...

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...