Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

 

Så den filmen med han cheateren, minna meg veldig mye på folk som cheata i 1.6 og de som banna meg fordi jeg var tvilsom og brukte lyd :D. Etter man har spilt CS 1.6 i 4 år i strekk kan man alt av lyder og ka folk tenker veldig enkelt, og det ble jeg banna for :D

 

Pubhero much?

Spill mot bedre motstandere om de tror du cheater pga lyd. Lyd er noe av det som betyr mest, etter ingame IQ og betyr mer enn aim.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor er ALLE som camper og bruker G18 akimbo på motstanderlaget (typisk i en eller annen høy prestige), mens mitt lag alltid består av minst 50% spillere i level 30 og nedover, og som KUN bruker fair metoder? Fatter ikke at det aldri er kjipe folk på mitt lag. Greit nok at noen spillere er pingler, men de trenger jo ikke ALLTID være på samme lag...

På plussiden får jeg gjerne nuke med slike motstandere, og det er sinnsykt deilig å slenge den i trynet dems :)

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Er vel slik at de som spiller på den måten og er 10 prestige mest sannsynlig har spilt Grouind War for å komme i en hacka lobby for å bli 10 prestige...

 

Camping er gøy av og til om noen oppfører seg helt mongo, men ellers er det mye artigere å hunte campere og boostere... Det letteste er som du sier å kontre campere, jeg er sikker på at det er lettere å ta campere enn det er å ta andre med wallhack...

Lenke til kommentar

Er vel slik at de som spiller på den måten og er 10 prestige mest sannsynlig har spilt Grouind War for å komme i en hacka lobby for å bli 10 prestige...

 

Camping er gøy av og til om noen oppfører seg helt mongo, men ellers er det mye artigere å hunte campere og boostere... Det letteste er som du sier å kontre campere, jeg er sikker på at det er lettere å ta campere enn det er å ta andre med wallhack...

Campere er som oftest lette å ta - kun huet stikker opp, hvorav jeg sikter inn og får opp headshot-statistikken min. Særlig på Afghan er det minst 75% sannsynlighet for at jeg tar camperne i vinduene/på åsen, da jeg veit om plassene og sikter inn på et mikrosekund. Også en klassiker å knive dem. De som ikke er lette å ta er derimot G18-noobene, som jeg syns er vesentlig mer noobish enn noobtubere og campere (ja, vesentlig!). Eneste måten er å komme bakfra (eller stå helt på andre sida av Wasteland), for selv om de har ræva reaksjon og aim vil de ta deg hvis de prøver. Litt det samme som de med painkiller, sannsynligheten for å ta dem er nesten lik null.

Lenke til kommentar

Spiller selvsagt på PC. Ble forresten jækla pissed nå. En stygg wallhacker som campa fikk akkurat nuke på Favela, skøyt på han tusen ganger underveis, men ikke tok han skade heller. Håpløst. Blir så irritert, når jeg selv fikk nuke på samme bane istad uten å verken campe eller wallhacke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...