Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Ingenting sikter automatisk.. lol?

 

QQ: Har jeg skjønt det riktig at man ikke får XP i private game?

Idiotisk. Da jeg pleier å ha et 6 mannslan hjemme hos meg, hvor 2 eller mer aldri har spilt spillet før, så vi ranker opp i hele helgen. Blir litt kjipt om de er lvl 0 hele tiden

Hvis du inviter alle via steam, så blir dere som en 6ergruppe mot andre. Kan hende dette er uinteressant, men

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Granatkastara - Tube.

 

Eg og vennene mine kallar det Bloopers, vi bloopa kvarandre :p Er jævla irriterandes. For ein kan jo stå på laangt hold og treffe med dei. I

Ein annan ting som er ganske bra, det er knivkasting! Treffer stadig på det, og so går eg og plukka den opp igjen :w00t:

Endret av Orbennas
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
er SCAR et våpen som sikter av seg selv slik man treffer mer?

 

 

Jepp, i tillegg så skyter det rundt hjørner!!! NED MED SCAR!

 

 

Så Scar sikter automatisk? Brukt bare M4 hittil.

Ehm, nei?

 

 

Ingenting sikter automatisk.. lol?

 

Leste det lenger bak i tråden, skjønte ikke om det var en spøk eller ikke. Leste engang til, ble litt mer tydelig. Tror det er ironi. :ph34r:

Lenke til kommentar

For dem som har fullført singlplayer-kampanjen:

 

 

Et spørsmål ang CAMPAIGN etter at denne Sheperd har fått kniven i øyet og Price og russeren tar deg til helikopteret, er spillet da slutt på CAMPAIGN? like etter kommer jo resume av spillet.

håper på svar!

 

Endret av Camrot
Lenke til kommentar
For dem som har fullført singlplayer-kampanjen:

 

 

Et spørsmål ang CAMPAIGN etter at denne Sheperd har fått kniven i øyet og Price og russeren tar deg til helikopteret, er spillet da slutt på CAMPAIGN? like etter kommer jo resume av spillet.

håper på svar!

 

Campaign blir slutt då, ja. Sannsynlegvis ein oppfølger til eit potensielt COD 7.

 

 

Ang. Scar så funker bare sikting i Singleplayer. I Multiplayer må du sikte sjølv.

Endret av Mutu
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
For dem som har fullført singlplayer-kampanjen:

 

 

Et spørsmål ang CAMPAIGN etter at denne Sheperd har fått kniven i øyet og Price og russeren tar deg til helikopteret, er spillet da slutt på CAMPAIGN? like etter kommer jo resume av spillet.

håper på svar!

Capaign blir slutt då, ja. Sannsynlegvis ein oppfølger til eit potensielt COD 7.

 

Ang. Scar så funker bare sikting i Singleplayer. I Multiplayer må du sikte sjølv.

 

Da så. Takk for svar :)

Endret av Camrot
la til spoiler-tag
Lenke til kommentar
Hva er greia med den banen etter at spillet er ferdig? 'The museum'?

Går jo bare rundt og plaffer løs på dokkene som lager lyder når de blir skutt...

 

Prøv den røde knappen rett forran deg når banen starter :p

 

 

Haha, alle klikker maks!

Men er det meningen at man skal "klare" den banen? Får man noe om man greier det??

 

Lenke til kommentar
Hva er greia med den banen etter at spillet er ferdig? 'The museum'?

Går jo bare rundt og plaffer løs på dokkene som lager lyder når de blir skutt...

 

Prøv den røde knappen rett forran deg når banen starter :p

 

 

Haha, alle klikker maks!

Men er det meningen at man skal "klare" den banen? Får man noe om man greier det??

 

har ikke orket å prøve, men å først skyte alle du kan skyte, for så å ta et skjold og hagle før du trykker vil nok gjøre det lettere å klare. lurer på hva som skjer når alle er døde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...