Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

MW 2 på sitt beste: Kommer inn i en runde, hvor det er NULL,FEM sekunder fra jeg joiner til en nuke går av. Hva skal man si til sånt da? Jeg får et tap jeg ikke kunne gjøre noe med, en death jeg ikke kunne unngå, og hadde ingen mulighet til å ta duden med nuke (jeg klarer alltid å ta ut campere på vei mot nuke om jeg er med fra starten). Tror btw jeg er den eneste spilleren jeg har møtt, bortsett fra en kompis, som ikke camper eller booster for å få nuke. Alle nukes både fra mitt og motstanderes lag til nå har vært fra one spot-campere, mens jeg selv har fått over 30 uten å campe...At folk må campe for å klare å få en 6-7-8-9 kills på rad sier vel egentlig sitt om at de ikke burde ha nuke som killstreak. Det er jo fullt mulig å få nok kills ved å bruke en straight klasse med USP :)

Btw, skjer med domination? Største noobmodusen jeg har sett, er jo utelukkende campere, noobtubere og snipere med g18 akimbo. Selv om jeg er mye bedre enn fienden er det nesten ikke mulig å få over 1 i ratio.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spilte du hardcore?

 

Om man har stopping power og spiller hardcore så skyter man attack helikopter superlett ned...

 

Jeg fikk faktisk Coldblooded PRO ved å benytte meg av pavelowglitchen i går :p

 

Skulle joine noen kompiser men kom på det andre laget.

Han ene sendte opp en pavelow som jeg skjøt på med at4hs og fikk da opp "coldblooded pro:20/40" men helikopteret hang der enda og skjøt.

Skjønte da at HER var det en golden opportunity og begynte å skyte med m4en på helikopteret og etter et magasin hadde jeg coldblooded pro 40/40 :new_woot:

Lenke til kommentar

Cheatere...

 

Hva er det egentlig som feiler folk?

Han her er norsk, han prøver ikke engang å gjemme seg selv om han ÅPENBART brukte både wallhack og aimbot. Han har "bans on record" fra før av men fortsetter å jukse? For en patetisk taper...

Trenger vel ikke si at vi teamkilla han for det det var verdt...

 

http://www.youtube.com/watch?v=kfi8KbjAeH0

 

Og her...

 

http://www.youtube.com/watch?v=NxCQ70F4bfU

 

Det endte jo selvfølgelig slik...

 

791732.jpeg

Trykk på bildet for større bilde

 

Og her er profilen hans på Steam...

http://steamcommunity.com/profiles/76561197966911997

 

791733.jpeg

Trykk på bildet for større bilde

 

Om dere kan så vær så snill å report den her idioten... Dere ser jo beviset på youtube...

Endret av Doofenschmitz
Lenke til kommentar

Dellers, ser du driver å syter litt her for tia :p Har mye av de samme opplevelsene selv, men har ikke spillt mw2 på en stund nå..

____

 

Hva spiller du på? konsoll/pc?

Hvis du spiller på pc, kanskje du blir med på noen runder? evnt. snakke på skype og prøve å få noen wins? :)

Lenke til kommentar

Dellers, ser du driver å syter litt her for tia :p Har mye av de samme opplevelsene selv, men har ikke spillt mw2 på en stund nå..

____

 

Hva spiller du på? konsoll/pc?

Hvis du spiller på pc, kanskje du blir med på noen runder? evnt. snakke på skype og prøve å få noen wins? :)

Til tross for litt syting (gidder jo ikke nevne all awesomeness-en) spiller jeg masse om dagen, da det fortsatt er veldig gøy. Tross alt fått 26 nukes siden jeg begynte å spille igjen, mot 10 tilsammen fra november 2009 til februar i fjor, og K/D-ratioen har gått opp en del. Er minst like god som jeg var back then, og kjører selvsagt så godt som ingen feige metoder selv (det er nok av andre irriterende folk, så på den éne klassen jeg har commando har jeg ingen løpeperks og bruker utelukkende USP for å ha noe å slite med). Har, helt seriøst, fortsatt til gode å se NOEN som helst få nuke uten å campe seg til Harrier e.l. Syns det er litt snålt at jeg har over dobbelt så mange nukes selv som antall ganger jeg har blitt nuka av noen på mitt/fiendens lag, da jeg ikke camper og faktisk ikke er så himla god (K/D-ratio godt under 1.3).

 

Spiller selvsagt på PC ja, men er opptatt 24/7 denne uka. Neste uke kan det hende jeg kan ta et par runder derimot.

Lenke til kommentar

Hadde min K.D på MW2 maks 2.86 som var på 360, litt impressive. Men på World At War på PS3en har jeg 3.96 KD :D

 

Så den filmen med han cheateren, minna meg veldig mye på folk som cheata i 1.6 og de som banna meg fordi jeg var tvilsom og brukte lyd :D. Etter man har spilt CS 1.6 i 4 år i strekk kan man alt av lyder og ka folk tenker veldig enkelt, og det ble jeg banna for :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...