Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Morsom lagsammensetning idag...Har spilt stort sett hele dagen (dvs. ganske av og på, men likevel) siden i morges - og har vel vunnet 4 eller 5 runder totalt. Alle de andre rundene har mitt lag fått fullstendig grisejuling av spillere som er på et helt annet nivå. Er kun meg som er sånn nogenlunde på nivå med fienden, som alle er like gode som meg eller bedre. Tipper det har vært en god del titalls tap. Blir LITT lei av at spillet er slik konsekvent en hel dag. Siste runden var fienden utelukkende prestige 4 og oppover, på mitt team var det noen få som hadde kommet såvidt inn i prestige 1. Virker nesten som om det er bugga når jeg spiller alene, for sammensetninga er HELT annerledes når jeg har med en kompis. Føler jeg drar alle lagene jeg kommer på ned i søla, fordi det at jeg er med tydeligvis gjør at de fem minst rutinerte spillerne alle kommer sammen hver gang. Har igrunn begynt å blåse i hvorvidt vi vinner eller ikke, ettersom det ikke går uansett, så satser heller på å øke K/D-ratioen min. Det funker alltid :)

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser du skriver mye om frustrasjonen din her nå Dellers, og er stort sett enig i det du sier.. spillet er gøy, men faen så mye hacking, tubing og piss det er til tider.

 

Spiller for tiden Sabotage, eneste jeg mangler atm på Operation challenge.

Uansett, hater å komme på lag med medspillere som bare camper i basen hjemme, så blir du den eneste som springer å planter bomben i fiendens base, men det er ikke mulig for bare en person. Angrip er det beste forsvar i slike spillmoduser.

Lenke til kommentar

Ok, det her var bare gøy. Var en host her som sugde så hardt at han selv hadde 70-80ms ping(!). Da har du bra sugent utstyr veit jeg :p Utrolig nok klarte jeg å få over 1 i K/D-ratio til tross for at fienden aldri dukka opp på skjermen (!) flere av gangene jeg døde og jeg brukte pistol. Nesten hysterisk morsomt med SÅ mye lag

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

jeg har aldri fått nuke, men så springer jeg å skyter til jeg dør også.

kan jo ha litt med saken å gjøre kanskje.

Det jeg pleier å gjøre også. Løper typisk rundt med USP og UMP og tar flagg, skyter fienden med flagg osv. På noen baner (dersom laget er ok) kjører jeg mer defensivt med AUG, men får like lett nuke med UMP/USP. Gjerne i runder der jeg kjører flagg osv. Poenget er at resten av laget har så liten erfaring forhold til motstanderne, at de ikke har fått opp aimen enda, kan ikke taktikken, og prøver hverken å ta flagg eller ta fiende med flagg. Derfor svært vanskelig. Prøvde et par runder Domination nå, der var det mye lettere å vinne. Alle er ganske på objectives enten direkte eller indirekte, og dermed så fungerer det. Nedturen var at en fiende som ikke hadde noen høy killstreak fikk nuke nettopp, og dermed vant med det jeg antar er hacking? Meg bekjent må man da ha 24/25 killstreak for å nuke.

Lenke til kommentar

hvilken prestige er du i? :p

6... :p

 

Sto leeeeenge i ro på level 70 uten å prestige men levla fort som f**n når jeg først begynte å prestige...

Er bare å begynne med m4 og låse den opp frem til 150 kills og så begynne på neste våpen. Når alle våpnene er låst opp dit er det å hunte spesielle achievements.

Man får f.eks 500 xp for å "fall 30 feet or more to your death" :p

 

Er jo litt kjekt med mulighet for flere custom classes da :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...