Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Syns matchmakinga når jeg spiller uten kompiser er litt pussig om dagen...Har stort sett ligget på rundt 2+ i K/D-ratio i det siste (og mye over, samt noen dårlige runder), og dermed teames jeg opp med typisk 5 stykker som er halvveis til level 70 første gang, mens fiendene har 5 stykk fra 70 prestige 1 og fortrinnsvis vesentlig lenger opp. Nytter ikke ta objectives med én rutinert spiller, mens de andre har fem. Får jo selvsagt masse kills, men det er morsommere når lagene er litt mer jevne, slik at man kan spille litt taktisk og faktisk ta poeng. Synes å være slik nesten hver gang jeg er med allerede i lobbyen, mens det er mer jevne lag dersom man kommer inn midt i en runde. Ofte er det også motsatt, at man eier fienden for mye, men det er jo ikke noe gøy det heller :p Teamer jeg derimot opp med en kompis er lagene som regel ganske like, slik at det blir litt spenning. Jevngode lag + kun kjøre pistol (USP uten dill) er gøy :)

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flere som opplever det som synes å være svært høy ping (f.eks. slik at man kan tømme et magasin i fienden og de ikke dør, før de snur seg og tar deg) om dagen? De siste 3-4 dagene har det vært slik at killstreaks blir ødelagt pga. fiender som ikke dør, og 19/20 runder har svært dårlig ping uansett. Merker at spillet bruker over et minutt på å finne noen å spille med, da det må søke ferdig til 150ms ping før det så tar det det finner. Etter oppgitt ping hos andre spillere å dømme har de fleste svært dårlig ping om dagen, typ 130-140 og oppover mot 2-300. Har selvsagt skjekka at ikke linja mi er på trynet - ifølge speedtest.net er jeg nede i 9ms ved nærmeste server der. Mulig det er slik at man spiller kun med folk på andre siden av kloden, men det er jo rart om ikke noen bor i nærheten av hverandre (kun host som har god ping på hver server). Har aldri fått klager før når jeg selv er host, men i det siste (etter forrige helg) har det vært uspillbart for andre da også. Skjønner ikke helt hva som skjer, særlig mtp. at det ikke skal være noe galt her (en kompis hadde også minimal ping når vi spilte sammen og jeg var host). Var jo aldri noe problem å spille med folk fra forkjellige land i forrige uke...

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Jeg regner med du har skoleferie nå? Om man spiller på formiddagen/dagen er det MANGE amerikanere som spiller akkurat da så det KAN jo være det...

 

Med det sagt så er de hyggeligste man kan spille sammen med akerikanerne. De gir info om hvor de blir skutt fra og er mye bedre på teamwork enn alle shitkidsa fra europa. Russerne er verst, de kan finne på å teamkille deg selv om du har vært uheldig å teamkille eventuelle KOMPISER du har joina lobbyen med...

Lenke til kommentar

Jeg regner med du har skoleferie nå? Om man spiller på formiddagen/dagen er det MANGE amerikanere som spiller akkurat da så det KAN jo være det...

 

Med det sagt så er de hyggeligste man kan spille sammen med akerikanerne. De gir info om hvor de blir skutt fra og er mye bedre på teamwork enn alle shitkidsa fra europa. Russerne er verst, de kan finne på å teamkille deg selv om du har vært uheldig å teamkille eventuelle KOMPISER du har joina lobbyen med...

Ingen skoleferie gitt, da jeg har friår fra studier og jobber stort sett hele jula :p Spiller mest ettermiddag/kveld, altså mens amerikanerne skal være på skole/jobb. Skjønner bare ikke greia, ettersom det funka fjellstøtt i forrige uke, og særlig det at jeg ALDRI har fått klage på hostinga mi før (har jo 12/4.5 ca. linje i praksis, og som sagt ingen trøbbel med ping ifølge tester på nettet - stabilt er det også). Får vel bare håpe det blir bedre, sammen med alle andre som har klaget på solid lag i det siste.

Lenke til kommentar

Jeg regner med du har skoleferie nå? Om man spiller på formiddagen/dagen er det MANGE amerikanere som spiller akkurat da så det KAN jo være det...

 

Med det sagt så er de hyggeligste man kan spille sammen med akerikanerne. De gir info om hvor de blir skutt fra og er mye bedre på teamwork enn alle shitkidsa fra europa. Russerne er verst, de kan finne på å teamkille deg selv om du har vært uheldig å teamkille eventuelle KOMPISER du har joina lobbyen med...

Ingen skoleferie gitt, da jeg har friår fra studier og jobber stort sett hele jula :p Spiller mest ettermiddag/kveld, altså mens amerikanerne skal være på skole/jobb. Skjønner bare ikke greia, ettersom det funka fjellstøtt i forrige uke, og særlig det at jeg ALDRI har fått klage på hostinga mi før (har jo 12/4.5 ca. linje i praksis, og som sagt ingen trøbbel med ping ifølge tester på nettet - stabilt er det også). Får vel bare håpe det blir bedre, sammen med alle andre som har klaget på solid lag i det siste.

Spiller man på formiddagen/dagen sover amerikanerne, de er 5-10 timer bak oss. Så når klokka er 12 her er den mellom 2 på natta og 7 om morran.

Lenke til kommentar

Herregud så teit: Kjørte kun USP/kniv (og ingen løpeklasse) på Underpass, fikk 8 kills og harrier. Så klarer en skalle på laget å få en av sine care packages til å havne rett i huet på meg før jeg kunne fått chopper. Da var jeg ikke mye høy i hatten for å si det slik :p Har sikkert fått totalt 10 care packages i huet i dette spillet - at det går an å havne på den lille halvmeteren så ofte!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...