Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Idag funka MW utrolig dårlig - det er jo sinnsyk lag i ALLE - og da mener jeg ALLE rundene. Er konsekvent slik at en fiende f.eks. kommer RUNDT et hjørne og tar meg ifølge killcam, mens jeg faktisk aldri så vedkommende... Andre ganger går de sakte rundt et hjørne og bruker 2-3 sek på å se meg ifølge killcam, jeg opplevde det som om de skulle hatt wallhack og visste hvor jeg var. Temmelig irriterende, men det er vel sånn det blir når man konsekvent blir satt opp sammen med folk på andre siden av jorda.

Edit: Vanligvis bruker AUG kanskje 3-4 skudd på å drepe - nå skøyt jeg et HELT magasin i en kar før han daua. Da er lagen rimelig intens.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Typisk det :p Tror generelt spillet er helt fucka idag. Er det ikke lag er det dustete klaner med 16-åringer som ikke kan annet enn å campe og tube - det finnes ikke den klan som ikke gjør begge deler. De vinner som regel, men jeg vil heller tape enn å vinne ved å være en feig pingle.

Edit: Tredje runde på rad mot clan: kun campere MED noobtube. Klarte heldigvis å skyte han ene når han var én kill fra nuke. Det verste var at de var norske så det ut som, og kalte seg [EC]. Aldri sett verre spillere helt siden MW kom ut, disse var så håpløse at noen burde kappa over internettledninga. Også rimelig sikker på at han ene brukte wallhack - visste konsekvent hvilken side man kom fra - selv om de ikke hadde UAV og jeg med fler hadde ninja.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Så gøy...Idet jeg prøver å joine en runde er det første som skjer at fienden får nuke...Er jo ikke mulig å vinne runder når fienden har killstreak på 25 før man kommer inn...Selvsagt var det Wasteland, som det ikke er mulig å komme inn på med mindre det er under 30 sek igjen av runden. Er det Wasteland i en lobby hopper spillet autiomatisk til en annen bane. Kraftig irriterende at det ikke skal gå an å spille en HEL runde på Wasteland, som er minst dobbelt så bra som noen annen bane. Kan gå både 4 og 5 runder på hver annen bane om dagen før jeg kanskje kommer inn på en runde Wasteland, men da ikke hele.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle spille Ground War og kom inn på en hacka lobby...

 

Det var satt opp slik at man KUN kune bruke intervention og man kunne BARE quickscope...

Vi flama hosten så hardt at han kicka oss til slutt... Sikkert en av fjortisene her inne som hosta den som synes alle skal kun quickscope fordi det "er så kult"...

Lenke til kommentar

Håper for guds skyld at du ikke hinter til meg nå..

JA! Og hva skal du liksom gjøre med det? HÆ? HÆ? HÆ?

 

Neida :p

 

Har bare sett at mange har skrevet om quickscoping som det eneste som er "pro" i MW2 i denne tråden når den var på sitt mest aktive...

Og om man spilte på noen annen måte var man noob... Om man ikke quickscoper med en 720 eller no sånt så var man noob da og...

 

Man er jo noob uansett hva man gjør i MW2, man er pinade noob bare man spiller MW2 ser det ut for...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...