Gulrotsaft Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 noen fikk for lite oppmerksomhet som barn sikkert 2 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg postet feil og fikk ikke slettet innlegget pga dette mongoforumet var så tregt ga jeg opp og dreit i det Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Nå er det vel heller nettverket eller pc-en din som er treig, da forumet funker så og si perfekt for oss andre. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Nei, jeg har 12 Mb ned;) ALLE sider er raske men diskusjon.no blir av og til sirrup 4 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Nei, jeg har 12 Mb ned;) ALLE sider er raske men diskusjon.no blir av og til sirrup Støtter den, jeg kan sitte på universitet i Tromsø med ny laptop og enda er diskusjon.no som frossen sirup av og til... Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 jeg har det ikke slik. enten funker det, elelr så gjør det ikke det(altså får denne røde firkanten med det har oppstått en feil) Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hos meg så enten funker det, eller så er det ekstremt treg eller så funker det ikke i det hele tatt Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Idag funka MW utrolig dårlig - det er jo sinnsyk lag i ALLE - og da mener jeg ALLE rundene. Er konsekvent slik at en fiende f.eks. kommer RUNDT et hjørne og tar meg ifølge killcam, mens jeg faktisk aldri så vedkommende... Andre ganger går de sakte rundt et hjørne og bruker 2-3 sek på å se meg ifølge killcam, jeg opplevde det som om de skulle hatt wallhack og visste hvor jeg var. Temmelig irriterende, men det er vel sånn det blir når man konsekvent blir satt opp sammen med folk på andre siden av jorda. Edit: Vanligvis bruker AUG kanskje 3-4 skudd på å drepe - nå skøyt jeg et HELT magasin i en kar før han daua. Da er lagen rimelig intens. Endret 12. desember 2010 av Dellers Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Sto bokstavelig talt 2 meter unna en person. Fyrte av halve magasinet rett i ham (bryst). Jeg traff han ÈN gang i følge killcammen. For han tok det 2 skudd med AK å ta meg.. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Typisk det Tror generelt spillet er helt fucka idag. Er det ikke lag er det dustete klaner med 16-åringer som ikke kan annet enn å campe og tube - det finnes ikke den klan som ikke gjør begge deler. De vinner som regel, men jeg vil heller tape enn å vinne ved å være en feig pingle. Edit: Tredje runde på rad mot clan: kun campere MED noobtube. Klarte heldigvis å skyte han ene når han var én kill fra nuke. Det verste var at de var norske så det ut som, og kalte seg [EC]. Aldri sett verre spillere helt siden MW kom ut, disse var så håpløse at noen burde kappa over internettledninga. Også rimelig sikker på at han ene brukte wallhack - visste konsekvent hvilken side man kom fra - selv om de ikke hadde UAV og jeg med fler hadde ninja. Endret 12. desember 2010 av Dellers Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Da fikk jeg "FALL" camo på ACR også da! Nå har jeg på Intervention og på Ak. Neste, UMP! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Da fikk jeg "FALL" camo på ACR også da! Nå har jeg på Intervention og på Ak. Neste, UMP! Uff det var trist, de våpnene blir så stygge med kamuflasje på! Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Was? ACR? Ump har jeg vel aldri sett med FALL på.. Intervention er bare "stygg" fordi mange har det.. Ser ikke heeelt poenget ditt der.. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Intervention ser best ut uten Camo Den Svart-Grønne fargen er deilig Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Er det bare meg eller vises FALL dårlig på UMP? Synes den er så "blass"... Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 FALL vises dårlig på alle submachine guns.. Men med et red-dot så ser man litt bedre Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Så gøy...Idet jeg prøver å joine en runde er det første som skjer at fienden får nuke...Er jo ikke mulig å vinne runder når fienden har killstreak på 25 før man kommer inn...Selvsagt var det Wasteland, som det ikke er mulig å komme inn på med mindre det er under 30 sek igjen av runden. Er det Wasteland i en lobby hopper spillet autiomatisk til en annen bane. Kraftig irriterende at det ikke skal gå an å spille en HEL runde på Wasteland, som er minst dobbelt så bra som noen annen bane. Kan gå både 4 og 5 runder på hver annen bane om dagen før jeg kanskje kommer inn på en runde Wasteland, men da ikke hele. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Skulle spille Ground War og kom inn på en hacka lobby... Det var satt opp slik at man KUN kune bruke intervention og man kunne BARE quickscope... Vi flama hosten så hardt at han kicka oss til slutt... Sikkert en av fjortisene her inne som hosta den som synes alle skal kun quickscope fordi det "er så kult"... Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Håper for guds skyld at du ikke hinter til meg nå.. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Håper for guds skyld at du ikke hinter til meg nå.. JA! Og hva skal du liksom gjøre med det? HÆ? HÆ? HÆ? Neida Har bare sett at mange har skrevet om quickscoping som det eneste som er "pro" i MW2 i denne tråden når den var på sitt mest aktive... Og om man spilte på noen annen måte var man noob... Om man ikke quickscoper med en 720 eller no sånt så var man noob da og... Man er jo noob uansett hva man gjør i MW2, man er pinade noob bare man spiller MW2 ser det ut for... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå