Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Er ikke slik aimassisten funker.

Det er to typer Aimassist på Cod spillene på konsoll..

 

1.Går en person forbi deg (må være ganske nært)vil crosshairet følge personen en liten periode. Veldig irriterende om noen løper rett forbi deg mens du sikter på noen andre.

 

2. Når du drar siktet over noen vil siktet automatisk gå litt saktere mens det befinner seg over personen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Apropos camp...Fytti steike så mye camping det er på hardcore TDM - det er jo helt på trynet. Riktignok vant jeg første runden jeg prøvde noensinne (hadde lyst på MVP-challenge) med toppscore, men det er jo KUN camping. Det tok meg over fem minutter før jeg så den første fienden, så det var relativt kjedelig. Gøy å vinne, og det er deilig at fiendene dør fort, men hardcore har definitivt sine gigantiske feil/mangler. En mellomting mellom hardcore og vanlig, med hardcore-fart på kills og resten fra standard-utgavene av modusene så hadde det vært perfekt, selvsagt med en greie som gjør at campere dør etter 5 sek i ro..

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Styrer unna alt a HC i MW2. Er jo campfest deluxe, og sjelden en TDM går til 7400 poeng.

Sant det, vi vant med 5600 poeng bare, hvor jeg hadde 17-3 og en annen spiller hadde 15-4 - bortsett fra det var det nesten ingen kills rundt om. Folk bare sitter og gjemmer seg. De to av oss som gikk rundt sanka merkelig nok kills, og døde færrest ganger, men det var fordi det var Derail. Små baner med tilsvarende camping betyr jo at man blir fullstendig eid, ettersom man heller ikke får se hvor fienden satt.

 

Edit: Herre som jeg hater predators. Har ingen problemer med andre awards, men jeg får ca. 3/4 predators i hodet selv, som er blodig irriterende når jeg alltid er midt i en god streak. Jeg kan være ute av bildet for han som styrer predatoren, likevel vil de fleste klare å få den til å treffe meg. Alt annet kan man jo på en eller annen måte forsvare seg mot, men ikke predators (nei, jeg camper aldri inne, så jeg vil sjelden kunne gjemme meg)

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Jaja, jeg har opplever ihvertfall MYE mindre cheatere på alteriwnet i forhold til hva du har på iwnet. Jeg opplever det relativt skjeldent faktisk. Og selv om serveradmins ikke er online bryr jeg meg ikke så mye da jeg stort sett spiller på par faste servere som har muligheten til vote kick.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...