Konamixx Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Er ikke slik aimassisten funker. Det er to typer Aimassist på Cod spillene på konsoll.. 1.Går en person forbi deg (må være ganske nært)vil crosshairet følge personen en liten periode. Veldig irriterende om noen løper rett forbi deg mens du sikter på noen andre. 2. Når du drar siktet over noen vil siktet automatisk gå litt saktere mens det befinner seg over personen. 3 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Kom akkurat inn i en runde hardcore HQ pro ved en feiltagelse, men du verden så ålreit det egentlig var. Man slipper å oppleve den irriterende G18 - da den ikke har noe for seg her allikevel. Veldig deilig når alle våpen er tilnærma likeverdige Endret 4. desember 2010 av Dellers Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Noen som vet om noen geniale gjemmesteder på en bane på mw2 eller? =) Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Thou shall not camp... 5 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Apropos camp...Fytti steike så mye camping det er på hardcore TDM - det er jo helt på trynet. Riktignok vant jeg første runden jeg prøvde noensinne (hadde lyst på MVP-challenge) med toppscore, men det er jo KUN camping. Det tok meg over fem minutter før jeg så den første fienden, så det var relativt kjedelig. Gøy å vinne, og det er deilig at fiendene dør fort, men hardcore har definitivt sine gigantiske feil/mangler. En mellomting mellom hardcore og vanlig, med hardcore-fart på kills og resten fra standard-utgavene av modusene så hadde det vært perfekt, selvsagt med en greie som gjør at campere dør etter 5 sek i ro.. Endret 4. desember 2010 av Dellers Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 kan jo være du var uheldig med spillerne da. har spilt en del slike HC SnD og de går rimelig fort unna Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Styrer unna alt a HC i MW2. Er jo campfest deluxe, og sjelden en TDM går til 7400 poeng. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Styrer unna alt a HC i MW2. Er jo campfest deluxe, og sjelden en TDM går til 7400 poeng. Sant det, vi vant med 5600 poeng bare, hvor jeg hadde 17-3 og en annen spiller hadde 15-4 - bortsett fra det var det nesten ingen kills rundt om. Folk bare sitter og gjemmer seg. De to av oss som gikk rundt sanka merkelig nok kills, og døde færrest ganger, men det var fordi det var Derail. Små baner med tilsvarende camping betyr jo at man blir fullstendig eid, ettersom man heller ikke får se hvor fienden satt. Edit: Herre som jeg hater predators. Har ingen problemer med andre awards, men jeg får ca. 3/4 predators i hodet selv, som er blodig irriterende når jeg alltid er midt i en god streak. Jeg kan være ute av bildet for han som styrer predatoren, likevel vil de fleste klare å få den til å treffe meg. Alt annet kan man jo på en eller annen måte forsvare seg mot, men ikke predators (nei, jeg camper aldri inne, så jeg vil sjelden kunne gjemme meg) Endret 4. desember 2010 av Dellers Lenke til kommentar
dTd Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 AlterIwnet med dedikerte servere og regler mot n00btubers og campere <3 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 AlterIWNet med hackere og serveradmins som aldri er online<3 2 Lenke til kommentar
dTd Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jaja, jeg har opplever ihvertfall MYE mindre cheatere på alteriwnet i forhold til hva du har på iwnet. Jeg opplever det relativt skjeldent faktisk. Og selv om serveradmins ikke er online bryr jeg meg ikke så mye da jeg stort sett spiller på par faste servere som har muligheten til vote kick. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Kommet i herlige lobbyer for tiden. Bare Qs'ing i SnD det er livet <3 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 spiller nesten kun HC SD selv. når vi er 2+ som søker etter lobby kan det ta en stund, men om jeg går inn alene så kommer jeg nesten umiddelbart inn i et game. qs er derimot ikke tingen for meg da jeg ikke er noe god på slikt. Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Litt konkret spørsmål kanskje, men noen som har tips til hvordan man får høy killstreak? Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Holde seg litt i bakgrunn av spillet... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Spill groundwar med denne setupen... Harrier Pavelow Choppergunner Når du får choppergunneren begynner du med de på det andre laget som er lengst fra kompisene sine slik at du får samlet de fleste på ETT område... Også kalt spawntrapping... Det blir massemord av sånt... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) LOL, orgasme? http://www.youtube.com/watch?v=bxfrPzfAw9A Og ninjaattack på bildet: Endret 11. desember 2010 av NinjaChriis Lenke til kommentar
danielch Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hva gjør dette i MW2 tråden? Holder det ikke i en tråd? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hva gjør dette i MW2 tråden? Holder det ikke i en tråd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå