Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Det er to ting jeg må se om du er enig med meg i.

 

Er du enig i at Nubetube er for bra?

Er du enig i at ting som er for bra burde bli patchet sånn at alle ikke bare bruker det og andre våpen nesten aldri blir brukt. (som vector.)

Ja, jeg er enig i begge to jeg.

Det er ikke det som er poenget mitt.

Det som er poenget mitt er at man kan ikke hverken bebreide eller kalle en person feig ved at man bruker det som finnes fritt tilgjengelig i spillet - uansett om det skulle vært patchet eller ikke.

Feighet er når noen kommer inn i spillet med en aimbot - det har med feighet å gjøre. For da bruker du noe som ikke finnes fritt i spillet for hvermannsen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg finner aldri noen "games" på steam noe mer jeg (og har ikke gjort på en stund)

 

hørte noe snakk om at det kunne ha med å gjøre at jeg har den en kartpakka, kan dette stemme og er det eventuelt noen måte å fikse det på?

Jeg klarte ikke å få spilt f.eks. CTF lenger etter å ha gått til anskaffelse av begge kartpakkene. Det som skjer er at spillet KUN søker etter folk med samme kartpakke som deg, og har du to søker den etter folk med begge. Mtp. at flesteparten av spillerne ikke har noen av pakkene gjør det at man kun har mulighet til å spille med noen få av det totale antallet spillere. Den eneste måten å få det bedre på er å slette hele kartpakka, som dessverre kun kan gjøres ved å kontakte Steam support som kan slette den fra brukeren din. Pengene du brukte på DLC-en blir bortkasta (i motsetning til på konsoll finnes det altså ingen måte å fikse dette selv, slik at man kan velge å ha/ikke ha pakkene installert), men du vil finne matcher lett.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Tidenes merkeligste greie her...Fiendene hadde klart 0.5-1 SEKUND tidsfordel, som medførte at jeg ALDRI fikk skutt på dem, og jeg døde idet jeg så dem og første kula traff. Var som å spille hardcore, bortsett fra at det kun var fordi det var bugga...Kun lag på et lag.

Chopper på highrise også var relativt lite fungerende. Gikk inn i en runde, fikk ørten raske kills, fikk chopper - som medførte en hel kill til! Én! Chopperen holdt seg langt på utsida av banen, slik at man ikke hadde utsikt over noen ting :p

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

ja de kjører jo maintenance uavhenging av andre hendelser i Steam... :nei:

 

I WoW kjøres maintenance som regel på onsdagsnatta fra 05oo til 11oo... Og det de ikke rekker å fikse lar de være til neste onsdag...

 

Steam har noe å lære om markedsføring... :realmad:

 

Syns du det er ille? PotBS ble nylig oppdatert til Free To Play. Alt gikk til helvete, og det var ca. 10 timer med offline istedenfor 2. Og selv da var det bugs!

Lenke til kommentar

Har ett tips, som kansje mange vet. men sier det til dem som ikke vet det.

 

Om du legger deg helt ned og trykker Y / trekant (skifte våpen knappen), hele tiden, vil du ligge HELT stille, bare at bena går såvidt opp og ned.. smart om du ligger med en bombe, så kommer noen å planter/defuser. så bare knifer du ;) Test it and give feedback! :)

 

Har selv ett spørsmål: Noen som vet om noen lignende tips som lurer andre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...