Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

For de største nubesene, som jeg antar du er nå så er vel dette det du gjør.

 

Du kan f.eks nubetube spotsene på Afghan, da sitter du egentlig bare bak der, med one man army og skyter med en gang noen tar et flagg på domination? Da får du en harrier, så har jo du selvfølgelig Danger Close på. Da får du vel 5-6-7-8-9-10 kills med den, som gir deg chopper/ac130. 10 kills med den som du kan få på 3 skudd av ac, så har du nuke. Det eneste du trenger å gjøre for og få nuke er og skyte 3-7 skudd med nubetube, helt bak i basen der ingen tar deg.

 

DET KAN DU IKKE GJØRE MED EN SNIPER. Ser du en betydelig forskjell på det dritet du gjør og sniping?

Lenke til kommentar

DET benekter jeg ikke, men det blir for dumt å si at med tube er det bare å spamme så treffer man...

 

Lange hold med tube kan være vel så vanskelig som med sniper. Man må eksempelvis beregne kulebanen på tuben hvor man er zooma inn med sniperen.

 

Og ja jeg mener at det krever mer for å være en god sniper enn med tube, men bare fordi man irriterer seg over tuben er det ikke sagt at man er noob om man bruker den...

 

 

Man er visstnok forresten noob uansett hva man gjør i mw2 for tida...

 

For de største nubesene, som jeg antar du er nå så er vel dette det du gjør.

 

Du kan f.eks nubetube spotsene på Afghan, da sitter du egentlig bare bak der, med one man army og skyter med en gang noen tar et flagg på domination? Da får du en harrier, så har jo du selvfølgelig Danger Close på. Da får du vel 5-6-7-8-9-10 kills med den, som gir deg chopper/ac130. 10 kills med den som du kan få på 3 skudd av ac, så har du nuke. Det eneste du trenger å gjøre for og få nuke er og skyte 3-7 skudd med nubetube, helt bak i basen der ingen tar deg.

 

DET KAN DU IKKE GJØRE MED EN SNIPER. Ser du en betydelig forskjell på det dritet du gjør og sniping?

Nå har det seg slik at jeg spiller kun HC TDM...

Lenke til kommentar

Må si meg 100% enig med Doofenschmitz her. Så lenge det er et fritt land, og våpnene er fritt tilgjengelig for samtlige i spillet, så er det bare for teit å kalle dette for feigt eller andre idiotiske ting. Live with it, og slutt å whine så jævlig. Hvis man ikke fikser at folk bruker våpnene på andre måter enn det man selv har definert som akseptabelt - så får man heller begynne å spille Ludo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må si meg 100% enig med Doofenschmitz her. Så lenge det er et fritt land, og våpnene er fritt tilgjengelig for samtlige i spillet, så er det bare for teit å kalle dette for feigt eller andre idiotiske ting. Live with it, og slutt å whine så jævlig. Hvis man ikke fikser at folk bruker våpnene på andre måter enn det man selv har definert som akseptabelt - så får man heller begynne å spille Ludo.

Det er noen våpen som rett og slett er overpowered, og så lette å bruke at spillet blir ikke det samme om alle bruker det. Tube er det våpenet.

 

Det er en grunn til at folk spiller sniperlobby og ikke tubelobby, førstnevnte krever at du faktisk sikter før du skyter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Må si meg 100% enig med Doofenschmitz her. Så lenge det er et fritt land, og våpnene er fritt tilgjengelig for samtlige i spillet, så er det bare for teit å kalle dette for feigt eller andre idiotiske ting. Live with it, og slutt å whine så jævlig. Hvis man ikke fikser at folk bruker våpnene på andre måter enn det man selv har definert som akseptabelt - så får man heller begynne å spille Ludo.

Det er en grunn for at ting blir fjernet i tournaments og slikt. Og til felles har alle konkurransene en regel at nubetube ikke er lov. Hvorfor? Fordi det ikke er rettferdig og bare nubs som bruker det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Er nå ikke alle typer sniping som krever så mye skill heller. Spilte akkurat en kamp domination hvor 5 av de på laget vårt stilte seg opp bak hver sin stein og snipa. Gikk ut av kampen for du kan ikke spille domination med et par folk som faktisk tar flagg

Lenke til kommentar

Det er kun to kjipe våpen i MW2: Noobtube og G18 (akimbo). Bortsett fra det syns jeg alt av våpen er helt ok, og de andre våpnene som er litt irriterende er det nesten ingen som bruker. Pussig nok er det svært ofte folk med level 70 prestige 10 som bruker G18 akimbo og noobtube, så de har antagelig både juksa seg oppover listene og er kjipe å ha med å gjøre. Fair play er det ikke med mindre motstanderne bruker det samme. Flyr jeg rundt med AUGen min er det revnende likegyldig om jeg møter en med UMP, AUG, ACR, MP5, sniper, maskingevær e.l., men med en gang jeg møter en med G18 akimbo (så lenge vedkommende ikke er HELT på andre sida av Wasteland) eller noobtube blir jeg eid, selv om både reaksjon og aiming er vesentlig bedre fra min side. Det er noe med det å bare skyte nærmest tilfeldig rundt seg og likevel få kills, mens andre jobber livet av seg for ikke å ha sjans.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Det er en grunn for at ting blir fjernet i tournaments og slikt. Og til felles har alle konkurransene en regel at nubetube ikke er lov. Hvorfor? Fordi det ikke er rettferdig og bare nubs som bruker det.

Jammen da får dere gå over til å spille tournaments da - så slipper andre å høre på den evindelige sutringa over våpen og spillestiler som ikke samsvarer med det dere fikser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Det er en grunn for at ting blir fjernet i tournaments og slikt. Og til felles har alle konkurransene en regel at nubetube ikke er lov. Hvorfor? Fordi det ikke er rettferdig og bare nubs som bruker det.

Jammen da får dere gå over til å spille tournaments da - så slipper andre å høre på den evindelige sutringa over våpen og spillestiler som ikke samsvarer med det dere fikser.

Det er jo det de folkene som kan spille ordentlig gjør. Men det gir forsatt ingen god grunn til at idioter skal gå rundt og tro de er god for de greier å få en nuke med nubetube? Når ting er overpowered, så bør det bli patchet. Sånn som Ak74u på Black Ops, den ble patchet. Desverre gjorde ikke IW det, de kunne gjort spillet om til et mye bedre spill med litt fiksing.

 

Det er to ting jeg må se om du er enig med meg i.

 

Er du enig i at Nubetube er for bra?

Er du enig i at ting som er for bra burde bli patchet sånn at alle ikke bare bruker det og andre våpen nesten aldri blir brukt. (som vector.)

Lenke til kommentar
Det er jo det de folkene som kan spille ordentlig gjør. Men det gir forsatt ingen god grunn til at idioter skal gå rundt og tro de er god for de greier å få en nuke med nubetube? Når ting er overpowered, så bør det bli patchet. Sånn som Ak74u på Black Ops, den ble patchet. Desverre gjorde ikke IW det, de kunne gjort spillet om til et mye bedre spill med litt fiksing.

Jeg prøvde akuratt dette.. Altså å være en slik en "idiot som tror han er god med noobtube". Den høyeste killstreaken jeg fikk var 5 ellernoe. Men med en gang jeg skiftet over til sniper, gikk alt så mye bedre. Da snakker jeg ikke om campe sniper med claymores. Da snakker jeg rushing av spawn og close combat med Intervention. Hva gjør at jeg er så noob siden jeg prøver og få nuke med noobtube, mens quickscoping kalles skill?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg sier ikke at Quickscoping er skill i det hele tatt, men hvis du strever med å få høyere enn 5 i killstreak med nubetube er det ganske latterlig. Jeg prøvde nubetube en dag og fikk noe med 20 i killstreak første gamen. Uansett, prøv og spill mot gode folk der du løper rundt og quickscoper, se om du greier å vinne den matchen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...