Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Klarer ikke å skjønne all denne BO hate, dårlig respawn? wtf, spiller du free-for-all nuketown elns, joda kan hende å ha meget dårlige spawns men hvordan gjøre det bedre? er ikke mange alternativer.

 

 

En av mine egne videoer...og grunnen til at jeg gikk tilbake til MW2 :p

Lenke til kommentar

Fantastisk Ødegård. Greit at dere PC spillere er i happy modus grunnet dedi servers, men spillet er pissdårlig laget. IW hadde i det minste fungerende netkode, noe TA tydeligvis ikke er i nærheten av. Sett fra konsolleiers side er dette den dårligste utgivelsen siden CoD3 (som forøvrig var et Treyarch spill). Jeg har mange små ting som irriterer meg med BO, men det som er gamebreaker for min del er nettkoden. Den er usedvanelig dårlig, selv til P2P å være.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Har også usedvanlig mengder med "lost connection to server" med BO. Den typen hvor hele lobbyen mister connection og ender opp i lobbyen igjen, ikke bare meg. Siste dagen jeg spilte BO spilte jeg rundt 20 kamper og under 5 av dem ble fullført uten at det kom en error.

Lenke til kommentar

Digger tuben i MW2...

 

Har nå perfeksjonert nesten hver bane med tanke på spawnkill rett etter start :p

Bare å sikte rett opp og i retning motlagets spawnplass og vinkle tuben alt ettersom hvilken bane man spiller på :new_woot:

 

Sånne som deg burde aldri fått henda på et dataspill. Dere er grunnen til at jeg elsker Black Ops

Endret av mrDaveAwesome
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Digger tuben i MW2...

 

Har nå perfeksjonert nesten hver bane med tanke på spawnkill rett etter start :p

Bare å sikte rett opp og i retning motlagets spawnplass og vinkle tuben alt ettersom hvilken bane man spiller på :new_woot:

 

Sånne som deg burde aldri fått henda på et dataspill. Dere er grunnen til at jeg elsker Black Ops

Vil sitere en jeg kom i lobby med...

 

"its in the game. I`ll use it..."

 

Jeg er IKKE en som tuber random for kills. Jeg KAN bruke den og vil påstå jeg har aim med den langt utover det de fleste har...

 

Det er nå en gang slik at tuben er i spillet så slutt å klage over ting som er likt for alle...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Det er jo en måte å gjøre det på....

 

Oppsettet mitt er TAR21 m/silencer, Stinger, flash grenade, throwing knife. UAV/CUAV/EMP. Med andre ord ikke eksplosiver i det hele tatt hverken på egen håmd eller offensive killstreaks. Allikevel har jeg ofte 40-50 kills i en runde domination. Det er alltid en eller annen bajas med noobtube, en snurrebass-quickscoper som ikke kunne truffet bakken om han var begravd, en bippe stankelbein med kniv og diverse andre fargerike figurer når man spiller MW2. Etter et år med MW2 har jeg fortsatt til gode å se noen av de figurene med virkelig gode stats. Er irriterende å bli knivstukket i ryggen eller sprengt med noobtube, men i forhold til å spille mot noen som faktisk kan å skyte normalt så har det ikke så stor innvirkning på kampen.

Lenke til kommentar

jeg må kanskje nevnet det IKKE er hovedoppsettet mitt.

 

Til vanlig kjører jeg

 

ACR silenced

M93 raffica silenced

Claymore

Flash grenade

 

Scavenger Pro

Coldblooded Pro

Ninja Pro

 

Predator

Harrier Strike

Stealth Bomber

 

Siste killstreak er kun for å få det animerte emblemet når man har brukt rewarden 25 ganger...

 

Utover det bruker jeg

 

Predator

Pave Low

AC 130

 

 

Cudos til deg for å ha slik score uten å bruke rewards som gir kills :new_woot:

 

Tror dog aldri jeg har hørt om noen som har EMP i sin killstreak :p

Er du fornøyd med hva den gjør?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

 

 

Cudos til deg for å ha slik score uten å bruke rewards som gir kills :new_woot:

 

Tror dog aldri jeg har hørt om noen som har EMP i sin killstreak :p

Er du fornøyd med hva den gjør?

 

 

Bruker EMP fordi jeg vil ha killstreaks som ikke er offensive, av samme grunn som jeg ikke bruker granater etc: da vet jeg at killsene jeg får er 100% mine. Sjelden jeg får 15 streak, det er vanskelig uten offensive killstreaks. Ratioen pleier å ligger på mellom 2-10 (1.90 totalt fra starten av), kommer litt an på runden. Jeg pleier å være en av de mest aggressive til å ta flagg og er man alene om det må man tåle å dø mer enn om man gjemmer seg i et hull, da er det egentlig greit å ha UAV/CUAV siden man får de ganske kjapt. Men når jeg først får EMP er det ikke ubrukelig, spesielt hvis man bruker det når det er chopper gunner/ac130 oppe. Er jo egentlig bare en avansert counter-UAV, synes egentlig de kunne hatt den en del lavere - 9 streak eller noe slik.

Lenke til kommentar

Må bare elske MW2...Av og til er det irriterende, men nå klarte jeg å snu en statistikk på 0-6 til å bli 21-8. Gjelder å ikke gi opp, og tro at man kan gi motstanderne litt juling :p

AUG med grip er et knakandes godt våpen når det er sagt, har vel brukt det i 12-13 av 14 runder jeg har smelt av en nuke (og ade fleste andre gode runder). Med sleight of hand og ninja er det konge :) Er vel det nærmeste man kommer en skikkelig sniper-killer.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Digger tuben i MW2...

 

Har nå perfeksjonert nesten hver bane med tanke på spawnkill rett etter start :p

Bare å sikte rett opp og i retning motlagets spawnplass og vinkle tuben alt ettersom hvilken bane man spiller på :new_woot:

 

Sånne som deg burde aldri fått henda på et dataspill. Dere er grunnen til at jeg elsker Black Ops

Vil sitere en jeg kom i lobby med...

 

"its in the game. I`ll use it..."

 

Jeg er IKKE en som tuber random for kills. Jeg KAN bruke den og vil påstå jeg har aim med den langt utover det de fleste har...

 

Det er nå en gang slik at tuben er i spillet så slutt å klage over ting som er likt for alle...

Du har jo også 90% av spillerne som mener det du driver med er feigt og idiotisk.

Sitere 90% av spillerne:

"Its not the game that's bad, it's the people that play it." Og du er en av de som ødelegger spillet med å bruke low skillz våpen og bare irriterer alle andre.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Du har jo også 90% av spillerne som mener det du driver med er feigt og idiotisk.

Sitere 90% av spillerne:

"Its not the game that's bad, it's the people that play it." Og du er en av de som ødelegger spillet for andre med å bruke low skillz våpen og bare ødelegge for alle andre.

Hva er forskjellen på meg som treffer noen på andre sida av mapet på eksempelvis wasteland eller favela med henholdsvis sniperrifle eller granatkasteren?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Du har jo også 90% av spillerne som mener det du driver med er feigt og idiotisk.

Sitere 90% av spillerne:

"Its not the game that's bad, it's the people that play it." Og du er en av de som ødelegger spillet for andre med å bruke low skillz våpen og bare ødelegge for alle andre.

Hva er forskjellen på meg som treffer noen på andre sida av mapet på eksempelvis wasteland eller favela med henholdsvis sniperrifle eller granatkasteren?

Med sniper må du treffe, med nubetube må du ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...