Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tidenes mest idiotiske runde CTF her...En dust på laget tok flagget til motstanderne etter at jeg døde 2m foran leveringsplassen, og stikker BORT fra der han skal med det. Snakker til han flere ganger, men likevel insisterer han på å ikke fullføre objective. Bottom line: han ble skutt, flagget returnert. Vi vant til slutt 2-0, ene og aleine pga. at jeg prøvde å ta objectives. De andre var aldri i nærheten av fiendens del av kartet, så jeg måtte skyte alle campere og ta flagget aleine. Følte at jeg kjempa BÅDE mot fienden OG halve laget, som prøvde å sabotere.

Lenke til kommentar

Det eneste irriterende med MW2 per dags dato er det at jeg aldri får brukt nukene mine...Enten får jeg de slik at runden er over halvveis i nedtellinga (ergo får jeg ikke registrert nuke), eller hvis jeg spiller TDM så får vi nok poeng 2 sekunder før nuken går av. Klarer ikke bruke mer enn 50% av nukene mine lenger, fordi jeg alltid bommer med 5-10 sek. Nesten morsomt, hadde det ikke vært for at det er så lenge mellom hver nuke...Ekstra irriterende når jeg aldri har fått nuke på Afghan før.

Edit: Og der datt host ut, etter tidenes mest awesome runde på Wasteland. Bugger seg jo ALLTID på Wasteland. Tror det hviler en forbannelse over denne banen, som er min favoritt, men som alltid har noe kluss med host. Jeg, som det ALDRI har vært klager på når jeg har hosta, blir selvfølgelig host en gang i skuddåret.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Går nok selv tilbake til MW2 frem til Treyarch får fikset opp det søpplet de kaller et spill.

Det har sine problemer, men så lenge nettkoden faktisk er fungerende er det et bedre spill enn BO p.d.d.

X2

Spawnsystemet i BO er bare latterlig. Men om man så ignorerer det, er fortsatt mangelen på footsteps dealbreaker for meg. BO er laget for å beine rundt bana med SMG og håpe man får spraya ned en eller annen stakkar før man selv blir skutt. Greit nok, men ikke slik jeg liker å spille. Sist men ikke minst, jeg liker ikke våpnene i BO. Liker ikke looken eller fellen på særlig mange av dem.

Første MW2 kampen etter noen uker med BO endte 43/5... Mulig jeg er lydhore, men det kan jeg leve med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg liker virkelig ikke recoilen. Det er ikke det at jeg har problemer med vanlig recoil, men den i BO går sidelengs oppover og nedover, det går ikke ann og bli vandt med den rett og slett. Den går frie veier hver gang jeg skyter....

Lenke til kommentar

Klarer ikke å skjønne all denne BO hate, dårlig respawn? wtf, spiller du free-for-all nuketown elns, joda kan hende å ha meget dårlige spawns men hvordan gjøre det bedre? er ikke mange alternativer.

Er jo veeeeldig gøy når du dreper noen så spawner han rett bak deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...