Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Neida, martyrdom er "bedre" i mw2 enn i cod4, uten tvil, men er av de tinga som gjerne irriterer folk veldig.

Jeg driver å levler opp perks og våpen, så er innom tube og alt, bryr meg heller mindre om hva folk bruker, vet bare at når jeg har fått låst opp alt, kommer jeg ikke til å lage builds med dem.

 

Og nå som det er folk som har fått opp console og forandret server settings, er det alltids et håp om at det kan bli dedicated servere på pc med tiden, så kan man spille med likesinnede.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helikopter er da ikke så stort problem i MW2. De tar du jo rask og enkelt med en liten stinger. Det er MYE mindre granatspam i MW2, og med såkalt "noob-tube" ofrer du en del annet. Greit nok, det er irriterende til tider å bli drept av granatkastere, men det er utrolig sjeldent jeg ser de med tube øverst på lista.

Du ofrer alltid noe, uansett hvordan du velger å spille, og jeg er tilhenger av å la folk spille som de vil.

 

Utrolig mange som har veldig negative holdninger til mye rart i spillet, og jeg mener de har misforstått litt av meningen med det. Man skal spille for å ha det morsomt, og i det øyeblikket du ikke har det morsomt lenger, er det heller ikke noe poeng i å spille. Da mister aktiviteten litt av meningen i min verden.

 

Jeg prøver ikke å være en slags bedreviter som skal komme og fortelle andre hvordan de skal spille, men det er jo mye morsommere hvis man kan la litt av frustrasjonen over andre forsvinne og heller fokusere på å "outsmarte" de du mener spiller feigt, slik at de kanskje må komme opp med en ny taktikk.

 

Det er ihvertfall det jeg liker med dett spillet. Måten man kan variere sin egen spillestil, slik at du tilpasser den de du spiller imot.

Hvis veldig mange camper i et game, kan du jo prøve å stjele campeplasse fra dem. Det er alltid gøy, eller hvis det kryr av snipers, kan du løpe rundt og flanke dem osv.

Lenke til kommentar

Det gjelder i grunn bare å tenke litt lenger enn nesa for å unngå å bli tatt av "noob" ting. Ser man en chopper gunner er det bare å campe innendørs til det er borte. Resten av luft greiene er jo bare å skyte ned. Marty unngår man bare ved å være litt oppmerksom. Final/Last stand unngår man ved å ALLTID sjekke om folk blir liggende på bakken eller ei samt å følge med på venstre siden og verifisere at du faktisk fikk killen.

 

Etter å ha spillt en del MP nå (lvl 45) har jeg funnet ut at MW2 egentlig bare har blitt enda mer realistisk enn 1ern. Fiender er MYE vanskeligere å se på langt hold og spiller man mot noenlunde gode folk er man faktisk nødt til å tenke litt for å lykkes. Og til alle som sliter i starten så blir det MYE bedre når man får spillt banene en god del ganger så vet man etter hvert hvor folk kommer og hvor de gjemmer seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...