magiQ Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Ahaahahhahhaha. Sykt stygt når folk sier at BO suger fordi man ikke kan QS. lol. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Tja. Liker man å quickscope vil jo spillet være dårlig om det var det man forventet av det. Er jo det samme som dere PC spillere som sier at MW2 sugde bare fordi det ikke var dedi servere. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Det sugde for IW tok all kontroll fra oss. Ingen votekick, voteban, fullt av cheatere pga. en sveitserost kalt IWNet 4 Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Tja. Liker man å quickscope vil jo spillet være dårlig om det var det man forventet av det. Er jo det samme som dere PC spillere som sier at MW2 sugde bare fordi det ikke var dedi servere. Ja, MW2 ble dårligere pga. IWNet. Vi hadde nok fint overlevd IWNet, _hvis_ det var mulig å spille på en ordentlig måte. Men når IW på forhånd har bestemt at alt skal styres av dem, og at de ikke skal høre på communityet, er det dødfødt. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Ahaahahhahhaha. Sykt stygt når folk sier at BO suger fordi man ikke kan QS. lol. Det morsomme er jo at "anti-qs" patchen ikke har kommet til PC. Lenke til kommentar
Scyper Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Ahaahahhahhaha. Sykt stygt når folk sier at BO suger fordi man ikke kan QS. lol. Hva hvis din favoritt ting fra mw2 hadde forsvunnet? sett deg inn i andres setting eller hold kjeft, jeg sa det var min mening, det har INGENTING med deg og gjøre. Quickscope er fint mulig, men det er ikke det samme, banene er heller ikke imponerende bra spør du meg. Friend optionsa er helt elendig på PC, hittil funker ikke engang steam ordentlig. Med det mener jeg at man ikke kan joine friends via steam, eller invite. du må inn på en server, esc-> friends -> finne vennen -> invite, deretter må han godta den, utrolig rotete spør du meg... de har tatt det dårlige fra cod4, det dårlige fra cod6, og server options fra CS og CS:S noe er bra med BO tho, men jeg er hittil svært skuffet. -Og liiland, du er fullt klar over at QS mest sannsynlig er det mest skill'a du finner på mw2? *Hackers *Noobtube *Ump noobs *G18 *Heartbeat *commando *Thermal *Campers som kun spiller for og nuke *og idioter som ikke vet hvordan de spiller du tar parti med JD_2020? "Quickscope is a cheap way to play" Sammenlign QS og det overnevnte... Dette er PC, ikke Xbox/PS3 med aim assist! Hva er din mening nå? -Striatus.Scyper Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg har sagt det før, de som kan QSe er ofte mer skilla enn de som løper rundt med din liste over noobishness i baklomma. Du har de som såvidt kan QSe og ellers bare springer og noober, men generelt sett. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Aimassisten på konsoll har lite med dQSing å gjøre. Jeg kan fint quickscope i HC mode der aimassisten er fraværende. Det er lettere pga større hitbox på konsollversjonene, men det er for å kompensere for mindre nøyaktighet med analogstikker kontra mus. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Hva hvis din favoritt ting fra mw2 hadde forsvunnet? sett deg inn i andres setting eller hold kjeft, jeg sa det var min mening, det har INGENTING med deg og gjøre. Kan du være så snill å sitere at det var deg, deg personlig, jeg siktet innlegget mitt? Hadde vært utrolig glad hvis du gjorde det, for jeg ser ikke helt hvor jeg skrev dette. Det jeg sa var også min personlige mening, så vennligst, som du selv sa; sett deg inn i andres setting. Når du selv legger ut dine meninger og tanker om noe på et offentlig forum, burde du virkelig tåle å få tilbakesvar og kritikk. Ytringsfrihet - hørt om det? Ja, riktig. Jeg har full rett til å svare på hva du mener om QS, NS, HS, og alt annet du måtte spy rundt deg om. Skjønner ikke helt hva friendsinvite, cod4 og cod6 har med meg å gjøre, så skal ikke svare på dine personlige meninger. -Og liiland, du er fullt klar over at QS mest sannsynlig er det mest skill'a du finner på mw2? Alle tingene du listet er utrolig feigt/OP i MW2, ja. Selv om man faktisk trenger en time eller to practice på å lære seg quickscope, er det ikke derimot sagt at dette er det beste gameplayet en finner i spillet. IMO er Private match, 5v5 for eksempel, mye mer skill-, retnings- og teamplaybasert enn å løpe rundt som en hane i en hønsegård og drepe folk med sniper. du tar parti med JD_2020? "Quickscope is a cheap way to play" Har aldri sagt meg enig med JD_2020, og vil nok heller ikke gjøre det. Som nevnt tidligere, er Commando, Grenade Launcher og andre områder i spillet feigt. QS er ikke like brainless som nevnte eksempler, men det er fortsatt en utrolig latterlig måte å spille et spill på. Min mening er fortsatt den samme som førsteinnlegget mitt Edit: skriveleif's. Endret 12. november 2010 av liiland Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 javel? kan jo være mulig å unbanne accounten ulovlig, selv om steam har en nulltolleranse på cheating og aldri vil unbanne den. Med mindre det ikke har kjedd en feil og at de har unbannet en gruppe accounter på grunn av noe steam trodde var cheat, men som ikke var det. En kamerat ble bannet for cheating, han hadde aldri cheata, men han er insane god. Han ble drit sur og sendte epost til steam dagen etter på var han ikke banna lengere. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Som nevnt tidligere, er Commando, Grenade Launcher og andre områder i spillet feigt. Når skal folk forstå at det å bruke ting/perks/våpen som er fritt tilgjengelig for alle spillerne, ikke kan kalles feigt. Det har absolutt ingen relevans til begrepet feighet. Endret 12. november 2010 av Rayline TWB Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Som nevnt tidligere, er Commando, Grenade Launcher og andre områder i spillet feigt. Når skal folk forstå at det å bruke ting/perks/våpen som er fritt tilgjengelig for alle spillerne, ikke kan kalles feigt. Det har absolutt ingen relevans til begrepet feighet. Når skal folk forstå at man har egne meninger? I dette tilfellet: jeg mener at disse tingene er feigt. Få det inn med teskje much? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 MW2 er et ti ganger spillet BO er rett og slett pga nettkoden. Det føles nesten som de har brukt nettkoden til CoD3 rett og slett. Forbanna elendig arbeid. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Som nevnt tidligere, er Commando, Grenade Launcher og andre områder i spillet feigt. Når skal folk forstå at det å bruke ting/perks/våpen som er fritt tilgjengelig for alle spillerne, ikke kan kalles feigt. Det har absolutt ingen relevans til begrepet feighet. Når skal folk forstå at man har egne meninger? I dette tilfellet: jeg mener at disse tingene er feigt. Få det inn med teskje much? Når du poster på et allment tilgjengelig forum, slik som dette visserlig er, så må du være forberedt på at andre har andre meninger enn deg - får du det inn med teskje kanskje? Dette er tross alt et diskusjonsforum. Du sier jo det samme selv noen poster lenger opp på denne siden - glemmer kua at den har vært kalv kanskje? Eller har du bare usedvanlig dårlig korttidsminne? For å sitere dine egne ord: "Når du selv legger ut dine meninger og tanker om noe på et offentlig forum, burde du virkelig tåle å få tilbakesvar og kritikk. Ytringsfrihet - hørt om det? Ja, riktig." Endret 12. november 2010 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Dette er ikke annet en barnehage fult av unger som sier "skilla" og "quickscope". Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Som nevnt tidligere, er Commando, Grenade Launcher og andre områder i spillet feigt. Når skal folk forstå at det å bruke ting/perks/våpen som er fritt tilgjengelig for alle spillerne, ikke kan kalles feigt. Det har absolutt ingen relevans til begrepet feighet. Når skal folk forstå at man har egne meninger? I dette tilfellet: jeg mener at disse tingene er feigt. Få det inn med teskje much? Når du poster på et allment tilgjengelig forum, slik som dette visserlig er, så må du være forberedt på at andre har andre meninger enn deg - får du det inn med teskje kanskje? Dette er tross alt et diskusjonsforum. Du sier jo det samme selv noen poster lenger opp på denne siden - glemmer kua at den har vært kalv kanskje? Eller har du bare usedvanlig dårlig korttidsminne? For å sitere dine egne ord: "Når du selv legger ut dine meninger og tanker om noe på et offentlig forum, burde du virkelig tåle å få tilbakesvar og kritikk. Ytringsfrihet - hørt om det? Ja, riktig." Det jeg skrev har da ingenting å gjøre med det jeg postet tidligere. Når Scyper(elns) skriver at jeg har ingenting å gjøre med det han mener å gjøre, så er det noe vidt forskjellig fra det jeg skrev. Når jeg, igjen, skriver min egen mening, nevnte jeg ingenting med at du ikke får lov til å svare meg. Vennligst les og tenk igjennom hva du skriver før du kommer med innlegg her. kthnx. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Folk har forskjellige meiningar. Fint! MW2 har sine fordelar og ulempar. Men ingenting er feigt, når det er lagt opp sånn. Kvifor ikkje bruke det som dreper fort og effektivt? Istaden for å prøve å spele "realistisk." For springer alle rundt med f.eks OMA og stuff, mens ein skal spele "realistisk," så veit me jo kva som skjer. Nokon vil såklart sei det er feigt, som me ser her - men det er ikkje feigt når me sjekkar ut perks, våpen, attachments! Det som er feigt, er visst nokon skulle sette på aimbot, wallhack elns på PC - det er FEIGT ! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg kan nevne en laaaaang liste jeg ikke liker på MW2, samme med BO. Grunnen til at de fjerna quickscope er fordi at mange løkhoder som bare må få en fin 960swapweaponfakeysilentquickscope som det allerede finnes 13 trilliarder av videoer på youtube. De driter i objectives, rett og slett. Jeg kommer ofte på lag med idioter som camper med nubetube og, men de hjelper hvertfall mer! Kanskje mange andre våpen er bedre, men det kommer alt ann på hvilken person som bruker det. Mange personer er faktisk ikke smart nok til å bruke nubetube. (Det er ikke kødd.) Uansett så er jeg enig at de har fjernet QS pga de fleste skiter i objective, og nei qs er ikke det mest skilled. Throwing knife, f.eks? Konkurranser og sånt, da funker ikke QS, så jeg driter i om det er fjerna . Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Og det ble... stille her? Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Haha! Kom i et game med en med god-mode og care-packager ble vist some emergency airdrop uten å kunne plukke de opp. Har det på tape. Alt på Ps3! Hvordan får man god-mode på Ps3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå