dTd Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 nå som jeg har gått over til alteriwnet med dedicated servers så er lag problemet borte, mye mindre cheaters samt regler på GL og eksplosiver, så det blir nesten som et nytt spill Jeg kommer nok til å spille det noe fremover, men ender sikkert med å investere i BO nærmere jul! ;p Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Dette er det kjedeligste spillet og spille akuratt nå.. I hvertfall med tanke på at jeg ikke får lov til å spille BO. -.- Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Steam har sagt flere ganger at VAC er _helautomatisk_, det har ingenting for seg å rapportere noe som helst. Ingen ser på rapportene, og epostene som kommer inn går DIREKTE i spamfolder. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Likte egentlig ikke Bo jeg. Blir nok Mw2 på meg. Helt greit. Spiller ikke så alt for mye... Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Likte egentlig ikke Bo jeg. Blir nok Mw2 på meg. Helt greit. Spiller ikke så alt for mye... Feggy? Spiller du på Ps3? Kan jeg få BO? Lenke til kommentar
feggy Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Spiller på ps3 ja, og har nok ikke enda kjøpt det. Var hos en venn noen timer tidligere i dag. skuffet. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Dette er det kjedeligste spillet og spille akuratt nå.. I hvertfall med tanke på at jeg ikke får lov til å spille BO. -.- Får du lov til å spille mw2 men ikke blops? Hva er grunnen til dette om jeg får spørre? Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Black Ops er mye mer voldelig. Har begge og Black Ops er mye drøyere Lenke til kommentar
Scyper Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Treyarch skuffet tbh... Dette er mitt synspunkt, synspunktet fra en av de beste QS'erne fra MW2 på PC, og la meg bare si at alt jeg har lært av sniping på mw2, ikke funker på BO... Himtmarks, QS osv... Striatus.Scyper Striatusgaming @ youtube ( sub pl0x, nærmer oss 2k ) Endret 10. november 2010 av Scyper Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 De laget ikke ett QSvennlig game, QQ bby. Jeg selv likte quickscoping, men jeg hatet å møte andre gode quickscopere. Quickscoping var ett av mange irriterende ting med mw2, glad det er forbi. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Quickscope fungerer greit på BO også. Jeg som quickscoper kom lett inn i det. Selvfølgelig, AWP var steintreg å ladde synes jeg, men det får så være. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Er fremdeles veldig glad i MW2 jeg... Kan ikke forstå at alle hater det så grusomt og inderlig. Hat spillerne, ikke spillet Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Snubblet over denne. Er ikkje så ekstremt imponerande gameplay, men kommentarsporet er heilt fantastisk bra. http://www.youtube.com/watch?v=OBDfPVe-S7U&feature=player_embedded 1 Lenke til kommentar
Jext Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hvis man allerede får lov til å spille MW2 kan jeg ikke fatte at blops er så mye verre. Begge spillene går jo i hovedsak ut på å skyte andre spillere i trynet med diverse våpen. Hadde tatt en prat med morra mi om jeg var deg. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Snubblet over denne. Er ikkje så ekstremt imponerande gameplay, men kommentarsporet er heilt fantastisk bra. http://www.youtube.com/watch?v=OBDfPVe-S7U&feature=player_embedded "He beated the guy so bad, that the connection got interrupted." LOL'D! Lenke til kommentar
danielch Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Jeg har ingen problemer med quickscoping. Slang bare sammen noe (VEEELDIG rakst). Endret 11. november 2010 av Enquad Lenke til kommentar
Munty Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Er De kanskje i feil tråd? MW2 her eller? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 "Treyarch skuffet tbh... Dette er mitt synspunkt, synspunktet fra en av de beste QS'erne fra MW2 på PC, og la meg bare si at alt jeg har lært av sniping på mw2, ikke funker på BO... Himtmarks, QS osv..." Glemte quote. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 "Treyarch skuffet tbh... Dette er mitt synspunkt, synspunktet fra en av de beste QS'erne fra MW2 på PC, og la meg bare si at alt jeg har lært av sniping på mw2, ikke funker på BO... Himtmarks, QS osv..." Glemte quote. Jeg synes ikke Treyarch skuffet, men det du sier om quick scope er sant. Jeg synes altså at MW2 er et bedre spill enn Black Ops. På en god dag (ingen cheating, tub). Lenke til kommentar
danielch Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Det er ikke jeg som skrev det.. " " Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå