pxK Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 lastet ned alterIWnet nå, og prøvd litt. er jo faen meg mer noobtuber-idioter der enn i vanlig mw2.. gleder meg greit til black ops ja. Blir sikkert like mye bullshit i black ops. Men slik er det med slike spill. Dedicated servere ftw. Custom rules på servere skiller ut 90% av bullshiten. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 lastet ned alterIWnet nå, og prøvd litt. er jo faen meg mer noobtuber-idioter der enn i vanlig mw2.. gleder meg greit til black ops ja. Blir sikkert like mye bullshit i black ops. Men slik er det med slike spill. Dedicated servere ftw. Custom rules på servere skiller ut 90% av bullshiten. Joda det er sant nok, det glemte jeg jeg i farten. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Kom akkurat hjem fra en kompis, hvor vi spilte med 4-5 Xbox'er. Vi gjorde klart til å gå i Prestige hos en kompis (han ville ikke gå i Prestige), vi byttet spaker og ba han om å Create a class på en annen Xbox. Han trykte "Enter Prestige" uten å vite det. He is terribly mad. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Da var GUIet til Modloaderen/Vac-Disableren/Consoleunlockeren min ferdig. Vil nok ikke gi ut denne public, da den lett går som detected på under 10 sekunder så fort den kommer public. Edit: 1 minutt senere. Endret 30. oktober 2010 av Enquad Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 noen som vet hvordan jeg kan få steam til å slutte å tro at jeg har en gamlere versjon av windows enn windows 2000? hver gang jeg starter opp får jeg en meskjed med "on 31 august steam will no longer support older windows versions than w2000" elns. added alteriwnet til steam, som nonsteam-spill, men fikk beskjeden om at det ikke kunne spilles, fordi jeg hadde et OS gamlere enn w2000. og jeg har vista home premium x64. Lenke til kommentar
Liten Viking Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Ler like godt hver gang jeg ser denne 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Dette er min første edit, feedback hadde vært flott. 2 ting, jeg hadde lite clips så noe dårlig ble brukt, musikken ble også litt klippa så ikke ta så mye negativt på dette. Dette er bare en video for å se om jeg duger til å redigere i det hele tatt. http://www.youtube.com/watch?v=tMPvWM6svlo Endret 31. oktober 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 mw2 videor er stapfulle av 360er (ikke konsollen). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Vet det, tenker ikke på clipsene men redigeringen. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Spille SnD, så tok jeg en 360 på last.. Selvfølgelig fikk jeg hitmarker. Detmed gjorde jeg det igen og fikk hitmarker ooooog ble drept :C Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hvorfor skal du ta 360? Kan du ikke bare kjøre kniven gjennom skallen på han? Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 kansje han liker å gjøre det med stil Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 hvis du får ban er det likevel mulig å få unbanna den igjen, det gjorde en jeg gamer med iallefall. men hvis jeg kopierer denne mappa til et annet sted og legger alle alternIW filene i kopien, kan jeg spille på begge deler da? altså, kan jeg bytte mellom IWnet og altenIWnet like lett som mw2 og cod4 f.eks. trodde ikke det var mulig å unbanne vac-ban? Det er umulig, vennen hans snakker bullshit som mange millioner andre (Med mindre han ble banna på grunn av feilen med den oppdateringa som ga mange en ban som varte en ukes tid, før de fikk 2 eksemplarer av L4D2). vet ikke om han snakka sant jeg, men var isåfall ikke lovlig, aka sende mail og få de til å unbanne den. Han sa han hadde gjordt det via en eller annen side tror jeg/hacka seg til det på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Ja - og det gjorde det jo enda mer troverdig...... Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 javel? kan jo være mulig å unbanne accounten ulovlig, selv om steam har en nulltolleranse på cheating og aldri vil unbanne den. Med mindre det ikke har kjedd en feil og at de har unbannet en gruppe accounter på grunn av noe steam trodde var cheat, men som ikke var det. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 kansje han liker å gjøre det med stil Du forvirrer stil med lame. 1 Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 kansje han liker å gjøre det med stil Du forvirrer stil med lame. 3360er var fett før, men nå har jeg bare sett så alt for mye av det Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) -Hello, children! Will you hear a joke? -Modern Warfare 2! - Ghost Endret 1. november 2010 av Pop-Fiske Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 kansje han liker å gjøre det med stil Du forvirrer stil med lame. 3360er var fett før, men nå har jeg bare sett så alt for mye av det Veeell 3360 er noe jeg skulle likt og sett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå