dTd Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Alteriwnet har kommet ned dedicated servere til mw2! foreløpig noe tungvint å koble seg til, men en server browser ingame er på vei Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 bare synd at de kommer nesten ett år for sent.. Men går det ann å leie servere fra noe sted da eller? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 nå er det 1 uke til black ops kommer, som ser ut til å bli et bedre spill uansett. og trenger vel noe hacks-greier for å kunne bruke alteriwnet, gidder ikke ta sjansen på å få steam-kontoen bannet. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Det er lett å sikre seg fra en Steam ban. Kopier MW2 mappen som ligger i steam/steamapps/common mappen, like greit å ha begge mappene på samme sted. Legg til AlterIW patchen i kopimappen (Altså, ikke orginalmappen). Gå inn i steam og lag en snarevei til AlterIW launcheren. Kos deg med One in the Chamber, Dedis, Mod Pit, osv. Grunnen til at steam banner for dette, er at Steam åpner IW4MP.exe orginalfilen til vanlig. Når VAC2 oppdager dette blir det ban. VAC aktiveres ikke så lenge spillet ikke telles som ett STEAM-spill (Lettere sagt). Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 så om jeg gjør det over er det sånn ca. 100% sikkert at jeg ikke får ban? Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 hvis du får ban er det likevel mulig å få unbanna den igjen, det gjorde en jeg gamer med iallefall. men hvis jeg kopierer denne mappa til et annet sted og legger alle alternIW filene i kopien, kan jeg spille på begge deler da? altså, kan jeg bytte mellom IWnet og altenIWnet like lett som mw2 og cod4 f.eks. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 hvis du får ban er det likevel mulig å få unbanna den igjen, det gjorde en jeg gamer med iallefall. men hvis jeg kopierer denne mappa til et annet sted og legger alle alternIW filene i kopien, kan jeg spille på begge deler da? altså, kan jeg bytte mellom IWnet og altenIWnet like lett som mw2 og cod4 f.eks. trodde ikke det var mulig å unbanne vac-ban? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 hvis du får ban er det likevel mulig å få unbanna den igjen, det gjorde en jeg gamer med iallefall. men hvis jeg kopierer denne mappa til et annet sted og legger alle alternIW filene i kopien, kan jeg spille på begge deler da? altså, kan jeg bytte mellom IWnet og altenIWnet like lett som mw2 og cod4 f.eks. Jeg kjører steam versjonen og alteriwnet versjonen på samme pc uten problemer. Det jeg gjorde var å laste ned alteriwnet versjonen fra siden dems inkludert torrenten til spillet, litt waste egentlig siden jeg antar at det hadde funka å bare kopiere filene fra steam mappa, men da er jeg ihvertftall 100% sikker på at steam versjonen og alteriwnet versjonen ikke har noe felles... Så bare fulgte jeg den video tutorialen og snipp så var jeg klar til å drepe n00bs Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 hehe, høres bra ut. Får vel teste ut Black ops først, men tror jeg kommer til å laste den ned og så jeg har den i tillegg.. for jeg blir så oppgitt når iwnet failer. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 hvis du får ban er det likevel mulig å få unbanna den igjen, det gjorde en jeg gamer med iallefall. men hvis jeg kopierer denne mappa til et annet sted og legger alle alternIW filene i kopien, kan jeg spille på begge deler da? altså, kan jeg bytte mellom IWnet og altenIWnet like lett som mw2 og cod4 f.eks. trodde ikke det var mulig å unbanne vac-ban? Det er umulig, vennen hans snakker bullshit som mange millioner andre (Med mindre han ble banna på grunn av feilen med den oppdateringa som ga mange en ban som varte en ukes tid, før de fikk 2 eksemplarer av L4D2). Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Folk har blitt unbanna fra VAC, ikke bare aved feilen som var nylig. Men om det er VAC eller VAC2, vet jeg ikke. Forøvrig er VAC2 det som brukes på Steam, VAC ble kjørt på pre-Steam CS og HL1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 lastet ned alterIWnet nå, og prøvd litt. er jo faen meg mer noobtuber-idioter der enn i vanlig mw2.. gleder meg greit til black ops ja. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Folk har blitt unbanna fra VAC, ikke bare aved feilen som var nylig. Men om det er VAC eller VAC2, vet jeg ikke. Forøvrig er VAC2 det som brukes på Steam, VAC ble kjørt på pre-Steam CS og HL1 vac og vac2? du har sikkert rett, men likevel, er det kanskje ikke uac2 det er mulig å bli unbannet på? aldri brukt det, men navnet er jo ganske likt. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 VAC1 mener jeg men kunne bli unbanna, men det var pre-Steam (2004 sånn ca.). Les dette: According to Valve: "Valve has a zero-tolerance policy for cheating and will not lift VAC bans under any circumstances." This includes account hijacking and other circumstances beyond the control of the account's owner. Så, om du blir jacka, og han som jacka accen blir banna, så mister du opp til flere titusener i spill fordi Valve er idiot? Det er jo måten å holde kunder på -.- Lenke til kommentar
dTd Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) lastet ned alterIWnet nå, og prøvd litt. er jo faen meg mer noobtuber-idioter der enn i vanlig mw2.. gleder meg greit til black ops ja. Har knapt merka noe til tubers jeg? Tydligvis vært heldig Du kan jo se om du finner en non tuber server da bare slå opp i dedicated listen på siden dems Endret 30. oktober 2010 av dTd Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) hvordan får jeg joinet med IP da? console funker jo fremdeles ikke? edit: og kan jeg få min gamle mw2-profil over i alteriwnet? Endret 30. oktober 2010 av knekkebrødmedost Lenke til kommentar
danielch Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Folk har blitt unbanna fra VAC, ikke bare aved feilen som var nylig. Men om det er VAC eller VAC2, vet jeg ikke. Forøvrig er VAC2 det som brukes på Steam, VAC ble kjørt på pre-Steam CS og HL1 vac og vac2? du har sikkert rett, men likevel, er det kanskje ikke uac2 det er mulig å bli unbannet på? aldri brukt det, men navnet er jo ganske likt. Det er det samme, bare en liten leif. VAC1 var det som ble brukt i spill som CS1.6 osv. VAC1 var en tidsbegrenset ban. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 lastet ned alterIWnet nå, og prøvd litt. er jo faen meg mer noobtuber-idioter der enn i vanlig mw2.. gleder meg greit til black ops ja. Blir sikkert like mye bullshit i black ops. Men slik er det med slike spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå