Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, tenk å ha et så skjevt bilde av et spill at man faktisk tror alle som har en spillestil som er ulik din egen -og i tillegg eier deg med den- er noob. Hvilket våpen bruker du 123456789?

 

Elsker forøvrig scavanger+claymore. Noen ganger er det gøy å bare campe et hjørne med minelagte innganger og få en fin killstreak på bare claymores før jeg forlater området xD Ser for meg at de som stormer meg gang på gang blir en smule irritert av å bli drept av den samme mina hele tiden.

Lenke til kommentar
Haha, tenk å ha et så skjevt bilde av et spill at man faktisk tror alle som har en spillestil som er ulik din egen -og i tillegg eier deg med den- er noob. Hvilket våpen bruker du 123456789?

 

Elsker forøvrig scavanger+claymore. Noen ganger er det gøy å bare campe et hjørne med minelagte innganger og få en fin killstreak på bare claymores før jeg forlater området xD Ser for meg at de som stormer meg gang på gang blir en smule irritert av å bli drept av den samme mina hele tiden.

 

I starten gikk det mest i Famas og MP5, nå blir det mest Vector og M16, på secondary bruker jeg KUN Magnum, som attachmetns bruker jeg gjerne silencer, red dot og FMJ, aldri noe heartbeat sensor, hagle eller noe annet. Det er INGEN hensikt i å bruke heartbeat sensor siden det kanskje bare er 1 på det andre laget som brker noe annet enn ninja, og da ødelegger du bare for deg selv.

Lenke til kommentar
Haha, tenk å ha et så skjevt bilde av et spill at man faktisk tror alle som har en spillestil som er ulik din egen -og i tillegg eier deg med den- er noob. Hvilket våpen bruker du 123456789?

 

Elsker forøvrig scavanger+claymore. Noen ganger er det gøy å bare campe et hjørne med minelagte innganger og få en fin killstreak på bare claymores før jeg forlater området xD Ser for meg at de som stormer meg gang på gang blir en smule irritert av å bli drept av den samme mina hele tiden.

 

I starten gikk det mest i Famas og MP5, nå blir det mest Vector og M16, på secondary bruker jeg KUN Magnum, som attachmetns bruker jeg gjerne silencer, red dot og FMJ, aldri noe heartbeat sensor, hagle eller noe annet. Det er INGEN hensikt i å bruke heartbeat sensor siden det kanskje bare er 1 på det andre laget som brker noe annet enn ninja, og da ødelegger du bare for deg selv.

MP5 er jo bare sååå noob da, dreper sykt lett med den :)

Høhøhø :p

Lenke til kommentar
Håper ingen her driver å bruker SCAR? Da er du isåfall enda mer noob enn de som bruker Grenade launcher, jeg kødder ikke, dette og en del andre våpen eier ikke nivå i det hele tatt.

Wow, you make such a compelling argument, sir.

 

Nei, fakta er at det er greit å bruke alt som finnes av våpen og utstyr i spillet. Er du irritert over at folk bruker enkelte våpen, så får du klage på IW som faktisk har lagt til disse våpnene i spillet. Folk kommer alltid til å bruke den spillestilen som passer dem best, og jeg skal love deg at det finnes INGEN der ute som bryr seg om hva en tulling som kaller seg 123456789 synes om dem.

 

ja, IW har desverre dedikert spillet til noobs. Dere har kanskje skjønt at at SCAR har ingen tendenser til recoil og dreper med 1 skudd, selvfølgelig er du feig om du bruker det, og tydeligvis ikke er god nok til å bruke et litt mer nøytralt våpen. Og dette er et forum på en internettside, forventer ikke at dere sitter å gråter når dere leser innleggene mine, vil bare at dere skal forstå forskjellen mellom noob og det å være god. Og her er en nyhet til dere, LMG og P90 er ikke å være god, ikke noob tube heller og da ihvertfall ikke overpowered assault rifler.

Du meiner at noobs ikkje bør få spele MW2 fordi dei bruker SCAR og andre "feige" våpen?

Om folk klarer å drepe deg med SCAR, M4 eller kva annet våpen ser eg ikkje grunnen til å bry seg om det. Respawn og fortsett å spele ;)

Lenke til kommentar

Det er da strengt tatt det samme om folk bruker det eller det våpenet. Er man dårlig hjelper det ikke med et bra våpen uansett, og er man god tar man headshots med pistol 24/7. Så enkelt er det. Noob er forøvrig et dårlig ord, jeg f.eks. suger balle online, selv om jeg har spilt spill i åresvis og er god i alle singleplayer-spill. Er rett og slett ikke god nok til å få øye på folk eller til å sikte nøyaktig kjapt nok. Å være god i online skytespill er 70% medfødt og 30% øving. Folk jeg kjenner som ikke har vært gode til å begynne med, har heller aldri blitt det over tid, og de gode var det første gangen de så et pc-spill.

Lenke til kommentar

Endel folk klager på martyrdom, tube, og overpowered killstreaks, og vil tro mye av det kommer av at det er så enkelt å få kills med det.

Krever lite eller ingenting (utenom klikk på en knapp) av brukeren i andre enden. Det var forsåvidt endel av det samme i cod4, men mw2 har tatt det veldig mye lengre, det er utrolig mye spam.

 

Og når man IKKE har dedicated servers, er det heller ingen mulighet å fjerne enkelte killstreaks, martyrdom osv.

 

Sånn sett så savner jeg min non martyr, non tube, 1hp heli cod4 server

Lenke til kommentar

Martyrdom er ikke så altfor sykt da, med tanke på at den som slipper den må dø 4 ganger uten å få kills for å få tak i den. Tube og choppergunner er derimot det verste. Choppergunner tar lett ned 10-15 stykker hvis det er et lite map, og tubbing sier seg selv. I det siste har jeg overlevd tubes mer enn før, så jeg lurer på om de har minsket skaden litt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...