salamishit Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 En jeg var kompis med før som har verdensrekorden på The Pit: http://www.youtube.com/watch?v=uB-9P4RA6NE Virket litt som aimbot Det er ikke aimbot, jeg så at han spilte Lenke til kommentar
danielch Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Konsoller har sterk autoaim i SP/SO. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Ingen deler av videoen viste tegn til at han "brukte" autoaimen, men er jo sant at det er sterk autoaim i singleplayer. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Den er der i MP også, men ikke like mye, men nok til at det er lettere enn på PC. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Konsoller har sterk autoaim i SP/SO. Det er uansett ikke cheat ^^ Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Nei det er det ikke. Om den kunne bli slått av, så hadde det vært noe anna. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Du kan skru den av på både Xbox og PS3 i instillingene til konsollen. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Ikek på MP. I såfall så spiller alle med cheat nesten. Og da er det noen få veldig gode og mange posers på konsoll. Uansett, hvor FAEN er anti-spawnrape hen? Dette spillet er screwed på alle måter, når det sitter tre stk å raper de som spawner hele tida. Drit Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 http://gamebattles.com/xbox360/call-of-duty-modern-warfare-2/ladder/team-eu/bracket?season=2286 Vant finalen i GB playoffs idag på Xbox MW2 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Grattis! Premie? Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 haha, grattis! Ser ut som dere vant ganske lett. 3-0, 3-0 ,3-1, 3-0 ,3-1 Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Takker, nei var ingen premie innvolvert i denne, men det er likevel den største siden i hele verden når det gjelder konsoll spilling så betyr jo litt Var rimelig grei vei til finalen ja, møtte et godt lag i semi-finalen og finalen, begge svensker. Finalen var close for å være ærlig, men vant fjerde map Snd Karachi! Nå gleder vi oss til Black Ops, ser jo også ut til å være SVÆRT tilrettelagt for kompetetiv spilling også så det er jo veldig bra Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Nå gleder vi oss til Black Ops, ser jo også ut til å være SVÆRT tilrettelagt for kompetetiv spilling også så det er jo veldig bra Orly? Med tanke på dedikerte servere eller? Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Nå gleder vi oss til Black Ops, ser jo også ut til å være SVÆRT tilrettelagt for kompetetiv spilling også så det er jo veldig bra Orly? Med tanke på dedikerte servere eller? Nei, vi spiller ikke PC, og det er ikke dedi servers på konsoll heller. Men Private Lobbies har fått muligheten til å customize nesten alt! Kan endre farten på f. eks. lightweight, banne de våpen som ikke skulle være lov ++ masse mer Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 endre farten på lightweight? hva har du røyka? Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Nå gleder vi oss til Black Ops, ser jo også ut til å være SVÆRT tilrettelagt for kompetetiv spilling også så det er jo veldig bra Orly? Med tanke på dedikerte servere eller? Nei, vi spiller ikke PC, og det er ikke dedi servers på konsoll heller. Men Private Lobbies har fått muligheten til å customize nesten alt! Kan endre farten på f. eks. lightweight, banne de våpen som ikke skulle være lov ++ masse mer Ai ai ai! Det har jeg ikke fått med meg, men det høres jævlig kult ut. Litt synd at dette kommer på ett spill hvor QS'ing blir mer eller mindre umulig, though. Edit: leif Endret 28. oktober 2010 av dreaMz Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 endre farten på lightweight? hva har du røyka? fuckings sjekk informasjon selv før du kommer med spydigheter, cheers. Quickscoping driter jeg i, skal ikke spille public Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 endre farten på lightweight? hva har du røyka? fuckings sjekk informasjon selv før du kommer med spydigheter, cheers. Quickscoping driter jeg i, skal ikke spille public Skal ikke du unlocke noe du da? Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 endre farten på lightweight? hva har du røyka? fuckings sjekk informasjon selv før du kommer med spydigheter, cheers. Quickscoping driter jeg i, skal ikke spille public Skal ikke du unlocke noe du da? Jo skal vel opp til siste level uten å gå prestige, så vente på prestige hack. Publics er jo som regel gøy en måned eller to, før folk begynner å misbruke all slags drit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå