Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

En annen ting som er spooky er sidetallet :ph34r:

det som er anda mer spooky er at vi blir stående på samme sia... :ph34r:

Aaaanyways, ble shitf*****, fikk alle emblems og titles, hadde altfor mange fra før og skulle få alt. Og når jeg FIKK alle gratis på denne shit-måten så ødela det alt.

Det kjedde med meg også.. Hadde venta sikkert 4mnd eller noe med å gå i prestige for jeg tenkte jeg skkulle klare alle challengene som ikke krevde presige, men neida, da ble jeg hacka rett før jeg var ferdig.

Det som er anda(ja, anda. Les hva mhen93 skrev) mer spooky, er at du skrev kjedde! Skal være skjedde BTW :ph34r: OG at jeg hadde en liten anelse om at denne posten ble på en ny side! :w00t: IINGEN på diskusjon.no for poste på side 666 på CoD:mw2 tråden igjen! :cool:

Endret av Liste klovnen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

haha, sorry da.. trykk leif + dårlig gramatikk? :blush:

Tror 666 var en peker mot at tråden snart kommer till å dø :dontgetit:

btw; jeg kan poste på side 666 på mw2 tråden igjen hvis jeg editer ett av de innleggene jeg skrev der :tease:

(PS: det er helt sikkert 5+ flere trykkleifer i denne posten også )

Endret av mhen93
Lenke til kommentar

haha, sorry da.. trykk leif + dårlig gramatikk? :blush:

Tror 666 var en peker mot at tråden snart kommer till å dø :dontgetit:

btw; jeg kan poste på side 666 på mw2 tråden igjen hvis jeg editer ett av de innleggene jeg skrev der :tease:

(PS: det er helt sikkert 5+ flere trykkleifer i denne posten også )

Fant 9 høhø. :ph34r:

Huff, begynner og bli utbrent på MW2 atm, så prøver ut nye gamemodes jeg nesten aldri spiller til vanlig. Sabotage er faktisk litt fun.

Lenke til kommentar

Haha! :ph34r: Liker skrive-leifene dine Mhen93 :new_woot:

Men.. Når jeg prøver å joine et game, fryser på en måte skjermen. Ikke musikken og den baren nede der det står: "insert venne navn" is playing Team Deathmatch in Favela f.eks. Samtidig er det ikke noe "bakgrunn" på navnet mitt. Det klikker seg litt, på en måte. Også får jeg aldri joinet et game. Kommer bare sånn host error ting :whistle:

Har hendt et par ganger før, though. Hva kan det være? :hmm:

Lenke til kommentar

Det hackes på ps3 for tiden ja. Godmode, superjump, løpe i 10000000km\t osv. Siste mathen jeg var innom nå, så var det en som hadde nesten 200 kills og en nuke som var satt til å gå av innen 4 min. Arg! Tror jeg har vært innom 4 slike mather bare idag.

Trodde ps3 var mere eller mindre skjermet for slikt? :hmm:

Lenke til kommentar

Var innom en sånn server senest i går. Ganske artig, men herregud så irriterende. Ble med det ene minuttet, for å si det sånn...

går det forresten an å rapportere folk på ps3?

fikk en melding etter en heftig qs-runde på domination om at: "you as been reported.."

jeg bare lo av det, men går det an?

Lenke til kommentar

Var innom en sånn server senest i går. Ganske artig, men herregud så irriterende. Ble med det ene minuttet, for å si det sånn...

går det forresten an å rapportere folk på ps3?

fikk en melding etter en heftig qs-runde på domination om at: "you as been reported.."

jeg bare lo av det, men går det an?

Det kan jo hende at en motstander hadde det gøy med å sende rundt det? På Xbox Live kan du hvertfall rapportere spillere ved å gå innpå profilen deres, og følge intruksjonene. "File a complaint".

Du kan jo se om du finner noe lignende. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Det hackes på ps3 for tiden ja. Godmode, superjump, løpe i 10000000km\t osv. Siste mathen jeg var innom nå, så var det en som hadde nesten 200 kills og en nuke som var satt til å gå av innen 4 min. Arg! Tror jeg har vært innom 4 slike mather bare idag.

Trodde ps3 var mere eller mindre skjermet for slikt? :hmm:

Var dette public eller private match?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...