mhen93 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 for hvis du vanlighvis spiller på pc er det så lett å få masse kills på consoll bare pga. aim assist? Når det gjelder quickscoping.. Ja! Jeg spiller aldri på consoll og har ikke noe bra aim der. Men uansett, hvis jeg får like god kontroll på aimen på consoll som på pc, så blir det lettere, men når jeg aldri spiller consoll så har jeg ikke en sjans. Lenke til kommentar
helt random Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Noen andre som har lagt merke til utgivelses datoen i USA? Liksom.. Årets mest spilte skyte spill med helikoptre, nukes og harriers så kommer 2ern ut 9/11 Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hmm, spooky.. En annen ting som er spooky er sidetallet Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) bortsett fra at de sier 11/9 EDIT: 666 sider og 13300 innlegg (Y) Endret 18. oktober 2010 av mhen93 Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Noen som har erfaring med å laste ned Map-packs på ei helt vanlig minnepenn? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 9-0 i SnD (QS) Skal prøve meg på litt color correction, twixtor og andre effekter. Dermed blir det nok YT =D Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 så pluteslig denne tråden døde da... Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Ikke rart, folk er lei av MW2. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 alle tester sikkert moh nå..og venter på bo Lenke til kommentar
HCG Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Team Tac folk? Add zNewkleaR, kommer på etterpå. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Kan sikkert joine, bare nevn et tidspunkt. Lenke til kommentar
Bjoervik Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Faen, satt og spilte i stad. Så kom jeg inn på en fake-lobby, skjønte ikke en dritt. Så når gamet starta så var det God-mode osv osv, masse cheats. Så trodde jeg at det var et nytt playmode i MW2 Aaaanyways, ble shitf*****, fikk alle emblems og titles, hadde altfor mange fra før og skulle få alt. Og når jeg FIKK alle gratis på denne shit-måten så ødela det alt. Klarer heller ikke få det tilbake til normalt, any help? Står forøvrig Infected by IMarco666I eller noe i menuen. Har skifta passord osv osv og. Så kan ikke bli mer skade nå Noen som vil game? :new_woot: ID; MyComment Endret 21. oktober 2010 av Bjoervik Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Rankhack, du kan hacke nedover Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Faen, satt og spilte i stad. Så kom jeg inn på en fake-lobby, skjønte ikke en dritt. Så når gamet starta så var det God-mode osv osv, masse cheats. Så trodde jeg at det var et nytt playmode i MW2 Aaaanyways, ble shitf*****, fikk alle emblems og titles, hadde altfor mange fra før og skulle få alt. Og når jeg FIKK alle gratis på denne shit-måten så ødela det alt. Klarer heller ikke få det tilbake til normalt, any help? Står forøvrig Infected by IMarco666I eller noe i menuen. Har skifta passord osv osv og. Så kan ikke bli mer skade nå Noen som vil game? :new_woot: ID; MyComment Hehe, du kom i ein Challenge Lobby !;-) Ingenting som kan skje med personopplysninga og sånt! Lenke til kommentar
Bjoervik Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hehe, det var godt For hadde litt noia. Men add MyComment, møter nesten aldri norske :-( Og har kjøpt begge map-packene, men ikke installert pga ny PS3. Og det er bare de nyeste mappa som funker å re-installe fra accounten:S Rart det der. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Samme som for tre dager siden. velkommen etter! Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Samme som for tre dager siden. velkommen etter! Takk for det : D Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 En annen ting som er spooky er sidetallet det som er anda mer spooky er at vi blir stående på samme sia... Aaaanyways, ble shitf*****, fikk alle emblems og titles, hadde altfor mange fra før og skulle få alt. Og når jeg FIKK alle gratis på denne shit-måten så ødela det alt. Det kjedde med meg også.. Hadde venta sikkert 4mnd eller noe med å gå i prestige for jeg tenkte jeg skkulle klare alle challengene som ikke krevde presige, men neida, da ble jeg hacka rett før jeg var ferdig. Lenke til kommentar
Notil Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 666. side og nylig tatt screenshot... Skummelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå