Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

for hvis du vanlighvis spiller på pc er det så lett å få masse kills på consoll bare pga. aim assist?

Når det gjelder quickscoping.. Ja!

Jeg spiller aldri på consoll og har ikke noe bra aim der. Men uansett, hvis jeg får like god kontroll på aimen på consoll som på pc, så blir det lettere, men når jeg aldri spiller consoll så har jeg ikke en sjans.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faen, satt og spilte i stad. Så kom jeg inn på en fake-lobby, skjønte ikke en dritt.

Så når gamet starta så var det God-mode osv osv, masse cheats. Så trodde jeg at det var et nytt playmode i MW2 :dontgetit:

Aaaanyways, ble shitf*****, fikk alle emblems og titles, hadde altfor mange fra før og skulle få alt. Og når jeg FIKK alle gratis på denne shit-måten så ødela det alt.

Klarer heller ikke få det tilbake til normalt, any help?

Står forøvrig Infected by IMarco666I eller noe i menuen. Har skifta passord osv osv og. Så kan ikke bli mer skade nå :p

Noen som vil game? :new_woot: :new_woot:

ID; MyComment

Endret av Bjoervik
Lenke til kommentar

Faen, satt og spilte i stad. Så kom jeg inn på en fake-lobby, skjønte ikke en dritt.

Så når gamet starta så var det God-mode osv osv, masse cheats. Så trodde jeg at det var et nytt playmode i MW2 :dontgetit:

Aaaanyways, ble shitf*****, fikk alle emblems og titles, hadde altfor mange fra før og skulle få alt. Og når jeg FIKK alle gratis på denne shit-måten så ødela det alt.

Klarer heller ikke få det tilbake til normalt, any help?

Står forøvrig Infected by IMarco666I eller noe i menuen. Har skifta passord osv osv og. Så kan ikke bli mer skade nå :p

Noen som vil game? :new_woot: :new_woot:

ID; MyComment

Hehe, du kom i ein Challenge Lobby !;-)

Ingenting som kan skje med personopplysninga og sånt!

Lenke til kommentar

En annen ting som er spooky er sidetallet :ph34r:

det som er anda mer spooky er at vi blir stående på samme sia... :ph34r:

Det kjedde med meg også.. Hadde venta sikkert 4mnd eller noe med å gå i prestige for jeg tenkte jeg skkulle klare alle challengene som ikke krevde presige, men neida, da ble jeg hacka rett før jeg var ferdig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...