ListeKlovnen Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jaja, men når blir Ninja Defusa, gir jeg props til han som defusa og ler litt av det. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Tror jeg skal begynne og sende inn montages til Machinima... http://www.youtube.com/watch?v=Au6MW2w4Rx4 Ja det der var ikke mye bra, alle killsa er fra ulike klipp og han bommer jo til og med to ganger på han ene. Uansett, q-scope på konsoll er da ingenting å skryte av? Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Hvorfor er det ikke det? Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Ja men da kan vel du filme deg selv spille på konsoll og få en 5 killstreak med kun quickscopes? Mobilkamera funker! Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 for hvis du vanlighvis spiller på pc er det så lett å få masse kills på consoll bare pga. aim assist? Btw, Det hjelper ikke å bare holde seg unna vegger for å unngå noobtube. Sist jeg spilte, sprang den når den traff bakken også, og så lenge han treffer 2 meter unna deg er du død. Det er så epic når du ser en fyr runder et gjørne langt unna deg, du skyter han med en gang, og rett før han dør rekker han å skyte en tube og dreper deg også... Lenke til kommentar
danielch Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 for hvis du vanlighvis spiller på pc er det så lett å få masse kills på consoll bare pga. aim assist? Når det gjelder quickscoping.. Ja! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 for hvis du vanlighvis spiller på pc er det så lett å få masse kills på consoll bare pga. aim assist? Btw, Det hjelper ikke å bare holde seg unna vegger for å unngå noobtube. Sist jeg spilte, sprang den når den traff bakken også, og så lenge han treffer 2 meter unna deg er du død. Det er så epic når du ser en fyr runder et gjørne langt unna deg, du skyter han med en gang, og rett før han dør rekker han å skyte en tube og dreper deg også... Alle har samme fordel med autoaim, og i tillegg er det mye vanskeligere og bruke analog uten auto aim enn å bruke mus på data. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Dere tror virkelig aimassist hjelper SÅ sinnsykt mye? Herremin, prøv å spill på konsoll før du whiner. COD på pc er latterlig, blir regjert av CSveteraner som pisser på nybegynnerne. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 cod på pc er latterlig fordi det er mange som er bedre enn deg der? 4 Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Selv har jeg begge deler, og må si at quickscoping er sinnsykt mye enklere på konsoll enn på PC. Aim generelt mellom PC og konsoll kan jeg ikke si noe spesielt om, da jeg begynte å spille på konsoll for få dager siden og aimen ikke er 100% enda. Jeg har spilt PC-versjonen siden spillet kom ut, og er enda ikke like god på quickscoping der som jeg er på PS3, selv om jeg kun har spilt på konsoll, som sagt, kun i noen få dager. 1 Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Ja men da kan vel du filme deg selv spille på konsoll og få en 5 killstreak med kun quickscopes? Mobilkamera funker! Jeg har da aldri uttrykt at jeg kan det? Jeg quickscoper nesten aldri. Dere tror virkelig aimassist hjelper SÅ sinnsykt mye? Herremin, prøv å spill på konsoll før du whiner. COD på pc er latterlig, blir regjert av CSveteraner som pisser på nybegynnerne. ... Hæ? PC-versjonen er latterlig fordi folk er gode? Selv har jeg begge deler, og må si at quickscoping er sinnsykt mye enklere på konsoll enn på PC. Aim generelt mellom PC og konsoll kan jeg ikke si noe spesielt om, da jeg begynte å spille på konsoll for få dager siden og aimen ikke er 100% enda. Jeg har spilt PC-versjonen siden spillet kom ut, og er enda ikke like god på quickscoping der som jeg er på PS3, selv om jeg kun har spilt på konsoll, som sagt, kun i noen få dager. Der har vi det. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Det er latterlig fordi det er altfor lett. Er en hel haug med noobs, der resten på topp er cs veteraner. Har spilt CS i flere år, regner meg som cs veteran. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Håper det er naturlig å le etter å ha sett den. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Det er latterlig fordi det er altfor lett. Er en hel haug med noobs, der resten på topp er cs veteraner. Har spilt CS i flere år, regner meg som cs veteran. spill promod da, der hvor alle gode spillerne er. og se hvor lett det blir. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Promod finnes ikke i MW2 (Med mindre det er ett moddet game). Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Er det noen som joiner å spille mw2 inatt eller? Kunne tenke meg å spille online sammen med noen norske forumkamerater Vi snakker ps3, PSN: Mariofnans ikke forveksl brukernavnet mitt her med brukernavnet på PSN, ganske så likt Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Kom inn i modda lobby. 10th Prestige og alle Titles & Emblems. Yay? Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Open lobby fra klokka 9 til rundt 11 Alle gode GWK kommer på youtube Add WinterDj på psn for å være med. Starter ikke før minst 3 stykker er med i gamet. Kom den som vil (spiller på ps3) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå