mhen93 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Tro meg, jeg har nok mer peiling enn du har Sitter alle med denne meningen om seg selv? Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Igår tapte laget våres en Domination kamp når scoren var 56 - 55. Public match, det sto time limit reached!? Så ingen time counter og er BOMBESIKKER på at det var public match. Hva kan det ha vært? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Tro meg, jeg har nok mer peiling enn du har Sitter alle med denne meningen om seg selv? Personlig har jeg ikke aldri rett. Har derimot aldri feil. Lenke til kommentar
Dacca Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Igår tapte laget våres en Domination kamp når scoren var 56 - 55. Public match, det sto time limit reached!? Så ingen time counter og er BOMBESIKKER på at det var public match. Hva kan det ha vært? Det er nok fordi ingen av lagene har tatt det ene flagget. Altså, om A og C er tatt etter en viss tid, men ikke B, avsluttes matchen. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Er i klan som er top5 EU på xbox og PS3, er nok best her ja Lenke til kommentar
danielch Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Så.. du ber om 1on1? GT: Enqu4d. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Er i klan som er top5 EU på xbox og PS3, er nok best her ja hehe og likevell fremstår du som en idiot.. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Så.. du ber om 1on1? GT: Enqu4d. haha 1v1, er du seriøs? typisk pubhero det der å be om 1v1 for å teste hvem som er "best" lol, kjør på bare å adde meg; Lomme cD Lenke til kommentar
danielch Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Solgt PS3, Enquad? Jepp. Lommiss: Det er jo du som sier at du er best. Endret 13. oktober 2010 av Enquad Lenke til kommentar
pxK Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Er i klan som er top5 EU på xbox og PS3, er nok best her ja HAhahahhaha, takk for den! trengte noe å le av! :!: Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 lol hva har en 1v1 om man er bedre enn en annen? Om du slår meg i 1v1 rust ved å sitte i hjørner, hvordan skal du da klare å prestere noe overhodet i en kamp mot de beste lagene i europa? De beste spillerne vil du aldri finne i public games med unntak av første måned etter release, eneste unntak er snipere. Og ja, laget mitt er faktisk det pxK så ser ingen grunn til å le? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Hvem har sagt at dere er blandt europas beste klaner? Kilde? Hva kaller dere klanet? Link til nettsiden deres? Endret 13. oktober 2010 av Enquad Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 lol hva har en 1v1 om man er bedre enn en annen? Om du slår meg i 1v1 rust ved å sitte i hjørner, hvordan skal du da klare å prestere noe overhodet i en kamp mot de beste lagene i europa? De beste spillerne vil du aldri finne i public games med unntak av første måned etter release, eneste unntak er snipere. Og ja, laget mitt er faktisk det pxK så ser ingen grunn til å le? Hmm, noe imot en clan war da? 4v4 S&D ikveld? På gamebattles eller ikke, vi er ikke i nerheten top 5, men hadde vært ganske patetisk hvis dere tapte den Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 http://gamebattles.com/xbox360/call-of-duty-modern-warfare-2/team/creeping-death360--mlg kjør på, bare å sende challenge. Vi spiller helst MLG 4v4, noe som er laaaangt mer kompetetivt og krever mer skills enn SnD men om dere nekter så kan vi sikkert spille SnD. Og når trengte man hjemmeside for å være gode? Kun organisasjoner innenfor spilling som har det nesten; aka dignitas, Imperial, h2K, fnatic etc (disse har lag på konsoll også, ikke bare PC) Lenke til kommentar
danielch Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg kan sikkert bare få med noen venner.. slik at det blir 3vs3. Jeg foretrekker SnD CB Rules. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 er ikke CB pc? vi spiller xbox/ps3 og 3v3 SnD er kjedelig som faen... Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hvor tett går det an å bli? Krangler om hvem som er best i et dritt spill som er lagd for at alle skal bli gode til å quick scope og hele den dritten der. Patetisk... Det er et spill folkens. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 kan vel spile med clanbase-regler selv om det er på xbox? Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Greit nok, kan noen linke meg til CB reglene? Er laget to ruleset for konsoll MW2 som sikkert passer bedre, men kanskje ikke til SnD only spilling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå