Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Igår tapte laget våres en Domination kamp når scoren var 56 - 55. Public match, det sto time limit reached!? Så ingen time counter og er BOMBESIKKER på at det var public match. Hva kan det ha vært? :ermm:

 

Det er nok fordi ingen av lagene har tatt det ene flagget. Altså, om A og C er tatt etter en viss tid, men ikke B, avsluttes matchen.

Lenke til kommentar

lol hva har en 1v1 om man er bedre enn en annen? Om du slår meg i 1v1 rust ved å sitte i hjørner, hvordan skal du da klare å prestere noe overhodet i en kamp mot de beste lagene i europa? De beste spillerne vil du aldri finne i public games med unntak av første måned etter release, eneste unntak er snipere.

 

Og ja, laget mitt er faktisk det pxK så ser ingen grunn til å le?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

lol hva har en 1v1 om man er bedre enn en annen? Om du slår meg i 1v1 rust ved å sitte i hjørner, hvordan skal du da klare å prestere noe overhodet i en kamp mot de beste lagene i europa? De beste spillerne vil du aldri finne i public games med unntak av første måned etter release, eneste unntak er snipere.

 

Og ja, laget mitt er faktisk det pxK så ser ingen grunn til å le?

Hmm, noe imot en clan war da? 4v4 S&D ikveld? På gamebattles eller ikke, vi er ikke i nerheten top 5, men hadde vært ganske patetisk hvis dere tapte den :)

Lenke til kommentar

http://gamebattles.com/xbox360/call-of-duty-modern-warfare-2/team/creeping-death360--mlg

 

kjør på, bare å sende challenge. Vi spiller helst MLG 4v4, noe som er laaaangt mer kompetetivt og krever mer skills enn SnD men om dere nekter så kan vi sikkert spille SnD. Og når trengte man hjemmeside for å være gode? Kun organisasjoner innenfor spilling som har det nesten; aka dignitas, Imperial, h2K, fnatic etc (disse har lag på konsoll også, ikke bare PC)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...