bandreas Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg bruker Sitrep Pro ganske mye, men ser sjelden andre som bruker det (ikke så rart, du må ødelegge 120 claymores/tac inserts/c4 for å få Pro). Det gjør at fiender lager fire ganger så mye lyd (fotskritt, reloading, lyden av den dingsen du bruker til å kalle inn UAV...) og nuller ut Ninja Pro. Fungerer svært bra sammen med Cold-Blooded og våpen med lyddemper. (At du kan se claymores og slikt gjennom vegger er jo også et pluss) lol det gjør det så absolutt ikke, hvor får du det fra? lol det gjør det så absolutt, hvor får du det fra? Med "nuller ut" så mener han at Ninja Pro (You make less sound when you move) blir normalisert slik at man lager normal menge støy. Stikk å test i private da før du driter deg ut enda mer Infinity Ward did state that while SitRep Pro does not cancel out Ninja Pro, footsteps under Ninja Pro are made slightly louder [1]. This effect, however, is not entirely practical as in order to properly hear someone with Ninja Pro approaching it almost needs to be dead silent on the battlefield Oj oj oj. Så hvis man spiller med svært høy lyd, så vil man altså kunne høre folk med Ninja Pro? Aj aj aj lommis. Men nok barnsligheter. Har blitt anklaget så utrolig mange ganger for wh fordi jeg hører Ninja Pro folk, så vil nå tro at det er mulig ja. Jeg sa normal mengde støy, det var visst feil. Men man hører dem, jeg tenkte bare aldri over forskjellen på lydstyrken. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hva spiller du på? PS3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hva spiller du på? PS3 Mulig jeg er med, men jeg spiller som oftest med noen fler så hvis vi skal spille med deg blir det nok ikke Team Tactical. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hva spiller du på? PS3 Mulig jeg er med, men jeg spiller som oftest med noen fler så hvis vi skal spille med deg blir det nok ikke Team Tactical. Kan få med to andre som er med på team tactical... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg har seks andre som er med å spille liksom, kan spille fullt ground war eller noe som krever 6 spillere, under det tror jeg ikke jeg gidd. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Jeg har seks andre som er med å spille liksom, kan spille fullt ground war eller noe som krever 6 spillere, under det tror jeg ikke jeg gidd. Ok. Kan også spille search and destroy... Spille kl 9? Endret 11. oktober 2010 av korehoret Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg har seks andre som er med å spille liksom, kan spille fullt ground war eller noe som krever 6 spillere, under det tror jeg ikke jeg gidd. Ok. Kan også spille search and destroy... Spille kl 9? Ja noe i den duren, kan også være jeg ikke kommer på så ikke vær for sikker. Men Add meg uansett. eXlip-berZerk Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 FAENS FITTEIWNET! Done. Lenke til kommentar
seblar Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Kan noen hjelpe meg med å skifte fra nat type Moderate til Open?? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Kan noen hjelpe meg med å skifte fra nat type Moderate til Open?? Fjern ruter. Ta kabel rett fra vegg til PC. Ellers, håp på flaks. I gamledager da jeg spilte spillet virker det helt tilfeldig om jeg fikk open eller noe annet. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Da samme greia, bare bytt ut "PC" med "PS3". Lenke til kommentar
seblar Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Okei... Ingen andre måter? Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 min er også helt random. går jeg inn og ut av spillet et par ganger får jeg open, men det er ikke sikkert folk klarer å joine meg forde da... Normalt er den på strict og har aldri sett at det har stått moderate der. Men når det står Open så er det hvit skrift, er det normalt? før trudde jeg det skulle være grønnt, men den er alltid hvit. Lenke til kommentar
seblar Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Min er alltid på Moderate, litt dumt siden venner ikke klarer å joine meg Lenke til kommentar
HCG Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Så det var noen som maset etter Team Tac. Add me, zNewkleaR. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 tenkte team tactical fordi vi var få... Spiller s and d og demolition også.. macgyver93 spiller nå,, Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Infinity Ward did state that while SitRep Pro does not cancel out Ninja Pro, footsteps under Ninja Pro are made slightly louder [1]. This effect, however, is not entirely practical as in order to properly hear someone with Ninja Pro approaching it almost needs to be dead silent on the battlefield Oj oj oj. Så hvis man spiller med svært høy lyd, så vil man altså kunne høre folk med Ninja Pro? Aj aj aj lommis. Men nok barnsligheter. Har blitt anklaget så utrolig mange ganger for wh fordi jeg hører Ninja Pro folk, så vil nå tro at det er mulig ja. Jeg sa normal mengde støy, det var visst feil. Men man hører dem, jeg tenkte bare aldri over forskjellen på lydstyrken. lol du kan høre folk med Ninja Pro uten å ha Sitrep Pro på også, så Sitrep Pro gir deg så absolutt ikke stor nok fordel til at det er verdt å bruke. Tro meg, jeg har nok mer peiling enn du har Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Ja Lommiss, du er best Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Tro meg, jeg har nok mer peiling enn du har Du er helt sikkert et geni! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå