Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper ingen her driver å bruker SCAR? Da er du isåfall enda mer noob enn de som bruker Grenade launcher, jeg kødder ikke, dette og en del andre våpen eier ikke nivå i det hele tatt.

Wow, you make such a compelling argument, sir.

 

Nei, fakta er at det er greit å bruke alt som finnes av våpen og utstyr i spillet. Er du irritert over at folk bruker enkelte våpen, så får du klage på IW som faktisk har lagt til disse våpnene i spillet. Folk kommer alltid til å bruke den spillestilen som passer dem best, og jeg skal love deg at det finnes INGEN der ute som bryr seg om hva en tulling som kaller seg 123456789 synes om dem.

Lenke til kommentar
Noen som har et godt tips på å klare The Pit på S.S.D.D brettet på under 30 sek?

I Special Ops med en til er det ikke noe stress, men alene :hmm:

 

Bytt til den MP5'n som ligger ved våpna, selv slet jeg med å komme under 30 sek men første runden jeg prøvde med MP5 havnet jeg på 26 sekunder

Lenke til kommentar
Noen som har et godt tips på å klare The Pit på S.S.D.D brettet på under 30 sek?

I Special Ops med en til er det ikke noe stress, men alene :hmm:

 

Bytt til den MP5'n som ligger ved våpna, selv slet jeg med å komme under 30 sek men første runden jeg prøvde med MP5 havnet jeg på 26 sekunder

Er det såpass mye å hente på å bruke mp5 altså? Har vel løpt inn på 34,30 tror jeg, og da hadde jeg ikke mye forbedringspotensiale med det våpenet jeg brukte ihvertfall (konstant bevegelse, beinfly mellom partiene, null bom, kjapp aim)

Edit: Man får kanskje ikke full uttelling på å gjøre det i spec ops?

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Vil bare si til de som ikke vet det;

 

Det beste med MP er 1 - Å knive folk! 2 - Å skyte folk med akimbo ranger (den avsagde toløperhagla).

Spørs banen da. Selv synes jeg også at akimbo ranger sammen med lightweight og marathon er ganske coolt, men det må være den rette banen. Terminal feks funker knallbra. Kniving er vel det jeg har brukt store deler av de fleste rankene. Ninjapro+cold blooded pro, også silencer på pistolene itilfelle. Herligt

Lenke til kommentar
Håper ingen her driver å bruker SCAR? Da er du isåfall enda mer noob enn de som bruker Grenade launcher, jeg kødder ikke, dette og en del andre våpen eier ikke nivå i det hele tatt.

Det der er det mest idiotiske jeg har hørt på lenge. Hva er det som er så noob med å bruke SCAR?

Lenke til kommentar
Håper ingen her driver å bruker SCAR? Da er du isåfall enda mer noob enn de som bruker Grenade launcher, jeg kødder ikke, dette og en del andre våpen eier ikke nivå i det hele tatt.

Wow, you make such a compelling argument, sir.

 

Nei, fakta er at det er greit å bruke alt som finnes av våpen og utstyr i spillet. Er du irritert over at folk bruker enkelte våpen, så får du klage på IW som faktisk har lagt til disse våpnene i spillet. Folk kommer alltid til å bruke den spillestilen som passer dem best, og jeg skal love deg at det finnes INGEN der ute som bryr seg om hva en tulling som kaller seg 123456789 synes om dem.

 

ja, IW har desverre dedikert spillet til noobs. Dere har kanskje skjønt at at SCAR har ingen tendenser til recoil og dreper med 1 skudd, selvfølgelig er du feig om du bruker det, og tydeligvis ikke er god nok til å bruke et litt mer nøytralt våpen. Og dette er et forum på en internettside, forventer ikke at dere sitter å gråter når dere leser innleggene mine, vil bare at dere skal forstå forskjellen mellom noob og det å være god. Og her er en nyhet til dere, LMG og P90 er ikke å være god, ikke noob tube heller og da ihvertfall ikke overpowered assault rifler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...