Cl1ck Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 sitrep er egentlig utrolig bra, men ser sjeldent at noen bruker det. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 sitrep er egentlig utrolig bra, men ser sjeldent at noen bruker det. Tenkte akuratt på det samme. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 sitrep er egentlig utrolig bra, men ser sjeldent at noen bruker det. Fordi nesten alle bruker commando isteden for... Lenke til kommentar
danielch Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg holder meg til Ninja Pro.. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Går vel i commando for å vere jævel til tider, men ellers Ninja, SitRep og Steady Aim Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 et annet perk kan jo også vere scrambler. Når du går alene er det ikke bra, men hvis du samarbeider med andre som også bruker det kan det bli bra Lenke til kommentar
danielch Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg har faktisk... aldri brukt Sitrep. Jeg husker på dagen etter lanseringen av MW2 (PC), så var det en Jeg spectata som brukte Sitrep, han fikk gjennomgå med masse cheater/wh whining fra min side (Med tanke på eksplosiv greia). På den tiden viste jeg ikke åssen en wh eller noe fungerte.. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 lol da.. Tror det var noen som ble litt skeptiske på meg en gang også. Jeg hadde gått opp på den krana på highrise og ser ned mot den byggningen man kan gå inn til 2. etasje på. Da er det en som har satt claymores på begge sider, en ved vinduet alle sniper fra og en ved den døra man går forbi når man spawner. Jeg har FMJ og bare skyter claymorene for å bli kvitt de, og helt random får jeg kills på begge to xD Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg bruker Sitrep Pro ganske mye, men ser sjelden andre som bruker det (ikke så rart, du må ødelegge 120 claymores/tac inserts/c4 for å få Pro). Det gjør at fiender lager fire ganger så mye lyd (fotskritt, reloading, lyden av den dingsen du bruker til å kalle inn UAV...) og nuller ut Ninja Pro. Fungerer svært bra sammen med Cold-Blooded og våpen med lyddemper. (At du kan se claymores og slikt gjennom vegger er jo også et pluss) Lenke til kommentar
danielch Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Og dermed sitter man og venter i 10th lobby på at hosten skal starte ;__; Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 nuller sitrep og ninja pro ut hverandre eller er ninja pro fortsatt silent hvis du bruker sit rep? Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 nuller sitrep og ninja pro ut hverandre eller er ninja pro fortsatt silent hvis du bruker sit rep? Sit Rep Pro nuller ut Ninja Pro. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 kanskje jeg skal teste det ut det perket der litt mer jeg da .. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 kanskje jeg skal teste det ut det perket der litt mer jeg da .. Ninja Pro er fortsatt silent selv om du bruker SitRep Pro. :/ Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 kanskje jeg skal teste det ut det perket der litt mer jeg da .. Ninja Pro er fortsatt silent selv om du bruker SitRep Pro. :/ -.- helt silent? eller bare vanlig lyd slik at den blir lavere enn de andre? Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Noen som er med å spille search and destroy? Endret 10. oktober 2010 av korehoret Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Fler enn meg som blir helt paranoid av og bruke sitrep pro? i tenkte det var på tide og konvertere fra kun Ninja pro. Blir sittende i et hjørne og se alle veier mens det høres ut som 6-9 Fulle flodhester tramper rundt på mappet :!: Endret 10. oktober 2010 av Zycho Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Lyd gjør deg bare redd, jeg spiller med musikk og får fabelaktig stats anyways. Lyd er oppskryt hvis ikke du bruken den til Clan Wars. Endret 10. oktober 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Lyd gjør deg bare redd, jeg spiller med musikk og får fabelaktig stats anyways. Lyd er oppskryt hvis ikke du bruken den til Clan Wars. Nei? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Lyd er det viktigste i spill. Deretter kommer gameplay, så story, så grafikk. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå