Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har testet to runder på alteriwnet nå... Dårlig feelig hittil, første runda var "cheat" alle spraya vildt og haxxa alle med aimbot... Andre runda gikk alt fort og folk tålte usannsynlig mye. Wtf liksom? :p trudde dette skulle være bedre jeg :p

Altså same old story da :!:

 

 

At disse cheaterne ikke forstår at de ødelegger spillinga for alle andre. Nå synes jeg forsåvidt noobtube og andre feige midler også gjør det men :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Her har du en video om hvor LETT mw2 public er :)

http://www.youtube.com/watch?v=ERjUjmS4h-4

 

Grunnen til at han knifer hele tiden er fordi han skulle lære og drop shotte, men du ser jo hvor godt han failer :).

 

Uaaansett, spilte nettopp hardcore TDM og fy faen, der er det visst vanlig at hvis en på laget får en care package, så skyter en medspiller han og tar den. Det var en som gjor det en gang på en medspiller, også skulle han gjenta det. Da drepte jeg han og resten av gamen hunta jeg han. Jævla respektløst er det faktisk.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Mitt problem med MW2 er at jeg føler at når jeg dør er det ikke min feil. Hvis jeg blir skutt i baken av en fyr er det greit nok, da burde jeg vært mer oppmerksom, men når en fyr med noob toob skyter over hele banen og dreper meg er det ikke for jeg er dårlig, det er fordi han er skitten. Samme gjelder commando, hvis jeg treffer først kan de rekke å knive meg først, pga. dens altfor lange range.

Lenke til kommentar

Mitt problem med MW2 er at jeg føler at når jeg dør er det ikke min feil. Hvis jeg blir skutt i baken av en fyr er det greit nok, da burde jeg vært mer oppmerksom, men når en fyr med noob toob skyter over hele banen og dreper meg er det ikke for jeg er dårlig, det er fordi han er skitten. Samme gjelder commando, hvis jeg treffer først kan de rekke å knive meg først, pga. dens altfor lange range.

 

No shit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mitt problem med MW2 er at jeg føler at når jeg dør er det ikke min feil. Hvis jeg blir skutt i baken av en fyr er det greit nok, da burde jeg vært mer oppmerksom, men når en fyr med noob toob skyter over hele banen og dreper meg er det ikke for jeg er dårlig, det er fordi han er skitten. Samme gjelder commando, hvis jeg treffer først kan de rekke å knive meg først, pga. dens altfor lange range.

 

Hvordan kan det IKKE være din feil at du dør (sett bortifra at en fjott står i veien for deg eller du er trapped på et vis)?

 

Det at en fyr med noobtube dreper deg fra andre siden av banen kaller jeg skills, eller eventuelt jævlig flaks.....

Endret av bas
Lenke til kommentar

Når man tar en sjanse og tuber over mapet til andre siden, så er det aldri noe annet enn griseflaks. Du vet sånn omtrent hvor det kan være noen folk - tuber ditover - og treffer du, så er det griseflaks.

 

Skills er når du uforvarende møter 4 av fienden på close range, og du er den som står oppreist etter fighten.

Endret av Rayline TWB
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tja, har nå møtt på et par tubere med det som må gå under "skills". Var en fyr som nærmest kunne snipe med tubes, dvs plante dem akkurat der han ville. Eneste rangeproblem han må ha kunne hatt er hvis ting kom alt for nærme :p

 

Men det er som regel grauthuer som løper rundt og tuber - og da er det som regel flaks. Må ikke være derimot. Ligger litt i det du skrev først. Tar en sjans. Hvis man derimot prøver på noe vanskelig og klarer det - er det da flaks?

Lenke til kommentar

Når man tar en sjanse og tuber over mapet til andre siden, så er det aldri noe annet enn griseflaks. Du vet sånn omtrent hvor det kan være noen folk - tuber ditover - og treffer du, så er det griseflaks.

 

Skills er når du uforvarende møter 4 av fienden på close range, og du er den som står oppreist etter fighten.

 

Skal love deg at det er alt annet en flaks å tube folk over hele banen på enkelte objective game types, f.eks Domination. Kan enkelt forhindre det andre laget fra å ta baser fra andre siden av mange maps med OMA og tube. Det er helt klart en billig måte å spille på og innvolverer kanskje ikke allverden til skills, men flaks er det i hvertfall ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...