Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare jeg som synes COD4 er et utrolig enkelt spill, det vil si at det er håpløst mange dårlige spillere?

EDIT: Jeg har tydeligvis forvillet meg inn i COD6 tråden.

Hovedgrunnen er vel at de som faktisk er gode i cod4 ikke spiller public, men pcw og cb på lukka server med pw. Hvis du ikke har patcha opp heller er de spesielt dårlige, for der er det oftest newbies som ikke vet at det går ann å oppdatere

En gang cheater, ALLTID cheater...

Legg bort de fordommene dine litt nå..

Jeg kan innrømme at jeg har prøvd wh på cod4 en gang, men jeg cheater ikke nå forde. Jeg gjorde det på en server der det var lov så jeg ødla ikke for mange andre. Grunnen var at jeg skulle skaffe meg server selv, så for å lettere spotte cheatere som kom på serveren og kicke/banne dem, så prøvde jeg det selv. Mange adminer vet ikke helt hvordan de skal spotte cheatere og banner spillere som spiller erlig og bare er gode. Jeg lærte noen måter å spotte de på da jeg fort merket feil jeg selv gjorde. Har selv blitt banna fra servere fordi admnis tror jeg cheater, mens jeg egentlig bare har en god dag. Derfor ville jeg prøve å forhindre at jeg gjorde det samme selv.

Jeg sier ikke ar jeg støtter cheatere, tvert om. Jeg gjorde det for å holde de borte, fordi jeg hater at folk cheater på public og ikke bryr seg om alle de andre de faktisk ødlegger for.

Beklager at posten ble litt lang :)

OT: Har kommet bordi en av F1,2,3... klappene mens jeg var i internet explorer og da ble den linja på toppen borte, og for å få opp den linja nede må jeg trykke på windows klappen. noen som kan hjelpe meg å få de tilbake?

Endret av mhen93
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes COD4 er et utrolig enkelt spill, det vil si at det er håpløst mange dårlige spillere?

EDIT: Jeg har tydeligvis forvillet meg inn i COD6 tråden.

Hovedgrunnen er vel at de som faktisk er gode i cod4 ikke spiller public, men pcw og cb på lukka server med pw. Hvis du ikke har patcha opp heller er de spesielt dårlige, for der er det oftest newbies som ikke vet at det går ann å oppdatere

En gang cheater, ALLTID cheater...

Legg bort de fordommene dine litt nå..

Jeg kan innrømme at jeg har prøvd wh på cod4 en gang, men jeg cheater ikke nå forde. Jeg gjorde det på en server der det var lov så jeg ødla ikke for mange andre. Grunnen var at jeg skulle skaffe meg server selv, så for å lettere spotte cheatere som kom på serveren og kicke/banne dem, så prøvde jeg det selv. Mange adminer vet ikke helt hvordan de skal spotte cheatere og banner spillere som spiller erlig og bare er gode. Jeg lærte noen måter å spotte de på da jeg fort merket feil jeg selv gjorde. Har selv blitt banna fra servere fordi admnis tror jeg cheater, mens jeg egentlig bare har en god dag. Derfor ville jeg prøve å forhindre at jeg gjorde det samme selv.

Jeg sier ikke ar jeg støtter cheatere, tvert om. Jeg gjorde det for å holde de borte, fordi jeg hater at folk cheater på public og ikke bryr seg om alle de andre de faktisk ødlegger for.

Beklager at posten ble litt lang :)

OT: Har kommet bordi en av F1,2,3... klappene mens jeg var i internet explorer og da ble den linja på toppen borte, og for å få opp den linja nede må jeg trykke på windows klappen. noen som kan hjelpe meg å få de tilbake?

Juks er juks uansett hvordan man vrir å vender på det...

Lenke til kommentar
Juks på en server som tillater juks, for å klare å forebygge juks, er ikke juks som i juks for å være bedre enn andre. Uansett hvordan du vrir å vender på det...

Tror du ekskluderte deg selv fra en diskusjonen her...

Har man juksa, uansett form så har man juksa...

PS: man trenger ikke laste ned en hack / skrive en hack for å lære seg å spotte hacks. Er mye informative videoer på youtube... Det blir bare en dårlig unnskyldning for at man har gjort dette... Rett å slett latterlig...

Lenke til kommentar

ødla uansett ikke for noen andre så at en ceater alltid er en cheater er feil siden jeg absolutt ikke støtter cheating og har ikke cheata noen gang senere og ingen steder der det ikke er tillatt.

Og Ja, det er sikkert mangee andre måter å lære seg å spotte cheatere på, men siden jeg har sett så utrolig mange ganger at admins tar feil ville jeg selv se hvordan det var og virkelig se hvordan en cheater ville tenke når han skal drepe noen.

Jeg valgte èn av mange måter, du ville/har valgt en annen. Det er ikke en unnskylding for å cheate...

Lenke til kommentar

Jeg digger egentlig dette spillet, men cheatere har ødelagt spillet for min del så jeg spiller så og si aldri lenger. I tillegg blir jeg kalt for cheater selv hele tiden selv om jeg hater dem som pesten.

Er det noen vei rundt det? Er eneste måte å unngå det på private match med venner? Og forresten tror dere Black Ops ikke vil få dette problemet pga støtte for dedikerte servere?

Lenke til kommentar
Juks på en server som tillater juks, for å klare å forebygge juks, er ikke juks som i juks for å være bedre enn andre. Uansett hvordan du vrir å vender på det...

Tror du ekskluderte deg selv fra en diskusjonen her...

Har man juksa, uansett form så har man juksa...

PS: man trenger ikke laste ned en hack / skrive en hack for å lære seg å spotte hacks. Er mye informative videoer på youtube... Det blir bare en dårlig unnskyldning for at man har gjort dette... Rett å slett latterlig...

Grunnen og situasjonen mhen93 legger frem for å ha benyttet seg av cheats er i mine øyne 100% legetim og gjør han ikke til en cheater. Og du forstod ikke poenget mitt som du har quotet. Les det til du forstår det kanskje?

Og man kan sikkert lære mye på youtube og andre nettsider om hacks og cheats, men man får ikke det fulle bildet. Det sier seg selv. Så det er på ingen måte en dårlig unskyldning. Og på ingen måte latterlig.

Påstanden din om at "en gang en cheater, ALLTID en cheater..." stemmer altså ikke. Greit at du misliker cheatere, det gjør jeg og, men det virker som du har blitt litt blind på det.

Lenke til kommentar

Jeg digger egentlig dette spillet, men cheatere har ødelagt spillet for min del så jeg spiller så og si aldri lenger. I tillegg blir jeg kalt for cheater selv hele tiden selv om jeg hater dem som pesten.

Er det noen vei rundt det? Er eneste måte å unngå det på private match med venner? Og forresten tror dere Black Ops ikke vil få dette problemet pga støtte for dedikerte servere?

Du kan prøve å laste ned AlterIWnet, tror ikke det er cheatere der. Jeg tror ikke BO vil ha dette problemet siden det er dedikerte servere. Da kan admins kicke dem. Bare se på cs, det bruker også VAC, men siden det er admins som kan kicke cheatere får de ikke blitt der så lenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...