Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som synes COD4 er et utrolig enkelt spill, det vil si at det er håpløst mange dårlige spillere?

 

Jeg begynte å spille igjen i går etter en pause på godt over et år, og før jeg tok pause hadde jeg bare spilt i 2-3 måneder. Jeg satt igjen med en score på omtrent 300/100 etter første dagen, der jeg blant annet hadde en runde med 37/2 på Creek.

 

Jeg spiller på PC. Det var sånn i BF2 også, veldig enkelt spill. CS derimot er et spill der flere er gode. Føler også at flere er gode på Halo: Reach, men det kan ha noe å gjøre med at jeg bare har spilt det i omtrent en uke og aldri har spilt FPS på konsoll før.

 

EDIT: Jeg har tydeligvis forvillet meg inn i COD6 tråden.

Endret av DandyVers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det bare jeg som synes COD4 er et utrolig enkelt spill, det vil si at det er håpløst mange dårlige spillere?

 

Jeg begynte å spille igjen i går etter en pause på godt over et år, og før jeg tok pause hadde jeg bare spilt i 2-3 måneder. Jeg satt igjen med en score på omtrent 300/100 etter første dagen, der jeg blant annet hadde en runde med 37/2 på Creek.

 

Jeg spiller på PC. Det var sånn i BF2 også, veldig enkelt spill. CS derimot er et spill der flere er gode. Føler også at flere er gode på Halo: Reach, men det kan ha noe å gjøre med at jeg bare har spilt det i omtrent en uke og aldri har spilt FPS på konsoll før.

 

EDIT: Jeg har tydeligvis forvillet meg inn i COD6 tråden.

Har ikke så mye å si, det er ikke store forskjellen på cod 4 og 6...

 

Hører mange klage på at det er større hitbox på cod 6 enn på cs når det er motsatt.

 

Er dog enig i at det ikke er mange som evner å tenke taktisk. Vet ikke hvor mange ganger jeg har blitt beskutt fra bak en container f.eks og jeg bare springer rundt den og STABBER jævelen som sitter bak den bakfra... :nei:

Lenke til kommentar

Enig.

Det eksisterer så utrolig mange som ikke innehar et eneste taktisk gen i kroppen.

Spesielt på S&D, da jeg primært spiller dette blir di dårlige silet ut. Har aldri fattet og begripet folk som er running class eller hele lag bestående av snipere. S&D er det nærmeste du kommer reell krig (skyt meg hvis jeg tar feil, har ikke prøvd absolutt alle. Men er vel kun der du har 1 liv??).

Lenke til kommentar

Har aldri fattet og begripet folk som er running class.......

 

 

Hvorfor forstår du ikke folk som har running class?? De beste og mest aggressive lagene har som regel en eller flere (gjerne hele laget) med running class som rævpuler de fleste som tror det skal bli en koselig "realistisk" snike/campe runde. Det er som regel helt egne taktikker og ruter man løper for å overraske det andre laget. Selv har jeg alltid spilt mye med running class og folk lar seg overraske like mye hver gang man løper dem i senk før de så vidt har beveget seg ut av sitt eget spawn.

Endret av bas
Lenke til kommentar

Hvorfor bruker dere egentlig cheat i mw2. Hva er det som er så artig med det eller er det at dere er så dårlige at man må bruke cheat?

Ser dere ikke at spillet blir ødelagdt.

Har prøvd cheat i cod 4, men sluttet med det ganske raskt da jeg ikke så poenget med dette.

 

Fordi vi vil vite hvordan det er å ha allt og sånt før black ops kommer.

IDIOT...

Lenke til kommentar

Hvorfor bruker dere egentlig cheat i mw2. Hva er det som er så artig med det eller er det at dere er så dårlige at man må bruke cheat?

Ser dere ikke at spillet blir ødelagdt.

Har prøvd cheat i cod 4, men sluttet med det ganske raskt da jeg ikke så poenget med dette.

 

Fordi vi vil vite hvordan det er å ha allt og sånt før black ops kommer.

IDIOT...

 

Hvem av ossohmy.gif

Lenke til kommentar

Hvorfor bruker dere egentlig cheat i mw2. Hva er det som er så artig med det eller er det at dere er så dårlige at man må bruke cheat?

Ser dere ikke at spillet blir ødelagdt.

Har prøvd cheat i cod 4, men sluttet med det ganske raskt da jeg ikke så poenget med dette.

 

Fordi vi vil vite hvordan det er å ha allt og sånt før black ops kommer.

IDIOT...

 

Hvem av ossohmy.gif

Forsåvidt begge... En gang cheater, ALLTID cheater... Noobs...

Lenke til kommentar

Hvorfor bruker dere egentlig cheat i mw2. Hva er det som er så artig med det eller er det at dere er så dårlige at man må bruke cheat?

Ser dere ikke at spillet blir ødelagdt.

Har prøvd cheat i cod 4, men sluttet med det ganske raskt da jeg ikke så poenget med dette.

 

Fordi vi vil vite hvordan det er å ha allt og sånt før black ops kommer.

IDIOT...

 

Hvem av ossohmy.gif

Forsåvidt begge... En gang cheater, ALLTID cheater... Noobs...

 

 

LOL!! Dette her forstod du ikke.

Lenke til kommentar

Unger. Dere har misforstått! Det uttrykket gjelder utroskap, ikke tv-spill..

Tror det er du som er ungen ;) ALT kan repeteres, selvfølgelig også juks i spill og har man gjort det en gang er det ikke vanskelig å gjøre det igjen...

 

EDIT: Jeg for min del skjærer ALLE over en og samme kam om de jukser i spill. Det er KUN patetisk og suger man så jævlig i et spill at man må jukse så finner man på noe annet...

Endret av Doofenschmitz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...