Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lurt på en ting her siden eg så denne videoen

http://www.youtube.com/watch?v=eJ6LSQ6xWcc

Når harrieren min dreper 5 stk så har det lite å si for meg mtp neste killstreak, men han duden i videoen ved hjelp av harrier fikk chopper gunner og deretter drepte 14 stk med den og sådan fikk nuke!! Hvordan funker det? :hmm:

 

Edit: masse rart man kan finne ut av når man tar seg en tur på nettet.. :w00t:

Endret av Nox4o
Lenke til kommentar

Har egentlig lurt litt på det samme Nox4o.

Noen ganger har jeg fått killstreak på harrier/pave low/ turret, mens andre ganger har jeg ikke fått det.

Kan noen forklare hva som trigger dette?

 

Killstreak rewards som du har fått fra care packages telles ikke når du skal gaine neste killstreak.. Så det eg skal starte med fra nå av er Predator Missile, Harrier og så kommer det beste, Chopper Gunner.. :yes:

Lenke til kommentar

Killsene til Killstreaken tells så lenge du er i samme liv som du fikk den i :new_woot:

 

Ikke alltid, hvis du har fått den killsteaken fra en care package så hjelper den ingenting for å nå neste killstreak.. Det var derfor eg var så overrasket når han dude fikk nuke så kjapt. Men nå fant eg ut av det..

Lenke til kommentar

Jeg hadde en liten morsom runde på Terminal nå nettopp! (Domination) :)

Det var egentlig jævlig gøy og spille. De fikk overtaket, vi tok noen flagg. Vi fikk overtaket, de tok noen flagg.

Jeg løp da igjennom flyet og plaserte en claymore ved inngangen, løper litt rundt og hopper. Plutselig mens jeg tar over et flagg, ser jeg på kill-feeden at en dude fikk multi-kill med claymore! "Dæven, heldiggris" tenker jeg da. Etter at all den flag-capture pointsa på skjermen blir borte, viser det seg at det var jeg som fikk multi-kill med claymore! Usikker på om det var 5 eller 4, men det var hvertfall jævlig gøy! :w00t:

Jeg satt bare sånn her: "..oi.."! :cool:

Lenke til kommentar

Jeg hadde en liten morsom runde på Terminal nå nettopp! (Domination) :)

Det var egentlig jævlig gøy og spille. De fikk overtaket, vi tok noen flagg. Vi fikk overtaket, de tok noen flagg.

Jeg løp da igjennom flyet og plaserte en claymore ved inngangen, løper litt rundt og hopper. Plutselig mens jeg tar over et flagg, ser jeg på kill-feeden at en dude fikk multi-kill med claymore! "Dæven, heldiggris" tenker jeg da. Etter at all den flag-capture pointsa på skjermen blir borte, viser det seg at det var jeg som fikk multi-kill med claymore! Usikker på om det var 5 eller 4, men det var hvertfall jævlig gøy! :w00t:

Jeg satt bare sånn her: "..oi.."! :cool:

 

Haha.. Awesome! :D

Hadde nettopp en dobbel-kill på Favela med en claymore. Brukte meg selv som "åte" så gikk di fem på.

Jeg fikk nesten ikke puste så morro var det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...