Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Nå spilte jeg min desidert verste game. Highrise Demolition, så ser vi en klan som heter j3rk, jeg tenkte vi kunne slå de. Problemet var, alle brukte OMA, alle 6. De skjøt og kasta frag hele tiden, alle hadde sin rolle. Vi ble spawntrappet, og med tre spillere i party er det lite vi kan gjøre når tre andre bare går rundt og surrer. Det er i disse stundene jeg lurer på, hvorfor i helvete spiller jeg dette spillet? Det ender alltid at jeg forsetter, med mye sinne i meg. Jeg håper de blir skutt av OMA så ofte at de skjønner hvor jævlig nub de er.

 

Oma og tube er konge. På Highrise er man også passe stupid om man lar seg spawntrappe da det enkelt går ann å ta trappene ned i kjelleren, noe som folk av en eller anne grunn aldri gjør, men bare fortsetter å renne ut vinduene for å bli skutt. Dessuten kunne du alltids leavet gamet hvis du synes det var kjipt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå spilte jeg min desidert verste game. Highrise Demolition, så ser vi en klan som heter j3rk, jeg tenkte vi kunne slå de. Problemet var, alle brukte OMA, alle 6. De skjøt og kasta frag hele tiden, alle hadde sin rolle. Vi ble spawntrappet, og med tre spillere i party er det lite vi kan gjøre når tre andre bare går rundt og surrer. Det er i disse stundene jeg lurer på, hvorfor i helvete spiller jeg dette spillet? Det ender alltid at jeg forsetter, med mye sinne i meg. Jeg håper de blir skutt av OMA så ofte at de skjønner hvor jævlig nub de er.

 

Oma og tube er konge. På Highrise er man også passe stupid om man lar seg spawntrappe da det enkelt går ann å ta trappene ned i kjelleren, noe som folk av en eller anne grunn aldri gjør, men bare fortsetter å renne ut vinduene for å bli skutt. Dessuten kunne du alltids leavet gamet hvis du synes det var kjipt.

 

OMA og tube er ikke konge. :nei: De som bruker det fortjener ærlig talt å dø en langsom og smertefull død. Spillet blir ødelagt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Nå spilte jeg min desidert verste game. Highrise Demolition, så ser vi en klan som heter j3rk, jeg tenkte vi kunne slå de. Problemet var, alle brukte OMA, alle 6. De skjøt og kasta frag hele tiden, alle hadde sin rolle. Vi ble spawntrappet, og med tre spillere i party er det lite vi kan gjøre når tre andre bare går rundt og surrer. Det er i disse stundene jeg lurer på, hvorfor i helvete spiller jeg dette spillet? Det ender alltid at jeg forsetter, med mye sinne i meg. Jeg håper de blir skutt av OMA så ofte at de skjønner hvor jævlig nub de er.

 

Oma og tube er konge. På Highrise er man også passe stupid om man lar seg spawntrappe da det enkelt går ann å ta trappene ned i kjelleren, noe som folk av en eller anne grunn aldri gjør, men bare fortsetter å renne ut vinduene for å bli skutt. Dessuten kunne du alltids leavet gamet hvis du synes det var kjipt.

Nei, for en står med nubtube på A (bombested Demolition.) og dekke nede og vinduene til høyre med tube. Samtidig som en under heli padden og en oppå tar de inne i midten og til høyre. De tre andre forsterker bare stedene med nubtube.

 

Ny youtube channel, hvis noen vil sjekke den ut :)

 

http://www.youtube.com/eXlipGamingCrew

 

Kanskje en montage ute til neste uke. Det vil komme minitage, episodes, montager og clan wars :)

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd disse:

 

http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/spilltilbehor/TBEARFXLC/turtle-beach-ear-force-xlc

?

 

Hadde et par av disse:

 

http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/spilltilbehor/X360HEADSETBL/xbox-360-hodetelefoner

 

Men de var piss elendige fra jeg fikk de. Og plutselig stoppet det å fungere. Så vurdere å kjøpe nye.

 

Noen har har erfaringer med de første jeg linka? Er det god lyd og mikrofon på de? Sånn at man kan prate med hverandre uten at det hakker og i tillegg er dårlig lyd?

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd disse:

 

http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/spilltilbehor/TBEARFXLC/turtle-beach-ear-force-xlc

?

 

Hadde et par av disse:

 

http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/spilltilbehor/X360HEADSETBL/xbox-360-hodetelefoner

 

Men de var piss elendige fra jeg fikk de. Og plutselig stoppet det å fungere. Så vurdere å kjøpe nye.

 

Noen har har erfaringer med de første jeg linka? Er det god lyd og mikrofon på de? Sånn at man kan prate med hverandre uten at det hakker og i tillegg er dårlig lyd?

 

den øverste såg veldig bra ut og deilige å ha i ørene.

Endret av LEGO_KILLER
Lenke til kommentar

Noen som har handlet spill på Gamezone tidligere? Pre-sale ordered? Er de treige/raske? :) Thanks! (selv om det var litt Offtopic)

 

Forhåndsbestiller du på Platekompaniet (Black Ops) så får du en gratis t-skjorte på kjøpet, samt at spillet koster 499. På Game-zone Stavanger koster spillet 599 uten t-skjorte. Regner med det er veiledende pris.

Lenke til kommentar

One Man Army - Bytt class in game

Tube = Noobtube= 40mm M201 Granade launcher blant annet.

 

Aaah.. One man army er jo ganske stilig når du er skilled. Så blant annet en dude få 5 kills på claymore på S&D Invasion. Lo meg skakk ihjel.

 

Edit:

 

You know you play to much Modern Warfare 2 when....

 

-You grab your boss's briefcase off his desk and hold it open for five seconds, throw it out the window, and say, "Bomb defused".

 

-You see and airplane and say, "Enemy UAV spotted!".

 

-The power goes out and you yell, "EMP, electronics are offline!".

 

-You see a helicopter and run to the nearest roofed building.

 

-You see a stabbing and say, "Commando using noob".

 

-Every time you enter a house you start checking corners for campers.

Endret av Corey
Lenke til kommentar

One Man Army - Bytt class in game

Tube = Noobtube= 40mm M201 Granade launcher blant annet.

 

Aaah.. One man army er jo ganske stilig når du er skilled. Så blant annet en dude få 5 kills på claymore på S&D Invasion. Lo meg skakk ihjel.

 

Edit:

 

You know you play to much Modern Warfare 2 when....

 

-You grab your boss's briefcase off his desk and hold it open for five seconds, throw it out the window, and say, "Bomb defused".

 

-You see and airplane and say, "Enemy UAV spotted!".

 

-The power goes out and you yell, "EMP, electronics are offline!".

 

-You see a helicopter and run to the nearest roofed building.

 

-You see a stabbing and say, "Commando using noob".

 

-Every time you enter a house you start checking corners for campers.

 

 

LOL

Lenke til kommentar

One Man Army - Bytt class in game

Tube = Noobtube= 40mm M201 Granade launcher blant annet.

 

Aaah.. One man army er jo ganske stilig når du er skilled. Så blant annet en dude få 5 kills på claymore på S&D Invasion. Lo meg skakk ihjel.

 

Edit:

 

You know you play to much Modern Warfare 2 when....

 

-You grab your boss's briefcase off his desk and hold it open for five seconds, throw it out the window, and say, "Bomb defused".

 

-You see and airplane and say, "Enemy UAV spotted!".

 

-The power goes out and you yell, "EMP, electronics are offline!".

 

-You see a helicopter and run to the nearest roofed building.

 

-You see a stabbing and say, "Commando using noob".

 

-Every time you enter a house you start checking corners for campers.

Jeg synes ikke dette var gøy, jeg bor rett under innflygningsbanen til flyplassen her jeg bor og HVER gang Widerøe passerer ser jeg ut etter en AC130... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...