Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
AC 2 OG MW2 TIL 200,- stykke men liker ikke sånn old gameplay som det er på AC2 hvor handlinga foregår mange år siden

Du burde spille det første AC visst du skal kjøpe AC2, men lag heller en egen tråd istedenfor å poste info om AC2 i en MW2- tråd.

 

Assassins Creed 2- tråden

Konsoll delen av forumet.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Høres ut som du bare vil skryte at du får den til 200spend.

Secound that.

 

__________

Hvilken level er folk på nå om dagen?

Er på lvl 254 :)

 

Mener såklart 25 da :)

 

Noen som anbefaler fullt Stealth med SCAR? Altså med Silencer og Cold blooded osv? :)?

 

Nei.

 

For få skudd til å ikke bruke SP.

Hva mener du med sp? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Gikk til innkjøp på COD MW2 og har rundet det + spilt litt Mp og spec ops. Men jeg lurer på en ting: kan man velge hvilket kart man vil spille på i online modus på "join a game" ?

Lenke til kommentar

*Host* Kan man sette ekstra fart på Predator Missile'n sin hvis man skulle trenge litt ekstra fart for å nå frem til ønsket sted i tide? :p Så en video på nett der det virka som fyren gjorde dette. Har aldri gjort det selv og i mitt MW2 fravær ble jeg nysgjerrig.

 

Og høres ut som 123456789 er smyglei folk som eier han med SCAR :p Man bruker de våpnene man foretrekker av de man er gitt i spillet, hvilke er helt individuelt og går på personlige preferanser. Tidenes lam'este ting å klage på er hvilke våpen folk bruker og ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...